Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään tullut voimakas linea negra viiva navasta ylöspäin :o tyttö tosiaan tulossa ja vko 32.. muillla linea negraa? Ja milloin tullut?

Soitin synnärille äsken ku päänsärky äityi niin kovaksi, että itku tuli.. Akka vastas siellä ensinnäkin siihen malliin, et "helvettiäkö sä tänne synnärille soittelet päänsäryn vuoksi" :O oli kovasti sitä mieltä, että ei tuo päänsärky liity mitenkään raskauteen. Vaikka on huono olo ja näkyy valopalloja silmissä... Kehotti vaan ottamaan buranaa ja lepäämään!! Ja jos ei auta niin sit päivystykseen, mut ihan vaan yleislääkärille koska ei liity raskauteen... Vittuperkele! Kyllä olisin kyssillä jo hoitoo saanu. Varsinki ku otin panadolin eikä siitä ollu mitään apua.. Että mua risoo tollanen käytös et ajatellaan "miks sä tänne soitat" -tyylillä... Edelleenkin mieluummin soitan tai käyn "turhaan" kun jään odottaa liian kauaks aikaa ja teen vauvalle vahinkoo..

Wildis, kyllä oli törkeetä käytöstä synnäriltä!! Miksi pitää hoitoalalla olla ilkeitä ihmisiä, jotka ei ota asiakasta tosissaan??? Toivottavasti sulla helpottais pian, eikä olis kyse myrkytyksestä! Jaksamista <3

Mulla on kans Jemina tullut linea negra kylkiluiden väliin asti noin kuukausi sitten. Tyttöä veikattu, mutta varmaksi ei oo sanottu.

Täällä kans linea negra rintojen väliin saakka! :) ei oo saatu tietää kumpi ;) ja oisko tuo näkynyt nyt jonkun muutaman viikon .. :) nyt viikot siis 32+0 :)

Mulla kans rintojen väliin asti negra. Näkyny jo kuukauden päivät ja poika tulee. Ja siis tuo alkaa ihan tuolta alamassulta tuo viiva.

Laita Wildis palautetta tollasesta menemään. Olipahan raskaudesta tai ei se särky niin pitää silti asiallisesti asiat ilmaista eikä noin, että tulee paska fiilis.

Onko muilla peräpukamia riesana? Mulla tullut nyt viikon sisään ja aika ärsyttäviä, eikä oikein voidekaan auta. Tilannetta ei tietenkään auta se, että vessassa saa (ihan vaan pissallakin) laukata kaiken aikaa...

Mulla tuli linea negra näkyviin jo joskus viikoilla 15+ :D Ensin näkyi vaan navasta alaspäin mut myöhemmin alkoi näkyä myös yläpuolella. Tyttöä lupailtu :)

Hilla et ole ainoa... Pääsin tällä kertaa näin pitkälle ilman ummetusta ja nyt ihan perseestä kirjaimellisesti ja pukamat vaivaa!

Mulla tuli negra viiva jo +20 viikoilla, sillon se oli häpyluusta napaan, mut jossain vaiheessa joskus +25 aikoihin se viiva katos, ja uus kasvo tilalle navasta tissien väliin, ja tää viiva on TOSI tumma :D Tosi hämärän näkönen tapaus :D

Mulla tuli linea negra rv 30 tienoilla mut se on vaan vähän matkaa navasta ylöspäin.Ja huh,täällä kyllä kylkivälilihakset olleet kipeinä varsinkin iltaisin.Rintakehä venyy ja paukkuu...Nyt mennään rv 33+2.

Linea negra himmeänä täälläkin, koko ajan vahvistuu. Poika tulossa. Alkoi näkyä vasta joskus 25-30. Kyllä pitäis pitää raskauspäiväkirjaa! Ehkä nyt mammalomalla :)

Täällä 2 h valvonut, eikä yhtään uni... Edelleen kai niin pyörryksissä baby showereista :) ja tuosta ihanasta miehestä joka tuhisee vieressä <3

Onko muilla peräpukamia riesana? Mulla tullut nyt viikon sisään ja aika ärsyttäviä, eikä oikein voidekaan auta. Tilannetta ei tietenkään auta se, että vessassa saa (ihan vaan pissallakin) laukata kaiken aikaa...
Jep täällä on noi helvetin pukamat ärsyttämässä!

Wild toivottavasti sinun olo jo helpottanut, ihme kohtelua kyllä saanut:(

Ei linea negraa ollut kertaakaan, mutta noi peräpukamat tuli ekasta ja vaivaa edelleen:( ei asiaa ainakaan helpota kun on maha ihan totaalisen jumissa...

Takaisin