Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin on aika heikko olo tänään.Vain neljän tunnin työrupeaman jälkeen ihan loppu.Nyt vaan lepoa.Ehkä huomenna on taas enemmän energiaa.Aika vaihtelevaa ollut sekä energiatason että mielialojen kanssa viime aikoina.
Huh-huh.Ja pian muutto edessä.Onneksi nyt tässä vaiheessa eikä syksyllä.Saadaan enemmän tilaa ja pääsee sisustamaan.Jee!
Rv18+3.

Antiaging-tuotteissa on muuten usein paljon kaikenmoisia kemikaaleja, niin niitä en tykkää käyttää raskausaikana. Jossain niistä varoiteltiin. Ja muutenki iholle ne itsellä välillä liian tujuja.

Onnea poikalupauksesta! Saatiin ainakin yks poju tähän sakkiin :)

Jatkan edelleen valittamista iskias kivuista. Lepo tai särkylääkkeet ei enään auta ja tukivyö ollut käytössä. Hermo tässä menee, mutta hei tänään poksu 22+0 :)

Kävin ostamassa myös ihanat KUMISAAPPAAT johon oli pakko väkertää heti sopivat villasukat, jotain iloa :)) toivottavasti huomenna sataa VETTÄ!

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja metsäläinen toivotaan, että on vain viatonta :) näin ainakin itse uskon. Välillä täälläkin ollut menkkajomotusta ja paperiin jäänyt vanhaa verta, mutta kaikki on hyvin!

ImageUploadedByVau Foorumi1437497695.294333.jpg

Voi herranjumala näitä mun mahakarvoja XD navasta alaspäin siinä linea negra vanan kohdilla tummia 1-2 sentin mittasia jouhia ja muuten alamaha täynnä vaaleeta sentin mittasta nukkaa..huvittava näky etten sanois :D

Täällä mies näki ekaa kertaa vauvan liikkeet massun päältä. Kovasti saatiin pienokaista eka herätellä, et suostu pienet näytteet antamaan <3 Mies ei vaan tainnu vielä höperö tajuta, että kyseessä on oikee mini ihminen joka tuolla potkii <3 Ihana höppänä, sillä menee aina vähän aikaa sulatellessa näitä uusia vaiheita :)

Ystäväni sanoi että poikaraskaudessa hänellä tuli karvainen vatsa toisin kuin hänen myöhemmissä tyttöraskauksissaan, itselläkin tuli poikaraskaudessa haituvia linea negran korkeuteen joka ylsi napaan asti mutta voi olla että tyttöjä odottaville kanssa käy niin :)

Mulla kuulemma istukka edessä, joten ei ihme, ettei potkut vielä näy ulospäin. Muuten oon kyllä tuntenut liikkeitä, mut vaan "sisällä" ja toisella sivulla (ilm se istukka enemmän toisella sivulla). Mies kovasti haluis kanssa tuntea potkut :)

Kyllä pienen sydän ♥ jumpsuttaa niinku ennenki. Kolmesti tänään nyt kuunnellu. Vuotoa ei oo tullu enää, mutta huomenna silti aion vielä olla ihan hissunkissun ja tunkee ihteni neuvolaan... Tuusulassa on huomenna ip:llä avovastaanotto, että jos ei muuten niin meen sinne... Kiitos tsempeistä. Kyllä tämmöset säikäyttää.

Heh, nuo karvat on, Mindeli, vielä pikku juttuja! Näkisit tän masun, joka on kauttaaltaan vaaleahkon ruskean karvan peitossa ja koko mahan mitalta löytyy myös noita pikimustia paksuja jouhia... Ei oo kaunis näky, todellakaan! Pimppikarvat yrittää entisen napakorkeuden sijaan yltää rintoihin saakka! :eek:

Ihanaa, metsäläinen, että syke löytyy. Eiköhän ollut vain jokin ohimenevä harmiton vuoto :)

Mäkin sorruin kuuntelemaan taas vaavin sydäntä kun on kipristelly mahaa niin aina kun yskii tai niistää. Siellähän se tykyttää :)

Vaikka joka yskäsyllä tuntuu että pullahtaa ulos... Ehkä se ei kuitenkaan ihan mahdollista oo mut kaikkee sitä miettii :D

Onko kellää ollu virtsan karkailua? :D nyt n. Viikon ajan ku oon yskässy tai aivastanu kunnolla ni lorahtaa housuu :D oon kyllä kuullut moisesta mutta vasta synnytyksen jälkeen sekä vanhemmassa iässä

Voe ristus nyt alko sit närästyski, polttaa kitusia niin pirusti vaikken oo mitään ihmeellistä mielestäni syöny. Josa, hävettää kyllä myöntää, mutten oo ihan varma onko mulla pientä virtsankarkailua vai onko se vaan vetistä valkkaria. Käytänkin pikkuhousunsuojaa aika usein ainaki töissä ollessa..

Takaisin