Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ninnu onnea ja siunausta teidän koko perheelle! Olette olleet ajatuksissa ja rukouksissa ja edelleen jatketaan <3
Paljon voimia!!!

Meidänkin nti oli c-papissa ekat päivät, vaikka synty vko 34, eli tosi hienosti pärjää! Ja apneoita tulee jopa lähes täysaikasilla. Varmaan täysaikasillakin, jos ne noihin laitteisiin laitettais kiinni. Pääasia, että saa masuun vähitellen täytettä, niin alkaa paino nousta :)
Paljon tsemppiä Ninnu! Muista välillä nukkua myös kotona, jos nyt asustat siellä perhehuoneessa. Saat kotona paremmin levättyä, vaikka se sydäntä raastavaa onkin. Keskolaan voi kuitenkin aina soittaa ja kysyä kuulumisia. Meidän naapurin neuvo 6kk keskolataustalla ;)

Mä tosiaan ite nostin veroprossan 20% kelaa varten ku oisivat mun oikeen veroprossan mukaan ottaneet eli vaan 8%.. Viimeksiki tuli 50€ mätkyjä vaikka oli 20% mukaan nii en kyl enempää taho.
Mulla on nestemäinen maltofer ollu hyvä rautalisä. Ei ummeta ainakaa :)
Ja kaalihan on ihan ehdoton olla jääkaapissa ku kotiutuu.. Ne maidonnoususta pinkeet tissit tarttee sitä kaalta et pystyy olemaan ees jotenkuten.. Kaulimella vaan rikkoo kaalin pinnan ja sit tissiliivien sisään.

Ninnulle ja perheelle paljon onnea tyttärestä :Heartpink

Enkeleitä ja kaikkea hyvää myös jatkoon! :Heartred

Ninnulle paljon onnea pienenpienestä prinsessasta <3 Ja paljon voimia erityisesti tytölle, mutta tietysti myös vanhemmille.

Niin jännää että eka joulukuun mamma sai jo pienen nyyttinsä:Heartbigred ja ihanan kuvan ninnu postasit

Joko on nimiä mietittynä pikkuisille ?

Itse olen nimet jo päättänyt, pojalle Samu Kardo ja tytölle Sofia Hanar ❤️ poika lupaus on meillä :)

Voi kun niin pieni jalka Ninnun tytöllä :) kuulostaa ainakin soturilta ja vaikuttaa että tytöllä halua kasvaa isommaksi tytöksi :) niin se ensimmäinen joulukuisista sit syntyi :)

Meilläkin nimi jo valmiina ja mies ny on alkanu jo masuasukkia kutsumaan sillä nimellä :) tyttölupaus kun tuli niin ei oikein pojan nimeä osattu keksiä.

Taidan huomenna soitella tk:hon että kattovat kurkun itteltä ja likalta. Likalta varmuudeksi että onko parantunu ja itteltä että oonko jonkin pöpön sinne saanu. Nyt nimittäin oireet viittaa siihen että miun vuoro sairastella ja todnäk miehen kans ku hänelläki kurkku oirehtii :/

Onnea Ninnulle ja koko perheelle❤️.Voimia ja vahvistumista
pikkuiselle ja teille vanhemmille myös❤️

Me ollaan nimen kanssa vielä vaiheessa. Tytölle oli kaksikin nimeä, mutta kun tulossa onkin tod.näk. poika, niin nimimietinnät meni uusiksi. Listataan ensin kumpikin itselle mieluisia nimiä, sitten vaihdetaan listat ja toinen vetää yli ne nimet, mistä ei tykkää. Katotaan jääkö vaihtoehtoja!

Tytöstä olis tullut Ella Eeva Adeliina, pojan toiset nimet Toivo Johannes, etunimi siis puuttuu.

Voi ninnu teitä <3 paljon onnea ja voimia ja halauksia teille <3 oon niin onnellinen ja sanaton <3

Tyhmä kysymys, mut tänne rantautu kauhee flunssa ja kuume! Niin saako raskaana ollessa juua vihreetä teetä? Oon iha uupelona ja ei kykene kauppaan.. mieski tulee vasta illalla kotiin :/

Ninnulle onnea trinsessasta <3 Paljon voimia perheelle ja uskon, että teidän pikku tyttö on taistelija. Onhan hänellä ollut jo melkoinen matka tänne asti :)

Kyllä minustakin Ninnun tytär taistelijalta kuulostaa! Tuo pieni jalka kuvassa... Koitin mittoa sitä omaan käteeni. Ja se on niin pieni... Kovadti tsemppiä teille!

Takaisin