Hirni, komppaan muita, tiukasti vaa asia puheeks! Itsellä HIRVEITÄ kokemuksia edellisen kihlatun vanhemmista. Napanuora oli tiukasti kiinni ja pysyi ja pysyy edelleen! mies melkein 30w nyt... Joka asiassa piti soittaa hänen vanhemmilleen, joka viikonloppu piti mennä hänen vanhemmilleen (hänen vanhempansa asuivat n. 100km päässä maatilalla, lehmätila..) Siellä sai kuunnella päivät pitkät anopin valitusta ja muiden perheenjäsenten haukkumista, myös tätä hänen poikansa (tämä oli aivan tuiki tavallista siinä perheessä, kaikki haukkuivat toisiaan ja jauhoivat kakkaa selän takana) ja minä sain kuulla kuinka olen huono nainen hänen pojalleen ja kuinka minun tulisi ottaa jalat alleni ja häipyä, tämän saman kohtelun sai myös hänen toisen poikansa nainen, ja heillä oli jo lapsikin yhdessä, ja hänenki olisi aina vain pitänyt lähteä ja jättää hänen poikansa rauhaan! (molemmat tuon naisen pojat raahasivat minut ja tämän toisen naisen viikonlopuiksi tuonne, napanuora tiukasti ja lujasti kii..) Onneksi sain vähän vertaistukea tältä toiselta naiselta, kunnes hän käänsi selkänsä minulle ja lyöttäytyi tämän anopin kanssa yhteen ja alkoivat kiusaamaan minua oikein huolella o.O Minun piti imuroida, pestä lattiat, kattaa pöytä, täyttää tiskinpesukone, tyhjätä se, auttaa navetassa, poimia marjoja, ja jos en aina jaksanut, olivathan nämä reissut viikonloppureissuja, niin olin vätys ja surkea, että naapurin lestadiolaistyttö kyllä jaksaa kuulemma siivota, että pitäisi hänen poikansa ottaa siitä tytöstä ittellee nainen ja heivata minut helvettiin ! silloinen kihlattuni ei minua suostunut kuuntelemaan, oli tosi välinpitämätön ja jossain vaiheessa kuvaan astui väkivalta, hän alkoi lyömään minua. Kun sitten mentiin taas hänen vanhemmilleen ja saunan jälkeen olin pessyt sota meikkini pois, jonka alta paljastui musta turvonnut silmä ja haljennut huuli, katsoi tämän miehen äiti ja tämän miehen täti, tämän äitin sisko minua pitkään ja kysyivät tekikö **** tuon sinulle, olin että kyllä. Molemmat rupesivat juttelemaan omia ja heittivät vain että tyyliin että oikein sinulle, että kannattaisiko lähteä suhteesta pois, ennen ku kuolet???????????
Anoppila on minulle edelleen vaikea paikka. Nykyisen aviomiehen vanhemmat on ihania ku mikkä ja rentoja ku mikkä, ei mitään pahaa sanottavaa löydy, mutta siltikään en siellä pysty käymään ku parin kuukauden välein ja silloinkin vain nopeasti kääntymässä. He sitten käyvät meillä kerran kuukaudessa, ihan vain tuomassa marjoja tai sieniä pakkaseen ja sanovat päivää. Mies on kertonut heille kokemuksistani ja he ymmärtävät täysin. :) Onneksi :)