Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tullu nyt lomalla juotua kahvia ja kolaa aika huoletta... Muutenki ihan kaamee ollu ruokavalio...

Pötkylä sätkii täällä kyllä ihan vuorokauden ajoista piittamatta. Tietty kun ite makaa tai istuu niin ralli yltyy eniten. Ukkelin kans illalla katottiin että mikä eilien sieltä yrittä ulos rulla mahani läpi.

Täälläkin illalla ja "päikkäri aikaan" rumpa menossa:) kahvia juon 2 Muumi mukia kahvia päivässä ja valkoista teetä illalla:)

Miulla loppu kahvinjuonti ensimmäiseen närästykseen, oon niin oksennuskammonen että närästyski aiheutti ahistusta :\ onneks ei oo koko raskausaikana tarvinnu oksentaa kun kerran :) kahvi on kyl ihanaa :)

Mä oon kahlannu viestejä läpi ku käytiin vähän reissussa enkä siel tablettii käyttäny.. Oltiin kaks viikkoo vaunun kaa reissussa ja norjaa ja ruotsiakin kierreltiin.. 3670km oli mittarissa ku tultiin kotiin et on sitä ajeltu :)
Ninnulle tsemppiä ja toivotaan et vältyt tulehduksilta. Ite en varmaan ois uskaltanu kotiin lähtee kun kalvoissakin on reikä..

Seksistä tääl on puhuttu.. Kerta viikkoon on meillä normisti, saas nähä nyt ku paikat alkanu kuivahtaan niin et on hyvää tuuria jos ei satu. Ja tää keskiraskuden haluttomuus tullut muutenki. Tuttua edellisistä raskauksista..
Vaipoista meillä käytetään liberoo siihen asti et lidlin vaipat sopii, toujoursilla pienin koko on kolmonen ja se on liberon kolmosta isompi eli eka käytetään liberon 2 ja 3 (ykkönen menee hetken jos menee).. Sit pelkkää lidlin toujorsii, hätätapauksessa ostan muumin tai liberon vaippoja ku lidliin on se 30km matkaa.. Pamperseista en tykkää ku tuntuvat yhen pissan jälkeen jo tosi märiltä, nyt on paketillinen pitäny käyttää ku mies vahingossa tytölle osti..

Pienipäivänkakkara aloin seuraamaan sua instagramissa ja aika jännä että tos viikko sitte löysin jo sun kuvat jotenki ja en kyllä osannu yhdistää, että säkin täällä kirjottelet! :D

Minäkin oon instagramissa, nimimerkistä ei kyllä tunnista kun on ihan eri kun täällä :D Mut alan seuraa teitä siellä niin ehkä bongaatte ;)

Me höntsyillää poitsujen kanssa :)
abadc3fb62ba6b5c030d11c57aca76b4

Voi ku sulosia! :) itelläki olli marsuja mooonta vuotta mutta nyt ei oo enää eikä tuu ku mies allerginen! :(

Minäkin oon instagramissa, nimimerkistä ei kyllä tunnista kun on ihan eri kun täällä :D Mut alan seuraa teitä siellä niin ehkä bongaatte ;)
Joo ei mullakaan oo sama nimimerkki täällä :p bongailinki jo teitä ig:st :) itellä yksityinen käyttäjä että pyydelkää vaan jos haluutte seurata tai muuten vaa kattoo :D

Voi että :) mitä söpöjä! :) meilä oli pupu mut en oo uutta saanu :D ei ollu puolison mielestä kivoin lemmikki :D meijä pupa oli vähä semmone että se ei tykänny ku miusta.. :D

Voi mitä ihania palleroita :D ❤️ Mä niin rakastan eläimiä, meiltä 'kotoa' eli siis minun porukoilta löytyy eläimiä hevosista lampaisiin ja pupuihin, monenmoista sorttia :) Ihana kun asuvat tossa suht lähellä niin saa tulevan lapsenkin kanssa käydä sitten usein siellä ihmettelemässä :)

Takaisin