Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans hereillä, mut siks koska vauva ei liiku.. Eilen oli tosi vaisu ja nyt yöllä lopetti kokonaan. En oo potkun potkua tai mitään myllerrystä tuntenu koko yönä vaikka normaalisti bilettää kunnolla. Nyt sit tässä itkee tihrustan sängynpohjalla enkä kehtaa miestä herättää kun hän saa kerrankin nukkua pitkään. Meinasin kohta lähtee aamukahvin keittoon, koska yleensä sillä alkanu myllertää viimeistään. Jos silläkään, niin soitan äippäpolille ja käyn käyrillä.. Helvetti ku pelottaa!! Oon yrittäny jo juoda ja syödä ja kävellä. Oon yrittäny tökkiä hereille, mut mikään ei auta..

Wildside,toivottavasti vauva on vaan jossain ihme asennossa,ettei liikkeet tunnu! Tsemppiä sinne,toivon sydämen pohjasta,että kaikki hyvin <3

Mitäs sitä ei rakkaan ukkonsa eteen tekisi.. Täällä herätty klo 5.30 tekemään sille eväitä. Lähtevät miesporukalla vielä uistelemaan päiväksi. Miä saan täksi päiväksi meille äitin,siskon ja siskon muksut päivää piristämään <3

Täällä valvotaan myös, neljän jälkeen ei enää tullu uni. Oon tilaillu isyyspakkaukseen viimeisiä juttuja. Tarkoitus antaa se perjantaina, kun sillon "tulee postissa Kelan kirje", jossa pakkauksen olemassaolosta ja noudosta ilmoitetaan:D

Toivottavasti Wildis on vaan rauhallinen päivä vauvalla ja kaikki on kunnossa. Mullakin tässä joku aika sitten oli niin hiljainen päivä, että meinasin seuraavana aamuna jo lähteä avoneuvolaan sydänääniä kuuntelemaan, ellei mitään elämää olis ilmaantunu. Aamulla sitten tuli onneksi potkuja entiseen tapaan ja sen jälkeen ollu enempi vähempi myllerrystä, joten eiköhän tuolla sukilla asiat ihan kunnossa ole.

Toivon tosiaan. Vetää mielen hiukan matalaks. Pikkusella kuitenki oli äsken hikka. Tuskin sillä sitä olis jos ei hengissä olis? Hikkaanhan tarvitaan kuitenkin lapsiveden nielemistä? :O

wildis, mikä tilanne? Käy vasemmalle kyljelle makaamaan ja laita käsi vatsalle ja koita rauhoittua.. Ja juo tosiaan kahvia vaikka, tai sokeripitoista mehua.
Hansu, meillä oli eilen aivan sama ruokavalio illalla ja mittasin sokerit, oli 6.2. Sanoinkin miehelle että tarvisko mun joka päivä vaan syödä hampurilaisia ja suklaata että saan arvon nousemaan kuuden tasolle :P

Oon koko ajan vasemmalla kyljellä. Söin ja join ja kävelin eikä mitään. Nyt lähen kahvin keittoon ja kokeilen sillä pikkusta herätellä vielä.

Jos wildis sekään ei auta, niin sinuna soittaisin synnärille. Meillä ainakin sanottiin että mielummin kannattaa mennä "turhasta".

Wild soittele tosiaan synnärille jos pikkunen ei suostu heräämään, toivotaan että pienellä kaikki huvin!

Madonna tsemppiä ukon kanssa, kyllä ne kotityöt pitää jakaa vaikka kotona oletkin, sinä luot siellä elämää ja kaipaat varmasti apua!

Saini mulla nousi ihan karvat pystyyn kun luin tosta koira hommasta, meillä ku tosiaan iso koiruus kanssa ja jos se tekis sen virheen että se ihmisen kimppuun hyökkää niin se on piikille lähtö samoin tein! Itse en sellaista koiraa ottaisi talouteen jossa 2 pientä lasta, ihan pelottaa pelkästään ajatus!
Toivottavasti koiran käytös ongelmat on korjattu! Epäilyttää vaan hiukan...

Täälläkin otettu eilen pieni matsi ikean kalusteiden kasaamisesta, turhaa joo... Mut eikös niiden sanota olevan ultimate parisuhdetesti :D

Täällä palattu kunnon yö uniin, ihanaa! Kukaan ei herännyt ennen aamua:)

Tuli sitten harrastettua sovintoseksiä ja voi jumalauta mitkä supistukset sekin sai aikaiseksi... Onneksi tiistaina lääkäri niin saa keskustella tästäkin sen kanssa, mies säikähti asiaa sen verran että taitaa tulla muutaman kk selibaatti!:(

Jemina eilen illalla just mies naureskeli ku mun napa oli ruoan jälkeen puoliksi ulkona! :D mulla ei siis vielä oo napa pullahtanut ulos mutta tuossa hilkulla se on ja iltasin turvotuksen takia etenki on jo puoliks pihalla :D kippeehä se on kyllä ku mikähi..

