Ninnu85
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ai että osaa ärsyttää taas kaikki. Mies on käyny aamusta asti hermoon. Ihan sama mitä kukakin sanoo niin mulla menee hella kutoselle saman tien.. ihanat hormonit taitaa taas pyörittää :D
Ei tiedä itkiskö vai naurasko kun nyt oon esimerkiks maailman loukkaantunein miehelle syystä että sillä ei oo just tällä hetkellä varaa viedä mua syömään ravintolaan. Ihan kun en olis tietonen että kaikki rahat menee muuttoon eikä ihan taida edes riittää :D Voi noita miesparkoja mitä kaikkea nekin joutuu kestämään.
Ei tiedä itkiskö vai naurasko kun nyt oon esimerkiks maailman loukkaantunein miehelle syystä että sillä ei oo just tällä hetkellä varaa viedä mua syömään ravintolaan. Ihan kun en olis tietonen että kaikki rahat menee muuttoon eikä ihan taida edes riittää :D Voi noita miesparkoja mitä kaikkea nekin joutuu kestämään.

En osaa selittää tätä tunnetta muuten kuin sanalla tykytys :D Tosi oudon tuntusta.. lisäks oon ihan loppu yöllisiim wc ravaamisiin..millasii oireit teillä on ollu jos on ollu joku tulehdus? Mulla ei tunnu olevan mitään muita oireita kuin toi tunnin välein wc ravaaminen..