Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Johan vauva myllertää menemään! Yöllä jo väänteli mun kylkiluut uuteen asentoon, nyt ei väännellä kylkiluita, mutta tosi vilkasta on meno, koskaan ei aamuisin tällaista mylläämistä oo ollut. Saa neuvolatäti taas ihmetellä Sf-mittaa ottaessaan :D

Voisko Äippä olla muuten vaan vilkasta unielämää, vaikka painajaisia ei oliskaan? Huomaa välillä ittekin, jos herää jostain jännästä tai toiminnallisesta unesta kesken yötä, niin vaikea päästä uudestaan uneen.

Kyllä nää aikas aktiivisia on yöt ollut, pyörivät, hyörivät ja jutteleevat unissaan mutta unessa ovat pysyneet. No kun pääsee näistä uni ja uhma ongelmista niin sit tuleekin murkku:D aikansa kutakin!

Neuvolassa käyty ja ja... Vauveli olikin kääntynyt pää alaspäin JEEE :)
Eilinen oli ihan hirveä päivä, aamun jälkeen en kyennyt tekemään yhtään mitää, vessaan kävelykin oli vaikeaa, siinä illalla totesinkin miehelle että yrittääköhän tää kääntyä, josko se olikin sitten sitä.
Neuvolan täti ensin käsin kokeili ja sitten vielä ultrasi, musta tuntui kun olisi kivi pudonnut sydämeltä kun olen panikoinut sitä kääntöyritystä ja keisarinleikkausta, HUHUHUH :)
sf oli 30cm ja kaikki muutenkin hyvin.

Tällä meidän neidillä on ollu nyt tosi useaan otteeseen hikka, ja herään siihen hikkaan aina aamuyöllä. Senjälkee onki melko mahdoton saada enää unesta kii ku massu pomppii viimestä päivää

Neuvolassa käyty. Sykkeet oli 130-135, onko normaalia? en tajunnut taaskaan siinä kysyä, kun ei täti mitään sanonut, nii aattelin et kai se sitte on normaali syke, mutta kuitenki.. parin päivän päästä rv 34. Sf mitta oli 31 ^_^ alhapäin oli, mutta lujasti kuulemma vielä liikku, ettei ainakaa viä ole kiinnittynyt.
Meijät rokotetaan nyt ensikuussa, se influenssa rokote. Muita ketkä ottaa kyseisen rokotteen?

Onko muilla alkanu näin syksyn tullessa sokerihammasta kolottamaan? Mulla on ihan uskomaton makeen himo koko ajan, ei normaalisti näin tee mieli kaikkee makeeta mahollista :O

Lilith, me mennään kyllä ihan samoissa :D painoarviot meidän vauvoilla heitti viidellä grammalla, ja sf-mittakin on sama :P koska sulla oli se uus painoarvio?

Lilith ihan hyvät/normi sykkeet pikkuisella<3 rokotteetkin otetaan poikkeuksellisesti tänä vuonna:)

Metsäläinen hienoa että pikkuinen edelleen malttaa yksiössään köllötellä:)

Onko muilla alkanu näin syksyn tullessa sokerihammasta kolottamaan? Mulla on ihan uskomaton makeen himo koko ajan, ei normaalisti näin tee mieli kaikkee makeeta mahollista :O
Joo täällä sama homma! Tekee mieli kaikkee mahdollista :D suklaa on yks mihin oon jääny koukkuun ja pahasti! :D

Minä yritän kestää nämä viimeiset vuodelepopäivät. Maanantaina saan alkaa liikkumaan (eli käynnistelemään synnytystä) =)

Tosi tylsää on ja paikat ihan jumissa... lisänä on nyt reisisupistukset riesana. Ne alkoi 2 pv sitten. Ensi viikolla sitten saan toivottavasti pikkuisen (tosin on niin valmiina tulemaan ettei siitä nyt kauheasti ole epäilystä). Toivon kovasti ettei ole mitään välittömiä hoidontarpeita tms pienellä.

Tata hienoa että sielläkin pikkuinen vielä viihtynyt masussa:) loppusuoralla sinä jo, onnea ja jaksamista viimeisille päiville vuodelevossa <3

Takaisin