Mul on siirtynyt la etenpäin ja mulla on todellakin epäsäänöllinen kiero :)
Mutta itse tiesin koska ovis oli :)
3 viikkoa ja sit ovis eli aikaa myöhäinen onneksi "vahingossa" tehti taikoja hehe isännän syntymäpäivä kunniaksi
Ja se oli ma. päivää ja ovis oli perjantaina..
Mullaki siirtyi ultrassa laskettu aika yli viikolla eteenpäin siitä, miten se menkoista laskettiin. Oisko ollu 17.12 ja ultran mukaan 26.12 . Rakeneultrassa sit lisää tietoa.
Mulla siirtyi olikohan alunperänen la 10.12 ja ultrassa siirsivät 1.12. Mulla ollu tosi epäsäännölliset aina, mutta viimeset kolme kuukautta oli vaan 22pv kierto
Ja pakko hehkuttaa! Masu näkyy jo ihanasti :) ja mies tunsi äsken ensimmäiset liikkeet massun päältä ja oli niin onnessaan! Tais nyt realisoitua miehellekkin että masussa oikeesti on ihana pieni elämä
Mulla oli eka menkkojen mukaan laskettu aika 4.11, omien laskujen mukaan meni joulukuulle kun tiesin lady Compin avulla tarkkaan milloin ovikset oli olleet.. Mutta ultrassa siirty eka 29.11 ja lopulta 27.11 :D Viimeiset menkat oli joskus tammikuun lopulla, hedelmöittyminen tapahtui muistaakseen jossain noin kiertopäivänä 60!
Ovulaatioista tms ei mitään hajua koska maaliskuussa podettiin pahat pöpöt ja flunssat ja vatsataudit niin ne oli kuin olikin siirtäny ovulaation ajankohdan. Sikäli tuuria mukana kun meillä ei koko kevään aikana niin usein heiluteltu peittoja eli nuo kerrat milloin mahikset oli niin olin merkannut ylös, ja jotenkin kummasti tämä oli tarkoitettu näin
Pieniä suuria ihmeitä.
Voimia kaikille jotka kärsii alkoholista ja vaikutuksista, eilen seurailin kun oma mies lipitti vauhdilla pullon apteekkarin konjakkia, sikäli ok mutta vähempi ois riittänyt. Illalla taas supisti ja jotenkin kaipaisin enemmän sellaista tukea omaan raskauteen että jos tulee vaikka tilanne että pitää lähteä sairaalaan niin toinen olisi kuosissa. Tukea ja turvaa! Vaikka taksillahan ehkä pääsee siinä tilanteessa, mutta silti.
Mulla alko eilen taas tulemaan kipeitä supistuksia kun pesin vanhempien luona mattoa. Piti lopettaa kesken kun alko niin sattumaan. Äiti joutu tekemään sen loppuun. Ärsyttää kun töitä ei voi enää samalla tavalla tehhä ku ennen. Meni koko eilinen ilta ennenku supistelut rauhottu enkä edes huhkinu kovasti.. Nyt vuodelevossa!
Joo, mua kans ärsyttää, kun ei jaksa niinku normisti. Yritän ajatella, että puolen vuoden päästä jaksaa taas (jos vauva antaa nukkua) eli ei paniikkia. Mutta josko mä oonki tullu vanhaksi ja voimat ei palaudu enää ikinä Lapsi paralla ihan ikäloppu äiti
Moikka mammat! :) on ollut niin kiireiset kolme päivää että en oo joutanut mitään kirjottelemaan :) torstaina muutettiin, perjantaina olin veljen sotilasvalassa ja eilen oli äitini 50v juhlat :) hulinaa riittää :) ja tänää tasan puol väli <3 rv 20+0 <3
Kaikille miehensä alkoholismin kans taisteleville kauheesti voimia ja tsemppiä <3
Itte nuorempana elin suhteessa jossa kumppani oli alkoholisoitunut ja sain osakseni rankkaa henkistä- ja fyysistä väkivaltaa, eroon pääsin vasta kun muutin eri kaupunkiin. Elämäni paras päätös oli lähteä täysin tuntemattomaan kaupunkiin rakentamaan omaa elämää :)
Itte en oo uskaltanu koko raskauden aikana rehkiä/nostella/urheilla normaalisti koska pelottaa että kohdunsuu pettää. Minulta leikattu siis muutama vuosi sitten kohdunkaulasta muutoksia ja se operoitu kohdunkaula voikin pettää raskauden aikana, joten en halua ottaa mitään riskejä :)
Urheilen ja nostelen ihan kevyesti kyllä ja raskauden jälkeen tarkotus ois taas jatkaa normaalisti. Helposti tämän raskausajan malttaa ottaa iisimmin ja onneks tuo mies vahtiiki etten liikaa touhua :)
Tänään puoliväli saavutettu!!! 20+0! Ja huomenna ultraan iltapäivällä :)
Jeeeij täälläkin tänää puoliväli! 20+0 ja ylihuomenna ultra! Jos tällä kertaa kaikki menis hyvin ! Viime kertasen jälkeen vähän pelottaa! Toista kertaa en enää halua omaa pikkusta menettää!
Oon aikasemminkin vastannu tähä joskus kauan sitten ,mutta siis keuhkoista löyty cpam joka siis oli kudosta joka esti normaalin keuhkojen kehityksen :/ eipä ollu mitään mahdollisuuksia koska olivat niin isoja että sydänki oli siirtyny oikealle.
Saatiin päättää jatketaanko raskautta vai ei. Päätettiin keskeyttää, koska muutenkin pikkunen ois jossain vaiheessa menehtynyt kuitenkin.
23.01.2015 meille sitten syntyi vajaa 500g pieni enkeli tyttö! <3
Jos jotain hyvää tässä on niin toi on niin harvinainen mikä voi tulla. Niin en usko että taas voi olla. Viimeks lääkärit sano että kyllä me vielä terveitä lapsia saadaan kun ollaan niin nuoria ja muutenkin oli vaan niin suoraan sanottuna paska tuuri
Eikä wildside haittaa että kysyit. Tästä on päästy ihan hyvin yli vaikka siitä kertominen pahaa tekeekin. Ja tää ikävä ei lopu koskaan! <3
Sitä toivotaan! :) Ja yllättävän hyvillä mielin menty tätä raskautta eteenpäi että en oo juurikaan stressanu, ei voi muuta kun toivoo parasta! Peukut pystyyn! :)