Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuosta sokerirasituksesta vielä... Se itse koe meni ihan ok, mutta kun pääsin kotiin niin mulla vissiin tuli joku sokerien lasku yhtäkkiä, ku kylmä hiki nous otalle ja kaulaan ja vapisutti ja tärisytti. Helpotti ku vedin kiimassa puuroo, leipää ja snikkerssiä... Kandee tosiaan varata sitä evästä kokeen jälkeen, ainaki jos pitkä kotimatka.

Mitä mieltä ootte tuosta Alku sadonkorjuu puurosta kun sisältää pellavansiemeniä ja ne oli kielto listalla? En viittis neuvolaa lähtee soitteleen tän takii mut mietin et onkohan se kovin iso riski vaaville jos kerran päivässä syö annoksen... Puurosta en muuten välitä mutta tää on vaa niin hyvää!!!

Mä olen kyllä syönyt leipää missä pellavansiemeniä, en sitten tiedä että onko niissä joku määrä mitä ei saa syödä, mutta äkisti voisi kuvitella että olis vaaratonta syödä silloin tällöin?
Tuskin sinä sitä kilokaupalla vedät että olis oikeasti vaaraksi :)

Metsäläinen; kenguruhoidoks sanotaan sellasta missä äiti tai isi saa lapsen omalle rinnalle n. 2-4h kerrallaan. Eka laitetaan sellanen tosi tiukka toppi päälle, vauva nostetaan syliin laitteineen päivineen ja sitten sylikkäin lepäillään hämärässä.

Mulle eilen kiukuteltiin ja inistiin. Isin sylissä tänään nukuttiin ja tuhisteltiin vaan :)

Joo toi äidille kiukuttelu on ihan perus settiä, täällä kiukutellaan vaan ja ainoastaan mulle ja isille ollaan kuin enkelit:D

Meidän likkanen on tainnut pyörähtää pää alaspäin kun monottaa menemään mun napaa... Kylläpä toi vielä taitaa mahtua pyörimään ihan miten päin vain:) pikku kulta <3

Kenguruhoito kuulostaa siis aika ihanalta. Vieläkin oikein sydän menee sykkyrälle, kun ajattelen teitä ja pientä trinsessaanne! Kaikkea hyvää koko perheelle! Jäitkös nyt sitten jo äitiyslomalle?

Suvituulialle tsemppiä huomiseen! Itse käyn huomenna lääkärissä mutta en tiedä näkevätkö siellä kokeeni tulokset, kun ei ole neuvolalääkäri?

Ninnulle tsemppiä sinne ❤️ toivottavasti kaikki nyt menisi hyvin! Niin pientä on varmasti käsiteltävä todella varovaisesti, en osaa edes kuvitella että minkä kokoinen prinsessa on todellisuudessa!

Uskomatonta, et kohta meillä kaikilla on pikkuset :D nyt kuitenkin alkaa olla niitä viikkoja ja muksut selvii. Tuntuu tosi mukavalta ^.^

Me ostettiin tänään lastenvaunut. Oli ihana kattoo ku mies työnsi ne meille sisälle. Söpöä <3 en kestä ku muksu on ulkona ja isänsä sylissä!

En tiiä oonko nyt vähä itsekeskeinen ja ilkee, mutta miehellä on ollu jo neljä vuotta häntäluun alapuolella(persvaossa) semmonen paise joka on muutamia kertoja mätinyt ja tulehtunut ja tälläkin hetkellä hää syö siihe antibioottia.. Ni minuu ärsyttää iha suunnattomasti kun anoppi ym miehen sukulaiset voivottelee sitä ja käskee miun käydä sille jääkaapilla ja käyttää koiraa ja passata ja hoitaa, ja itseä koskoo nii paljon selkään ja persaukseen että ei meinaa kyetä esim wc-pöntölle ja ketran sattuijo vahinko kun aloin nousta tuolilta niin lirahti pissat kun sattu niin paljon ja jännitinjotenkin. Ni suututtaa ihan suunnattomasti että en voi ite "valittaa/voivotella" kipujani... Ja toinen mikä ärsyttää niin anoppi desinfioi ja tyhjentää sitä miehen paisetta joka miun mielestä sijaitsee sellasess paikassa joka ei enää 22vuotiaalla miehellä kuulu äitin parantamis paikkohi....... Osaan miekin sen puhistaa muttakun "äitin pitää saaha hoitaa pikkuvauvaansa". Ärsyttää oikeesti ja anoppi suuttukin tänään kun ei eilen heti oltu soitettu että mies haki apteekista taas antibiootteja siihen!!! Siis että ei ees mitään hätää oo. Miulla on kauhee anoppi kompleksi kyllä. Ja vituttaa kun anopilla on vieläkin pääsy miehen intiimipaikkohi. :)) jotka kuuluu miusta vaan miule ja ehkä niille lääkäreille.!!! (anoppi on kampaaja ei lääkäri). Argh kiitos jos joku jaksaa lukea ja sanoo vaikka "voivoi" :D

Hirni, miksi sitä paisetta ei leikata? Kuulostaa mun mielestä vähän epämääräiseltä, ja luulis miestäkin hieman "nolottavan" jos oma äiti kaivelee persvakoa..

Siis joo nyt viimesellä sai lähetteen kirurgiselle ja lääkäri veikkas että leikataan joulutammi kuussa.. (kiva kun sillo just pieni tulossa :( )

Hirni, en halua loukata yhtään, mutta voi jösses tuo sinun miehen äitisuhde kuulostaa pelottavalta. Miten sinä mahdut kuvaan lainkaan? Tulee ihan mieleen Howard Rillit huurussa sarjasta O_o.

Voi Hirni: itse saisin pienen hepulin, jos anoppi olisi tuollainen. Toisaalta niin sais mieskin. :D

Pitääkö ny sanoa sit voivoi :D Pelottava toi miehen äitisuhde. Itteä kyll nolottais ihan hirveesti näytellä äidilleni persvakoa ja vielä antaa sen puhdistaa sieltä jotain paisetta :D Yritin ajatella että jos kerran noin hyvä äitisuhde on niin miksi ei, mutta ei oma mieli kyll anna siltikään tuota periksi että toi ois "normaalia" :D

Takaisin