Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai että osaa ärsyttää taas kaikki. Mies on käyny aamusta asti hermoon. Ihan sama mitä kukakin sanoo niin mulla menee hella kutoselle saman tien.. ihanat hormonit taitaa taas pyörittää :D

Ei tiedä itkiskö vai naurasko kun nyt oon esimerkiks maailman loukkaantunein miehelle syystä että sillä ei oo just tällä hetkellä varaa viedä mua syömään ravintolaan. Ihan kun en olis tietonen että kaikki rahat menee muuttoon eikä ihan taida edes riittää :D Voi noita miesparkoja mitä kaikkea nekin joutuu kestämään.

Ninnu i know sister täällä sama juttu mutta silti se haluaa lisääntyä mun kanssa;D kumma homma!
Nää hormoonit/mielialanvaihtelut on aivan kamalat:/

Hiphei, WopWop tervetuloa takaisin! :grin

Juu, ymmärrän oikein hyvin nuo mielialan vaihtelut. Vaikka muut raskausoireet yökötyksineen ja turvotuksineen on menneen talven lumia niin ne kyllä on pysynyt. Välillä tulee ihan huono omatunto, että kuinka mä nyt näin kipunoin ja sitten taas itkettää. Sitten mies halaa ja sanoo, että ymmärtää ja sitten taas nauretaan o_O ja sama rumba alkaa taas alusta...kyllä meitin pitää nostaa hattua noille meidän puoliskoille ja tuleville isille että ne meitä jaksaa kaikesta huolimatta..*nyyh* :Heartred

Ihana ru takana. Mun vauva on maailman suloisin <3 :)
Olikos se äippä kun sano että mitäs sitä hyvää kaavaa muuttamaan, eli tyttö tuntemuksista huolimatta meille on tulossa kolmas poika, ihanaaaa!!! Oon niin onnellinen, kaikki hällä hyvin <3

Mir onnea teille pojasta ja hienoa että pikkuisella kaikki hyvin:)

Kyllä on ihanaa kun nyt virtaa hyviä vauva uutisia!

Warheart mulla ei oo kotivakuutusta ku ei oo oikein mitään arvokastakaan.. Sitäpaitsi se on kylfirman vika ku ovat tohon koppiin tollasen vuotavan hanan asentaneet... Siellä ei tosiaan ollu mitään arvokasta onneks. Kaikki vauvallekkin hommatut kamat ovat ylhäällä eikä siellä varastossa. Joka tapauksesssa olisin niistä varastotavaroista hankkiutunu eroon.
Otetaan nyt kun miehen kanssa yhteen muutetaan niin tottakai kotivakuutus, koska tulee arvokkaampaakin tavaraa.
Ja valitettavasti mulla ei opiskelijana ollu aiemmin vara ottaa kotivakuutusta. :(

Tässä omassa onnen huurussa unohtui onnitella muita, eli onnea kaikille hyvistä ultra uutisista :)

Onko kenelläkään muulla ollut sellaista 'tykytystä' piparissa?:shy: En osaa selittää tätä tunnetta muuten kuin sanalla tykytys :D Tosi oudon tuntusta.. lisäks oon ihan loppu yöllisiim wc ravaamisiin..millasii oireit teillä on ollu jos on ollu joku tulehdus? Mulla ei tunnu olevan mitään muita oireita kuin toi tunnin välein wc ravaaminen..

Hansulle onnea tytöstä! Tänään tainnut tulla tasaiseen molempia :)

Jemina toi vessasta juoksemisesta osaan sen verran sanoa että kuuluu "taudin" kuvaan, aineenvaihdunta on 20% vilkkaampaa kun normaalisti:)
Mulle siihen auttaa että vähennän nesteytystä iltaa kohden. Itse en enää paljon juo klo 18 jälkeen, mulla toimii...

Ihanaa, et vihdoin vain hyviä uutisia alun niin monen ikävän jälkeen! Alkaa tässä selkeesti itsekin oleen vähän luottavaisemmin mielin.

Kyl kotivakuutus kantsii olla vaikka itsellä ei mitään arvokasta oliskaa. Jos sattuu omalla huolimattomuudella vaiks vesivahinko kämpässä tai jotain muuta semmosta, niin voi olla elämä pitkään pilalla, kun sitö makselee vuokranantajalle/taloyhtiölle...

Ootteko te aatellu vauvalle terveysvakuutusta? Me kysyttiin tarjousta yhdestä paikasta ja ekoina vuosina kyllä tosi kallis! Mikä teidän kokemus Hgin julkisesta? Itse kun käy lähinnä työterveydessä, niin harvemmin on joutunu normipäivystykseen tai lääkärille meneen.

Voihan väsymys. Täällä ei oo palannu huono olo kun sitä ei oo ollut aluksikaan, mutta väsy on ja jatkuu. Koska neuvolas otetaan uudestaan verikokeita, että näkis hemoglobiinin?

Onnea ultrakuulumisista!

Täällä käytiin tänään neuvolassa ja ihanat sydänäänet siellä kuului <3 oon niin onnessani!! Melkein heti löysi ne ja sintti pysyi jopa paikoillaan,että tämä mamma sai jonkin aikaa niitä kuunnella <3 ah,tätä onnea!

Niin odotan,että 13.8.tulee,niin pääsee myös pikkuisen näkemään jälleen <3

Takaisin