Täällä RV 20+3 ja mulla liikkeet tuntuu alavattalla sivuilla useimmiten. Oon myös huomannu että yleensä aina oikee puoli alavattasta pömpöttää enemmän ku vasen puoli, tykkääkö sitten vauva olla mieluummin sillä puolen? :D Täälläki mies lihoo samaa aikaa ku minä :D Mä vielä rakastan ruoanlaittoa ja syömistä, nii koittanu aina sit tehdä isompia ruokasatseja kerralla että vois syödä aina sit vähä ku iskee se nälkä, mutta yleensä käy niin että sitte ku sitä ruokaa onki enemmän, nii syö sitten kahen ihmisen eestä kerralla :'D
Mulla poistetaan viisaudenhammas nyt kolmen viikon päästä, vähän hirvittää, ku oon vannoutunut että panadolilla pärjään, ja niitäkin vain kun on ihan pakko.. Niin hirveitä kauhukertomuksia kuullu kivuista ja säryistä :O
Vauvaterapia olis nyt torstaina, mutta kun luin papereita, niin sinne tulee sossut ja kaikki, enhän minä sitä minään terapiana osaa pitää ku koko sairaalan ja sossun henkilökunta paikalla "kuuntelemassa kuulustelua". jätän siis menemättä, ja perun koko lähetteen.