Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se oli semmonen terävä kynttilänjalka. Siinä on tommosia "terälehtiä" raudasta vai mistä nyt ikinä ovatkaa.

Wildis, hyvä että kaikki on kunnossa! Heitä semmoset kynttilänjalat menemään!

Wild kyllä ihanaa kun pääsitte säikähdyksellä ja prinssi voi hyvin:)
Saitko mitään antibiootteja että et saa mitään tulehdusta?

Tosta kaatuilista, itsekin jussina kaaduin mahalleni ja paniikkihan siinä tuli ja edellistenkin kanssa olin mukkelismakkelis millon missäkin että niille kaatumisille ei oikein minkään voi kun tasapaino tuntuu heittävän millonmissäkin:/ joten kun kaatuilette älkää itseänne syytelkö kun noi leveys asteet on uudet ja tasapainottelu osaa olla vähän vaikeaa:)

Veren paineista mulla ne on normaalia alemmat ja kyllä päässä heittää ihan kiitettävästi ja hengästyttää...
Oliko ne nyt viime mittauksessa 113/64 ja mulla norm 120-125/ 70-76
Kuuluu kuulemma osiaan vaikka mulla ei kyllä muiden kanssa tällaista laskua ole tapahtunut!

Mammavaatteisa niin mulla on vaan mammalicius farkut ja tavan tunikoita, pitkiä toppeja ja hameita/mekkoja:)
Pää sääntöisesti mulla on päällä mustat leggarit ja miehen vanha rollareiden bändipaita:)

Lapsukaiset tulee iltapäivällä kotiin ja mies lähtee yöksi töihin, ihana arkeen palaus :)

Mitäs ninnulle kuuluu?

Täällä maataan pää alaspäin edelleen. Eilen oli tulehdusarvot nousussa :( Toivottavasti tänään laskussa. Muuten tulee liian jännää tästä.

Keskiviikkona tulis 23+0 ja sinne asti jos pääsee saan kortisonit. Vettä lorisee välillä ja vertakin tuli toissapäivänä mutta ei kuulemma kamalan huolestuttavaa kun vuoto on kirkasta limaa muuten.

Voi ninnu, toivottavasti olisi crp laskussa!! Vielä muutama päivä (mutta mieluummin pidempään) kun ainakin pieni jaksaisi niin saisitte molemmat hoitoa! Tiedän että vaikeaa rentoutua, mutta koeta nyt ainakin!Täällä olette mielessä ja sydämessä koko perhe... Paljon voimia sinulle ja miehellesi! Toivotaan että kuitenkin kaikki päättyy hyvin<3

Eikä! No vielä muutama päivä niin saatte kortisonia! Vai eikö sitä nyt voisi antaa paria päivää aikasemmin?

Surettaa puolestasi ninnu, voin vain kuvitella kuinka kamalaa ja pelottavaa tilanteessasi on. Toivottavasti pikkusoturisi jaksaa masuasustella vielä turvallisemmille raskausviikoille, kenenkään ei pitäisi läpikäydä noin raskasta raskautta!

Ei kuulemma anneta aiemmin kun keuhkot on kehittymättömät. Tehohoidetaan sit niitä kehittymättömiä keuhkoja niin tosi moni on selvinny mut 1-2-vuotiaana keuhkot tehny stopin ja lapset menehtynyt.

Koittakaapa taistella vielä ja paljon voimia, pidän peukkuja että kaikki menee hyvin!
Sama kävi minulla mielessä, että eikö sitä kortisonii voi antaa hieman aiemmin?

Wildside! Aivan kamala juttu itku pääs ku luin ja äkkiä täyty selata onko mitää uutta tietoa! Luojankiitos kaikki on hyvin!:Heartpink

Sanoit Wild että teillä ollut yritystä paljon takana. Meillä myös.. Yritystä oli 1,5vuotta ja syyskuussa 2014 sain kuulla erikoislääkäriltä etten välttämättä ikinä pysty saamaan lasta. Hän kuitenkin määräsi reseptille clomifenit. Avopuolison kanssa paljon asiasta keskusteltuna päätimme että lääkkeet aloitetaan aikaisintaan toukokuussa, ajatuksena 2016 vauva ja halusimme yrittää vielä luonnollisesti.

Lääkkeet jäivät reseptille. Meidän pikku ihme sai alkunsa luonnollisin keinoin ja päätti tulla meille tänä vuonna:Heartpink Tunne on sanoinkuvaamaton.

Joo meillä yritystä vuodesta 2012 eli reilu kolme vuotta, johon sisältyy neljä keskenmenoa.. Nyt vasta ensimmäinen pikkunen joka näin pitkälle mennyt ja toivottavasti tulee syliin asti vihdoinkin. Siskokin sanoi, että "on tätä vauvaa jo niin kovin odotettukkin, että paras olis tulla maailmaan" äiti myös tietää yrityshistorian ja on todella suojelevainen ollut mua ja vauvaa kohtaan.

Ninnulle kovasti voimia ja tsemppiä <3

Voi Ninnu toivon ja rukoilen et tulehdusarvot ei nousisi enää yhtään. Voimia taisteluun <3

Onko kellään muulla ylävatsa kipuja? Mulla on ollut satunnaisesti, mutta tänään on vihlonut tosi kovaa ja aaltoilevasti :( huomenna soitan neuvolaan tai terveysasemalle jos jatkuu yhtä kovana.

Meillä pinnasänky, manduca, kantoliina, turvaistuin etc on ollut lainassa. Pinnis on jo löytänyt tiensä kotiin :) Vauvan vaatteita on jotain ja lisää ostetaan kirppiksiltä.
Itselle ostin talvitakin kun odotin esikoista, se on muutamalla mammalla ollut lainassa tässä välissä, ja nyt tulee omaan käyttöön.

Mir77, ettei ois sappivaivaa?? :/ joskus raskaana ollessa sappikivet rupee vaivaamaan enemmän. Osaavat olla tosi kipeitä.. Itsellä ei siis ole, mutta olen kuullut.

Täällä kanssa ylävatsassa ollut pistävää kipua ja yleensä samalla ollut voimakasta vihlontaa alavatsan puolella, lokakuun alussa sairaalalääkäri tutkii asiaa tarkemmin. Hyvä wildis että läheisesi tukiverkkona, pitkän yrittämisen jälkeen terve suojelevuus toivottavaa :)

Wildis; olit sä kysil viime yön?

Meil kans yritystä vuodesta 2010. Takana 3 keskenmenoa. Viimesin 2012. Nyt eka pidemmälle mennyt...

Takaisin