Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wildside, ota nyt ihmees selvää niistä kriteereistä. Pakkohan tollanen on saada loppumaan, varsinkin jos toiminta ja tahallista ja tietosesti toista vahingoittavaa ja loukkavaavaa, vaikka sitten näin verbaalisestikkin. Son ikävä kun jotkut ihmiset innostuu vääristä asioista, kun he onnistuisivat siirtämään energiansa ja kiinostuksensa oikeisiin asioihin. Osaan vaa kuvitella miten paljon tollanen voi lisätä stressiä :O huh niin turhaa.. :/

Täällä eilisestä asti tullu.. MAITOA! mun tisseistä, wtf :O yksilöllistä olen kuullut ja jotenki esikoista odottaesssanil aattelin, tiedä miksi, että minä kuulun siihen kategoriaan joilta EI paidat mee märjäks vasta ku vauva on syntyny tms. RV 19+2 :)

Vauvaterapiasta kellään kokemuksia? Lääkäri on nyt kirjottamassa mulle lähetettä kyseiseen toimintaan, ajattelin osallistua, niin tapaa muitakin mammoja ryhmässä :)

Muita kuulumisia, aloin Oriflamen edustajax xD Mukavan harrastuksen saa, tällä viikolla pitäs päästä pystyttään jo koju iltatorille, on edustuspaidat, pöydät, näytteet ja lehtiset jo tulossa postiassa :D Jos ei kiinnostus kestä ku sen kerran, niin saimpahan syyn tilata huimalla summalla kaikkea mahollista "varastoon" :D Kosmetiikkaan löytää aina rahaa <3

MITEN te ootte saanu pidettyy kasvojen ihon kunnossa näin raskausaikana? Mun iho on muuttunu normaalista ja hyvästä pintakuivaan herkkään sekaihoon ja nyt alkanu näkyyn, OIKEESTI ensimmäiset tulevat rypyt kasvoilla, tuo pintakuivuus niitä nostatti pintaan näkymään :( Neuvoja ????

collage_photocat.jpg

Heippa kaikille! Tulin vähän "myöhässä" tähän ryhmään :D Odotan nyt toista lasta ja LA on 20.12 :3 Meillä ei kauaa menny yrittäessä.. Otettiin ehkäisy pois 26.3 ja 30 pv tärppäs :D ei ees kerinny menkkoja tulee välissä.. :D nyt vaan odotellan ja tunnustellen näitä ihania liikkeitä :3

Wildis, musta taas tuntuis, et jättäisin tommoset ärsyttävät ihmiset ihan omaan inhottavuuteensa yksin riehuun ja jatkaisin omaa elämää omien läheisten ihmisten kanssa normaalisti. Luulis et se rauhottuis jos ei asianomaisia kiinnostakaan... Turha omaa mieltä myrkyttää toisen ajatuksilla, jos itse tietää miten asiat on. Jos joku uskoo sitä enemmän ku sua, niin sit se ei oo oikeesti sun ystävyyden arvoinen...

Täällä loikoillaan jo kotisohvalla vaikka vielä pitäis olla reilu kolme tuntia työpäivää jäljellä. Koko aamun oli töissä tosi heikko ja oksettava olo. Menin sit pomolle sanomaan että jos ruokatunnin pitäisin vähän aiemmin, mutta pomo ehdottikin että voin toki lähteä kotiin jos olo niin huono. Sanoi kans että oon suurentunu ja ottanut kovan kasvusportin tässä suht pienessä ajassa niin hyvä vähän levätä, tosi mukava pomo meillä :) onneks töissä hiljaista nyt niin voi hyvällä omallatunnolla lähtee kotiin.

