Mäkin olin tänään aamukävelyllä ja ekaa kertaa alkoi vihlomaan alavatsasta, niin että piti hetkeksi pysähtyä ja hengitellä ja jatkaa hitaammin matkaa. Se oli semmoinen pistävä kipu alavatsan jossain syvyyksissä, tuntui vähän helpottavan kun kumartui. Ei ollut kuin puolen tunnin lenkki ja loppumatkasta jälleen normaaliolo. Jos kipuilut lisääntyy niin pitänee jättää lenkkeilyt sitten vähemmälle? Se ois kyllä harmi, ollaan käyty kävelemässä jo ennen ysiä, ilmassa on silloin ihanaa syksyn kirpakkuutta jo! :) Tai ehkä sit etukäteen vähä lämmitellä ja venytellä, jos aamusella on paikat muutenkin jumissa. En yhtään itse osaa tulkita oliko se sitten supistuksia vai ihan "vaan" liitoskipuja.
Tuleeko teillä muuten ollenkaan huono olo potkuista? Mulla on istukka myös etuseinässä, joten se vaimentaa varmasti liikkeitäkin, mutta silti pari kertaa on ollut pidempiaikaisen myllerryksen jälkeen ollut semmoinen pikkasen etova olo, siis semmoinen kuin ois ollut jossain huvipuiston pahimmassa kieputus- ja höykytyslaitteessa, jossa sisuskalut on lentelee ympäriämpäri

Kai se vähä samalla tavalla sitä vatsaa höykyttää

En sitten tiiä, miten paljon potkuista nauttii kun beibsukka vielä tästä kasvaa ja potkii kovempaa.
Nyt muuten alkaa olee se aika kun alkaa sikiökin kuulemaan. Täällä mies soitti järkkyä "uuh beibe beibe" -tasoista biisiä ja jottei mun tarvinnu sitä kuunnella, vetosin että "Bobi" kuulee, ei voi soittaa tommosta kun siitä tulee kamala amispoika! ... Noh, sit vaihtuikin musiikki Adiemukseen ja sen sellaiseen

Ehkä se pauhaa sit loppuraskauden ajan niin ulos putkahtaa maailmaa syleilevä zen-tilassa oleva pikkuinen.