Wildis joko sait pieneen liikettä?

Mindis jo sain. Tarvittiin kahvia ja tulevan isin käsi, jota alko kovasti potkimaan <3 Poika tais vaan nukkua koko yön. Voi kumpa nukkuis tuolleen synnyttyäänkin.

Teillä joilla on jo lapsia, niin olis kysymys. Elikkä ku mietittiin miehen kans yks päivä, että kumpaanko vauva tulee. Niin ite oon vauvana ollu hiljanen ja syöny ja paskonu vaan eli helppo vauva oon ollu. Sit mies on ollu koliikki ja asettunu esim nukkumaan vaan autossa. Onko teillä siis kumpaan tulleet lapset? Hmm.. Saikohan tästä nyt mitään selvää :D

Wildside hienoa, että vauva liikkuu taas :)
Meillä minä olen ollut pienenä helppo lapsi ja isi kaikkea muuta. Kaikki meidän kolme lasta on olleet helppoja, joten näin meillä.

Äippä x 3:n kanssa oon samaa mieltä, jos meidän koira purisi kerran ihmistä, niin ei hyvää heruisi. Vaikka onkin maailman tärkein eläin meille, niin silti. Ja varsinkin jos on hoitokoirasta kyse, niin en ottais riskiä. Mitä jos se pureekin uudestaan, ja se tarviikin korjata esim leikkauksella ja on raskaana? Kun nukutusta ei oikein raskausaikana suositella.. Kannattaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, ainakin Sainin miehen.

Wild hienoa että pikkunen heräsi<3

Vauva ajasta en niin osaa sanoa kumpaa muistutti enemmän mutta nyt kun alkanut persoonat muotoutumaan niin 2 vanhempaa tyttöä ovat todella tarkkoja niinkuin isänsä mutta yhtä villejä kuin minä ja toi meidän pikku tsirppa on samanlainen rämäpää kuin äitinsä:D

Meillä tyttö on aika lailla sekoitus molempia ☺ Vauvana oli helppo mut liikkumaan opittua sitä ei oo pidellä mikää Samanlainen rämäpää ku isänsä mut kuitenki semmone vähä pikkuvanha ja tarkka touhuaja mitä minä oon ollu ☺

Täällä yritän tunnustella kummin päin vauva on, mutta taidan luovuttaa, tuntuu mahdottomalta päätellä onko kyseessä pää vai pylly. Ylävatsassa hyörii todella pyöreä pallo, mutta en tiedä kumpi pää se on? Jalat ovat aika alhaalla kyljessä. Onko jollakin kokemusta, että miten voisi itse päätellä vauvan asennon? Toisaalta selviäähän tuo ensi tiistaina kun on 35+0 ja neuvolalääkäri.

Itse huomasin vauvan kääntyneen kun hikka tuntui alhaalla nivusissa. :)

Hienoa Wildis, että vaavi alkoi liikkua ❤ Mä oon ollu lapsena tosi helppo, kiltti ja kuuliainen ja nukkunut hyvin sekä paljon. Mulla on kuitenkin tosi vahva temperamentti. Mies taas on ollut vilkkaampi, mutta myös voimakastahtoinen. Esikoinen on perinyt meidän temperamentit huhhuh, mutta on aina nukkunut täydet yöt. :D

Meillä on ollut vaikeita koiria useampia, mutta ongelmia ei oo niiden kanssa perhepiirissä ollu. Jos perheessä olis purru ni ei ois meille tullu, enkä semmosta koiraa ottais hoitoon joka puree vierasta. Kun ootte sille kuitenkin niitä vieraita ja vieras ympäristö. Jos joudut, Saini, sitä pelkäämään niin ei oo hyvä koirallekkaan koska se kyllä aistii tunteen ja saattaa hermoilla sit siitäkin. Voi kun sun mies ymmärtäis. :| Tsemppiä sinne!

Oikeesti mitä tää on, vähän kun unen päästä saa kiinni niin melkein heti herää siihe kun kädet on puutunu sormista ranteisiin?! Muutenkin valvon yöt ni nyt ei voi edes torkahtaa :D Pari yötä ollu tätä....

Takaisin