Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Darkminttu meillä ei istuimet mahdu vierekkäin. Ymmärtääkseni mainitsemasi Volvo (yritin ottaa asiasta selvää :) ) on suunnilleen Passatin kokoinen :)
Juu mun vanhemmilla on passatti ja se on ehkä jopa isompi (ainaki jalkatilat) ku volvossa..

on kyllä upeita naisia täällä! Kyllä mäkin jäisin kadulla tuijottamaan ;) ! Btw ootteko millasia rasvoja käyttänyt raskausarpien ehkäisyyn?

Niin kai se on että ennakkoluulot on edelleen hyvässä voinnissa tässä maassa :( surullista!
No ajattelin tässä samalla esittäytyä kunnolla eli hei mä olen kolmena lapsen ihan normi äiti

View attachment 17310

Hei vaan hei ;)
Ihan kiva, mun puoliso käveli tästä ohi ja sanoi kuvasi nähdessää "WAU" :D ja hän harvoin kehuu muita naisia!

Kyllä yhdyn muitten kommentteihin että upeen näkösiä naisia täällä!
Itellä on kauhee ulkonäkökriisi, vähiten tuskin johtuu siitä että 10kg on tullu painoa, ihan järkyttävää!!!!
Tänään oli neuvolalääkäri vauvelilla kaikki kunnossa, siellä se uiskenteli doppleria pakoon Saatiin kuin saatiinkin sydänäänet 150-155.
Painosta tuli noottia, syystäkin.

Rv 18+6

Jemina, mä en tiedä miten kommentoida, kiitos ja anteeksi :)

Meillä on ollut kämppä myynnissä jo 8 kk ja nyt vihdoin saatiin tarjous tyypiltä joka kävi katsomassa tätä 2 kk sitten että haluais ostaa tän!!! Hurraa, matka maalle voi siis alkaa:) mä oon niin onnellinen päästään pois tästä betoni helvetistä :)

Niin ja siitä rasvasta ihan perus rasvaa olen nahkaan vedellyt ja muutama navan seudulle on tullu:)

On kyl sen verran upeeta joulumammaa täällä et oman kuvan voi lykätä siinä vaiheessa kun joku ensin muokkaa sitä pari viikkoa :D

Täällä kanssa tatuointeja useampi. Miehellä vielä enemmän. Mut mä näytän muuten niin kiltiltä niin ehkä siks tatuoinneista ei oo tullu huomautuksia/tuijotuksia. Paitsi tissien välissä olevaan on kohdistunu useampikin katse mut veikkaan sen enemmän johtuvan tisseistä kun tatuoinnista :D

yks mitä luulen et ovat kattoneet äippäx3 on se et sul on useampi pieni ollut ja viel mahapystyssä :) mä ainaki saan semmosesta kuulla paljonki ku kaikki 3 ovat alle kouluikäisiä ja sit viel suhteellisen samaa kokoa... Se ainaki ottaa melkosesti täällä huomioon ku tuijotetaan niitä...

Mun uusin kuva tietokoneella on 3 vuoden takainen eli pikkasen on vanhennu siinä ajassa... En osaa puhelimella lisäillä mitään kuvia tänne :D

Tänään käyny neuvolalääkärissä ja sain nyt tähän mun allergiaan lääkityksen ni alkaa tää tukkoisuus helpottaa... vauvan sykkeet 150-155 eli hyvät on... Kaikki muutenki siel ok.

Mä tilasin myös tuon bio-oilin. Ensin meinasin sitä kookosöljyä mutta oon kuullu tuosta bio-oilista niin paljon hyvää että rupesin sitä käyttää. Hyväntuntuista. Ainoa miinus siinä on ehkä aavistuksen hyttysmyrkkymäinen haju, ainakin mun nenään :wtf:

Arya, joo tuoksu siinä on vähän jännä. Ja sais imeytyä mun mielestä vähän nopeammin.

Iltaa ihanat, kauniit naiset :) täällä yksi 37 vee "täti", joka haluu pysyä anonyymina, vaikka onkin hauska nähdä keitä te ootte :)

Mä ostin kans tota bio-oilia, mut kun luin piiiitkään tuoteselosteen ja just se haju alko vähän tökkiin, niin oon käyttänyt vähän harvemmin. Nyt käytän yleensä ihan vaan luonnollista manteliöljyä. Ihanan kevyttä ja imeytyy heti. Luin jostain aromaterapiakirjasesta, että vehnänalkioöljy olis hyvää just raskausarville, en oo vielä lähteny etsimään. Toistaiseksi ainakin säilynyt arvilta ja 20. viikko jo menossa. Vatsa kasvaa just nyt ihan silmissä :) <3

Mut eiks siin bio oilis lukenut että saa käytttää vasta neljännestä kuukaudesta etiäpäin? Vai oonko hakoteillä ja äippäx 3, ei sulla ole mitään anteeksipyydettävää! Looking good like other mothers in here

Jemina, se on suositus että viimeistään siitä eteenpäin kannattaa käyttää, jotta niitä raskausarpia ei tule :D :D

Mulle apteekis luki niistä allergialääkkeistä, että ei suositella raskauden aikana. Musta tarkisti myös heinixin

Mulle määräs ihan lääkäri tuon heinixin ja sehän sen loppujen lopuks päättää. Lääkäri tarkisti heidän tietokannasta, ettei ole sikiölle vaarallinen.
Eihän mitään lääkkeitä suositella raskaana olevalle ja lääkärillä pitäis käydä resepti hakemassa koska tietää niistä parhaiten.

Allergiaan suositellaan käytettäväksi ensi sijaisesti paikallisvalmisteita eli nuhaan nenäsumutetta joka sallittu raskaana ollessa ja silmiin silmätippoja jne.. Jos niistä ei apua niin lääkäri voi määrätö jotain yleis allergialääkettä..

Takaisin