Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana yllätys Pauliina! Mä niin toivoin, että mun ystävät hoksais järjestää mulle kutsut, mutta nyt oon melko vakuuttunut, että ei ne ole. Mun paras ystävä kävi syyslomalla ja on ehkä tulossa käymään vielä ennen vauvan syntymää, mutta ajattelin jo aiemmin, että jos kutsuja on, niin ne on nyt tällä käynnillä. Kovasti tietty yllätyn, jos ne vielä jotain järkkää :D

Aaa ihana pauliina ! ❤❤ miekin oon toivonu vauvakutsuja mutta eipä taia tulla.. :( oon miehellekki vihajnnu et se vois vihjasta kavereile ja sen siskoille mut en usko et tapahtuu...

Mahtavan yllätyksen oot saanut Pauliina. Sun kaverit on nähnyt vaivaa :happy: Mä toivon kanssa, että kaverit järkkäis jotku bbyshowerit, mutta nähtäväksi jää tuleeko sellaset.

Ihanan näkösiä juttuja Pauliina. Täällä kans todennäköisesti kaverit ei tajua mitään järjestää...

Jos haluaa synnytyksestä lueskella ni bebesinfo.fi sivu on ollut itellä kovassa selauksessa.

Ihana kukka! Toi pieni jalka <3 Mä jo kielsin mitään kutsuja järjestämästä, mut toivottavasti kaikki sellaset haluavat myös omat kutsunsa sais.

Tsemppiä Warheartille toivottavasti ei ole myrkytystä ja ei supparit vielä saa mitään aikaan!

Pauliina ihana ylläri:)

Täällä palattu arkeen, tytöt kotona ja mies lähdössä töihin, tästä tää taas alkaa:)

Kätilö mammalleni kerroin sit siitä vuodosta niin se sitten kokeili miten vaavi mahtaa mahassa majailla, niin kyllä muksu pää alaspäin majailee ja kiinnittynyt :/ vitsi vielä muutaman viikon kun pääsis eteen päin!!!
Vaavi oli vaan mummon kopeloinnista sitä mieltä että kädet irti kun alko potkimaan käsiä pois :D
Veikkaili kans että joko tuplaa tai tulehdusta vuodon syyksi... Kaipa sitä pitää neuvolaan huomenna soittaa että jos sais lähetteen labraan.

Oli kyllä aivan ihana yllätys!! :) Tuli vielä niin puskista.. Oltiin tosiaan eilen siellä synnytysvalmennuksessa niin sillä aikaa oli tullu kämpänvaltaajat :D Oli niin tunteet pinnassa koko illan ja itku herkässä et huhhuh.. ❤️
Toivottavasti kaikki kutsuja toivovat myös saisivat tollaset, oli noi aivan ihana idea ystäviltä ja niin paljon olivat nähneet vaivaa! Mä en osannu edes haaveilla tommosista kun en mä jotenkin uskonut et mulle järkättäis :D

Ja hui äippä siel on jännät paikat!!! :o toivotaan tosiaan että pieni pysyis edes muutaman viikon vielä kohdun lämmössä ja suojassa ❤️

Juu-u sitä toivotaan onneksi rv 37 ja täysiaikaisuus vaan 3 viikon päässä:) silleen hyvät viikot kuitenkin jo niin ei pelota, mutta pari lisä viikko olis hyvä...

Mitenkäs warheart, ootko saanut vielä labroja?

Toivottavasti Äippä ny jaksais pienokainen oleskella vielä sielä masussa! Zemppiä!

Oih, mä sain ostettua käytettynä Aventin manuaalisen rintapumpun 15 euroon, 2 kertaa oli käytetty, eli kokeiltu vain. Hyvä hyvä hyvä, olis muutoin ollu niiiii kallis!! Enkä muita yksinkertasesti olis kelpuuttanu muiden kokemusten perusteella.

Täällä odotellaan ensviikkoa lujasti, tulee se meidän perhejenkkisänky sillon! Kuinkakohan "avaralta" tuntuu ku nyt tottunu nukkuu nii tiivisti ja kauheesti möyrimättä tuossa pienessä sängyssä miehen kanssa, ja nyt siinä uudessa mahdun nukkumaan vaikka sivuttain jos haluan :D Uuden sängyn koeajoa odotellessa >:)

Takaisin