Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi surku! :( Toivotaan, että kaikki menis vielä kuitenkin parhainpäin. Täältä kans voimia ja positiivisia ajatuksia Ninnu! <3

Ninnu ne nukahtamislääkkeet on ainaki omasta mielestä siellä sairaalassa tosi tehokkaita! Toivottavasti siis sait nukuttua yön. Voimahaleja <3

Kaks kertaa antovat yöllä niitä ja sitten jotain särkylääkettä. Kyllä nyt jonkun 4 tuntia sai nukuttua.

Onneksi pitivät huolen että sait aina lisää lääkkeitä niin sait etes vähän nukuttua yöllä. Oot ninnu ajatuksissa <3

Mitenkäs ninnu voi? Onko yhtään parempi kuin eilen? Täällä meni koko yö kun mietin teitä... Toivottavasti ei ole edennyt yhtään! <3

Itsellä olis tänään neuvola, saa nähdä mitä ne mun veristä on löytänyt?
Ihan syyllinen olo kun valittaa kaikesta turhasta ja pienestä kun muualla on oikea huoli:(

Mun eka viesti ei vissiin tullut ollenkaan läpi, niin laitan uusiksi.. Voi surku, paljon voimia ja positiivisia ajatuksia Ninnulle! Toivotaan, että kaikki kuitenkin vielä selviää parhain päin. <3 <3 <3

Miten ninnulla siellä nyt menee?
Meillä oli neuvola tänään, kela asioista puhuttiin (ja mun mirlestä terveydenhoitaja ei tajunnu niistä itekkään mitään). Kohdunpohjan korkeus oli 20cm, eli ihan keskikäyrällä mennään.

Timbe, meillä puhuttiin kans viime viikon neuvolassa kelasta, mutta tosi lyhykäisesti. Terkka sanoi siinä ihan fiksusti, että kannattaa kaikkiin kelaan liittyviin asioihin olla yhteydessä suoraan sinne, että hän ei sano mitään ohjeita, ettei vahingossakaan mene väärin (Tosin, ei ne kelassakaan aina osaa oikein neuvoa... :meh:). Et mua ei ainakaan haitannut, ettei se tienny, mielummin liian varovaisesti, ettei tuu sit väärinkäsityksiä. :)

Mistä tietää jos housuun lorahtaa lapsivettä?
Itte tuossa just äsken töissä nostelin aika raskaita laatikoita ja sit hulahti housuihin jotain sen verran että pikkarit meni ihan märäksi ja vuoto oli ihan kirkasta? Ei ole kipuja tai mitään ni ihmettelen vaan että mitäköhän oli? Vai voiko valkkari olla ihan väritöntä?
Nyt laitoin sit siteen ni vähän tiputtelee vieläkin sitä kirkasta?

Joo ei ne neuvolassa oikein Kelasta tiedä antaavat vaan sen raskaus todistuksen että pääsee hakemaan tukia ja avustuksia, muistattehan myös pomolle sen raskaustodistuksen! Myös miehelle jos mies pitää vapaita.Meillä ne ainakin haluaa alkuperäisen ja samoin haluaa kela niin olen itse pyytänyt kolme , 1 kelaan, 1 omalle pomolle ja 1 miehen pomolle! Byrokratiaa :/

Lapsi vesi haisee makehkolle ja siinä (ainakin mulla) on ollut valkoisia "hippuja" jos epäilet lapsivedeksi samoin tein yhteys neuvolaan/ synnärille!

Okei, ei näkyny pikakatsauksessa ainakaan valkosia hippuja vaan iha kirkasta oli eikä mitää kipuja tai muutakaan ole.
Kiitos äippä vastauksesta. :)
Jospa se oli vaan kirkasta valkkaria. Hajukaan ei pistänyt mitenkään nenään tuolla yleisvessassa jossa aika tuimat hajut muutenki.

Rutistele vähä pöksyjä että tuntuuko se tahmealta (valkkarilta) mulla nykyään on toi pissin pidätys tosi huonoa kun tuntuu että koko ajan pissat housussa kun aivastaa, nauraa tai nostan painavaa... Noloa tunnustaa :)

Äippä ei se pissiä ollut :D tunsin ihan kun tuli eri rööristä ulos :D
Pitänee käyä uudelleen tarkistaa tilanne että miltä housuissa näyttää :)

Takaisin