Mun isä oli ennen alkoholisti ja joi vuosikymmeniä ja mulle aina sano että hän voi lopettaa millon vaan. Hyvätuloisena omaisuuttakin oli mun isälle kertynyt paljon ja firma pyöri oikein hyvin. Sitten pikkuhiljaa se viinan kittaaminen johti velkaantumiseen ja siinä joi autot, mökin, asunnon ja kaiken minkä omisti, tietenkin yritykselläkään ei enään pyyhkinyt kovin hyvin kun äijä oli aina kännissä. Ennen kun mun isä suostu menemään vihdoin katkolle se oli luuta ja nahkaa, kakkas ja oksensi verta, liikkuminen onnistu ennään vaan konttaamalla. Nyt 10-vuotta myöhemmin mun isä ei koske edes liköörikonvehtiin ja on saanut yrityksensä pyörimään niin hyvin että on saanut asunnon, autot, kaikki takas. Menetettyjä vuosia ei saanut mutta sanon vaan että on se hitsi kumma kun niin monen suomalaisen (varsinkin miehen) on pakko lähestulkoon kuolla kun myöntää että on ongelma.
Mun miehen kanssa ollaan oltu yhessä pitkään ja varmaan näistä kokemuksista johtuen mun mies ei halua juoda alkoholia. Nyt ei ole kolmeen vuoteen yhtäkään ottanut, Ite oon ottanut ennen raskautta ehkä yhen saunasiiderin kerran kuussa. Muutenkaan en tajua sitä hirveetä hinkua olla sekasin, ehkä jokaisella meistä omat kokemukset alkoholista/läheisten alkoholin käytöstä vaikuttaa omaan alkoholin käyttämiseen.
Mua on nyt kolme päivää huimannu, varmaan verenpaineesta ku yläpainen noin 100 luokkaa ja alapaine noin 50.
Millähän sitä sais nostettua? Inhottavaa tää keikkuminen.
Sit toi hitsin nukkuminen, kui se voi olla niin vaikeeta päästä heräämisen jälkeen takasin uneen?
Joulukuuta ei millään jaksais odottaa. Tuntuu että aika menee nopeesti mut silti aivan liian hitaasti.
Mies haluaa mennä tässäkin raskaudessa 4D-ultraan, sinne olis sitten tarkotus ens viikolla mennä. Mä en ehkä menis tällä kertaa Brunolle kun se ei viimeks oikein osannu päättää lapsen sukupuolta

Vaikka onhan se tietenkin pätevä ja huippu mutta täytyy vähän vertailla.
Mä yhtenä päivänä tässä mietin että kenellekköhän meistä vauva syntyy ekana, no joka tapauksessa saadaan jokainen vuorollaan. On vaan jotenkin niin herkkää ajatella että jonain päivänä meillä ihan kaikilla on tosiaan ne vauvat sylissä

Tänään oli tällänen purkauspäivä.
Ainiin, tissit on pääsääntösesti kuitenkin ruokkimista varten, ja mun mielestä on aivan väärin häätää jonnekkin vessaan äitejä syöttämään lasta. Toki itse haluan olla jossakin rauhallisessa paikassa imettämässä, kuitenkaan mun tissit ei kuulu ihan kaikille