Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koskakohan päästäisiin niin pitkälle, että ei tarvitsisi konsertissa kärsiä tupakansavusta? Eilen teki mieli lähteä Pori Jazzeilta ennen pääesiintyjää, kun tuli niin huono olo tupakansavusta. Ja istuimme siis savuttomalla alueella. Järkkärit kiersivät kieltämässä tupakointia, mutta porukka ympärillä sytytti uuden tupakan aika nopeasti kun järkkäri oli mennyt ohi. Ihan kauhea savu joka puolella. Raikkain ilma löytyi bajamajasta, jonne olisi tehnyt mieli jäädä... :D Pistin kyllä palautetta, ettei edes savuttomalla alueella saanut olla rauhassa.

Joo itellä kans toi röökinhaju tuottaa tosi paljon ongelmia... 15vuotta ite poltin ja kun testi näytti plussaa niin samantien lopetin. Onneks ollu lopettaminen helppoo mut en tosiaan yhtää kestä sitä hajua..ja sitä ei kyllä pääse mitenkään pakoon.. toinen on alkoholi mikä saa laatan kurkkuun ja kolmas on kahvinhaju..hyii hitto..ja mun mies on viel kunnon kahvin lipittäjä..eilen lens oksu kun tulin kotii ja mies oli jättäny käytetyn suodatinpussin roskiksee haisemaan ni sieltähä se yrjö sit tuli..

Ah,miä taas niin rakastan kahvin tuoksua :) aamullakin keitin isännälle kahvit,niin teki mieli ruveta rouskuttaa niitä poroja :D

Nyt on laatikollinen mansikoita laitettu pakkaseen :) näin aluksi,katotaan paljonko vielä sinne tulee ;)

Suvituulia.. olispa mulla sama tilanne :D mä haluun vaan lähtee pois kämpästä. Ja sama jos ajaa autol jonku kahvitehtaan ohi... hyhyhyhyyyy

Voi että käytiin serenassa uimassa ja nyt shoppailaan vähän Jumbossa.
Kun tultiin serenasta niin nähtiin siskon kanssa ekaa kertaa vauvan potkut mahan päältä. Olin just syöny hillomunkin niin pikkunen alko jumppaamaan. Sit ku sisko yritti ottaa videokuvaa mun miehelle, niin lopetti tietenkin potkimiset. <3

Aijaah. Aika hyvin on sattunu. Onko täällä muita kauppakeskuksia vielä auki? Ku kaikki nää kaupat löytyy kuopiostaki. :)

Mua kans kuvottaa ja ärsyttää tupakansavu ja haju.Ihmiset polttaa esim.bussipysäkkien katosten alla,kun sataa:( En kestä myöskään viinanhajua.Yök.

Wildis, Vantaalla on kivoja outletmyymälöitä. Vallilaa, Halvaa, Hobbaria yms. Eivät tosin oo enää tänään auki. Niiiiiin ja kotimatkan varrella on "pienen" koukkauksen päässä Megamyyntiareena Orimattilassa.

Äitiyspakkausta voi hakea neuvolasta saadulla raskaustodistuksella kelalta kun raskautta kulunut 154 päivää, muistaakseni esikoisen kohdalla meni äitiyspakkausta hakiessa 2 viikkoa niin postista pääsi hakemaan :)

Jemina äitiyspakkauksen voi tilata samalla, kun hakee äitiysrahaa. Netissä kätevä tilata. Sen muistaakseni voi noutaa Kelasta tai postista n. 2 kuukautta ennen laskettua aikaa. Kelan sivuilta muuten näkyy koko äitiyspakkaus ja muut tiedot. Kävin nuuskimassa sitä heti kun plussa pärähti testiin :grin

Takaisin