Vauveli koko päivän mahassa riekkunu menemään, vähänväliä tuntuu liikkeitä. Eli oli ne viikolla 15+5 tuntuneet tykytykset sitten liikkeitä kun siitä ovat vaan vilkastuneet ja voimistuneet :) outoa kyllä miten aikaisin tuntuu kun esikoista odotan :o

Muuten täällä vkloppu meni kivasti, miehen kanssa paljuillessa, nauttiessa hyvästä ruuasta ja elokuvakin käytiin vuokraamassa :)
Ens viikko meneekin sit rallitohinoissa, kun mun mies osallistuu MM-ralliin Jyväskylässä. Saas nähdä millanen rallikuski täältä mahasta tulee. Miehen suvussa bensa virtaa kyllä suonissa ihan olan takaa :) mun mies siis kuuluu ihan suomen kärkikuskeihin ja ulkomaillakin monesti rallissa kisannut :)

Meillä oli tänään ru! Minillä kaikki kunnossa ❤️ vastasi viikkoja, oli kylläkin perätilassa mutta saatiin lokakuulle uus ultra aika missä katsotaan onko kääntyny itestään. Sukupuolesta ei ollu varmaa varmuutta, mutta tyttöä veikkasi kun ei pippeliä näkyny :)
Varasin 4-D ultra ajan kolmen viikon päähän.

Katsooko ne nyt jo miten vauva siellä on? Ei meille sanonu mitään onko perätilassa vai miten :D Tai sano se että tällä hetkellä on jalat alaspäin mut jatkuvasti heitti kuperkeikkaa. Eikö ne muutenkin käänny 'synnytysasentoon' vasta aika lopussa? Oon ihan pihalla :D

Tervetuloa leelluu mukaan
Kyllä minunkin mielestä vielä kääntyilee ihan miten sattuu ja vähän myöhemmin sitten asettuu aloilleen.
Rv 18+0

No meillä ainakin siitä perätilasta mainittiin, ja sanottiin vaan että vauva voi kääntyä vielä itse tai sitten loppupuolella katsotaan kääntämistä.. Ehkä meillä ei sit vauva pysty niin hyvin kääntymäänja heittään kuperkeikkaa kun oli lapsivettä ihan vähän alakanttiin.. Ja ei siitä perätilasta varmaan mitään mainita jos vauva on ihan oikein päin siellä :D

Minuakin ihmetytti tuo perätila :eek: Minulle ei ole aiemmin rakenteissa sanottu mitään siitä miten päin on. Ymmärtääkseni näillä viikoilla ne vielä pyörii mahassa ja myöhemmin kääntyvät tai ovat kääntymättä. Myöhemmin neuvolassa on alettu vasta tunnustulemaan ja puhumaan tarjonnasta.

No ei kai sillä mitään väliä ole vaikka lääkäri on siitä täällä muutamalla maininnutkin?

Ei ole mullekkaan mitään mainittu asennosta.
Mites noi sf mitat? Koska niitä aletaan mittaileen kun huomenna 21+0 ja ru ei ottanu mittaa vaikka oon kuullu et sillon alkaa seuraileen?

Täälläkin kyllä pakkaus otetaan :)
Nyt ollaan miehen synttäreitä juhlittu mökillä ja syöty on TODELLA hyvin!
Nyt on paripäivää vaivannu lantio ja alaselkäkivut.. Onko muilla ollut moista vaivaa ? Ja mikä auttais kun en särkylääkkeitä kauheesti viittis popsia. Jumppapallolla oon päästelly päivittäin mutta ei tunnu auttavan. Ja nää on karseita varsinkin öisin :(

Olen kuullut monelta tutulta että hyvä tukivyö auttaa liitoskipuihin.

JoSa, varmaan seuraavalla neuvola kerralla mittaa. Naistenklinikalla mulla ei koskaan sitä ole mitattu ru yhteydessä.

Huh ku tää vauva on Myllertäny ihan aamusta asti..oon ihan hämilläni kun niin selvästi tunnen miten se pyörii siellä,uskomatonta! Jännittää kun ens vkolla alkaa taas työt.. että miten pärjään siellä.. kun vieläkin on tätä pahoinvointia.. :/

Takaisin