Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wildikselle voimia! Toivottavasti kaikki olisi hyvin, paljon suojelusenkeleitä sinne ❤️

Hello taas mammat:)

Ekaksi wild kamalaa mitä tapahtunut toivotaan että pikkunen on vaan piilossa että sen takia ei sykkeitä löytynyt, paljon voimia ja tsemppiä!!

Ihania massu kuvia olette laittaneet :)

Täällä ollaan kotiuduttu matkalta ja huomenna tulee lapset kotiin joten vielä yksi vapaa yö :)
Muuten oli tosi hauska reissu mutta kun sai pelätä noita juoppoja kun nollat taulussa tunkivat joka puolelta ja jos mies jätti mut yksin että kävi vessassa tai tiskillä niin joku juoppo yrittää iskeä, kun eivät sitten nähnyt mun isoa mahaa ja sormuksia:/ mutta miehen kanssa oli hauskaa viettää aikaa ihan kaksin:)
Ihanaa olla kotona, mitä nyt selkään ja jalkoihin nyt koskee kun käytiin päivällä kävelemässä ja shoppailemassa Tallinnassa, jalka hierontaa odottelen...

Voi kauhistus, Wildis! Toivottavasti pienellä on kaikki hyvin!!!! Paljon voimia sinulle ja miehellesi!

Onpahan tämä ollu epäonnisten ketju :( Paljon voimia Wildis, toivottavasti kaikki hyvin!

Voi kauheeta wildis, toiv. kaikki on hyvin! Näin raskaana on huomannu, et tasapaino on paljon normia huonompi ja jotenki muutenki kömpelömpi olo. En tie johtuuko tästä etupainosta vai yleisestä kunnon romahtamisesta kun liikkuu niin vähän. Onnettomuudesta ei pidä soimata itseensä tai ketään!! Paljon voimia sinne ja toivotaan että pääsit säikähdyksellä! <3

Mä oon melki päättäny et ostan Stokken sleepin. Siitä on nyt tarjous et saa jatkopalat mukaan kaupan päälle kun ostaa sen pienen minin. Siinä on kans renkaat alla ja voi sit helposti siirrellä mukana huoneesta toiseen. Mies pitää hulluna ku se on niin kallis, mut eiköhän sen saa sit käytettynä myytyä myös hyvin pois. Seliseli... ;)

Wildikselle ihan hirveesti tsemppiä ja suojelusenkeleitä!!! Toivottavasti saatte pian lisätietoa, ettei tarvii elää epätietoudessa. Toivotaan että vaavi vaan leikkii piilosta ja kaikki hyvin. :/ silmä kovana täällä taas sitten seuraillaan mitä tapahtuu... :/

Tytsy, mun kaverilla oli se stokken sänky (oli pakko saada sillo) eikä tykänny yhtään. Vei muotonsa takia paljon tilaa, koki jotenkin epäkäytännölliseksi ja kaikki lisäosat siihen tosi kalliita, siihen kun ei sattumoisin sovi esim ihan joku patja. Mut on vaan yhden ihmisen mielipide.

Wildis ootte rukouksissa, täällä myös toivotaan kovasti että vauvalla kaikki hyvin <3

Wildis:Heartred ainakun lukee täältä jotn ikävää, lopetan hengittämisen.. ihan kauheeta!täällä ootan lisätietoja ja pidän peukkuja pystyssä

Apua wildis! Toivotaan että masu asukilla kaikki hyvin! Päästiin itekkin just kotiin kun jouduttiin synnärille ennenaikasten supistusten takia :/ viikkoja 23 tasan ja kohdun suu pehmeä ja sormelle auki :/ sama juttu tapahtui esikoisenkin kanssa että eiköhän säikähdyksellä pärjätä. Ei siellä oo kyllä kiva ravata kun pojastakin sinne kuusi kertaa jouduin ennen laskettua aikaa... Noh. Huomenna vielä tyksiin ottamaan kortisoonia persiiseen :p

Onneks saat leelluu ne kortisonit. Hyvää tavaraa ;) Kai neppsulle ja ninnullekin on jo kortisonit isketty? Toivotaan, että pysyy vielä pitkään sisällä. Meillä oli keskolassa naapuri, jonka esikoinen oli syntyny rv 35 paikkeilla ja kakkonen sitten päätti tulla vieläkin aikasemmin.

Voi kääk wildis.... :/ mä toivon, että siellä pieni piilossa ja siksi ei ole saatu sydänääniä kuuluviin. Kamalan pelottava tilanne :( onko nyt jo ultrattu?

En mä vaan mitää kortisonia saanut ja edelleen oon tilanteessa, että paikat pehmennyt ja sormelle auki :0 maanantaina taas kontrolli ja ultra samalla..

Voi ei, kyllä on saanut ja saa olla nyt koko ajan tässä ryhmässä sydän sykkyrällä mammojen ja vauvojen puolesta :'( toivottavasti wildis kaikki olisi hyvin <3 ja tietysti että muillakin pysyisi vauvat vielä mukana ja masussa pitkään!

Takaisin