Täällä on niin paljon tätä luettavaa ettei kaikkiin pysty oikein paneutumaan mutta haluun kommentoida ainakin muutamaan, kun kaikkea en muista.
Vaipoista puhuitte. Me ruvettiin käyttämään lidlin vaippoja heti kun pienin koko oli sopiva (ihan kokeilumielessä) ja sen jälkeen ei muita olla käytetty kun ihan hätätapauksessa. Aivan sama onko ne nyt halvimmat vaiko kalleimmat mutta pääasiahan on että omalle lapselle istuu, ja noi lidlin vaipat sattuu vielä olemaan halpoja. Pamperseista ei tykätty muista ku keskoskoosta ja muumivaipat oli meillä tukalan kuumia ja paksuja, libero ihan ok.
Ja meillä on tuo lidli lähin kauppa jossa mies käy ruokaostokset töiden jälkeen ja jossakin erikoisemmassa/isommassa kaupassa mä käyn ehkä kerran kuukaudessa (ostamassa muumimukin tai jotakin muuta yhtä tärkeää

). Meidän lidlissä on ollu aina tosi hyvä tarjonta, ja ollaan muutaman kerran testattu ostaa samat ostokset lidlistä ja k-kaupasta (Lidliin meni 36e ja k-kauppaan 70e). Ja täytyyhän lidlissä kattoo tietty että mitä ostaa jos haluaa aina sen edullisemman, mutta jos joku tuote maksaa enemmän ku toisessa mutta loppulaskussa säästää niin parempi kai se on. Ymmärrän täysin myös ihmisiä jotka ei halua astua lidliin kun pakon edestä, koska jotkut lidlit on kyl aika sotkusen ja vanhan näkösiä. Meidän lähilidli on uusi ja ihanan siisti.
Rokotukset meillä otetaan vaan rokotusohjelmaan kuuluvat, ei mitään ylimääräsiä eikä missään nimessä osallistuta mihinkään tutkimuksiin.
Jännä kun suomessa mainostetaan miten etuoikeutettua on ryhtyä rokotetutkimuksiin (saa ihan ilmaset rokotukset) ja muualla maailmassa saatetaan maksaa 10 000e tai jopa 30 000e siitä että joku osallistuu tutkimukseen, sillä annetaan lupa siihen että jos lapsi sairastuu vakavasti niin mitään ei korvata. Kun täällä osallistutaan ilmaseks niin eipä niitä korvauksia tipu siltikään.
Ja mielipiteistä kun myös keskustelitte, niin helpompihan ne omat mielipiteet täällä on tuoda esiin kun kasvotusten

Mua ei ainakaan pelota yhtään, tiedän et joka mielipiteelle löytyy vastakkainen myös. Ja olishan se tosi tylsää kun mistä tahansa keskustelee niin vastaus on: oon ihan samaa mieltä, ja maailman kaikki muutkin ihmiset ajattelis niin myös
Tänään taas Hoplopissa vaikka ajattelin etten enään raskausaikana mee kun tulee selkä kipeäksi, onneks mä sain istuu koko ajan kun miehellä on loma ja se lähti sinne temmeltämään lapsen kanssa
Joku mietti mitä leipoa. Mites olis korvapuustit?
Tuli taas syötyä öbaut 3 korvapuustia enemmän kun olin suunnitellu ja nyt ansaitusti närästää

Ainakin pienellä on mahassa juhlat