Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä, aivan ihanat tatskat! Rakastan tatskoja, vaikka itellä ei oo vielä yhtään. :)Tyttökin näki kuvasi kun selasin ja oikein huokasi "ihana täti, onko hän Barbie? " :'D <3

Ihania kauniita mammoja tämä palsta täynnä. :) Ja mitä tärkeintä, kaikki erilaisia! Jos muuta en saa omille lapsille opetettua niin sen haluan päähän iskostaa, että kaikki ovat erilaisia ja silti tärkeitä.

WP_20150612_08_41_20_Pro (2).jpg

Catherine, 23 v ;)

Siis wautsi wau miten kauniita ja upeita mammoja täällä saa ihailla heti aamusta! <3
Itte aina oon ihaillut tatskoja ja yks puolen selän kokonen löytyyki, mutta vähän pettynyt oon siihen työnjälkeen, joten saas nähä missä/millon uskallan ottaa sit seuraavan :D

Wau kauniita mammoja tosiaan
Äippä kyllä sulla on ihanat tatuoinnit ja olin kanssa ajatellut suo vanhemmaksi kuin mitä olet.
Ja ehkä oma naamakin näyttäis pirteemmältä, kun vaan jaksaisi vähän edes meikata, mutta ei vaan jaksa.

Darkminttu meillä ei istuimet mahdu vierekkäin. Ymmärtääkseni mainitsemasi Volvo (yritin ottaa asiasta selvää :) ) on suunnilleen Passatin kokoinen :)

Itse omistan kans useamman tatuoinnin enkä häpeile näyttää niitä. Muutama onkin sen verran näkysällä paikalla ettei edes pysty peittämään, ellei verhoa itseään kokovartalokortsuun. Viime aikoina oon Facebookissa törmänny aika paljon tällasiin kuviin:
ae91f2ec58c9dc2a414463a7ef14f8f3

Mun mielestä on järkyttävää että vielä nykyäänkin löytyy ihmisiä, jotka oikeesti ajattelee näin.

Henriikka ihanaa kun täällä meitä fivtareita ;) mun eksä hommas mulle aikoinaan burleski kurssin ja kyllä kovin ollaan miehen kanssa tykätty siitä hankinnasta, ilmankos meille on jo tulossa 4 vauva;)ootko sä käynyt ihan omarahoiteisesti kuvauksissa vai ootko ihan sopimus malli? Vallan kaunis sinäkin että käännyn ajatuksissa jälkimmäiseen!

Olenhan mä jo vanhentumassa kovaa vauhtia, elokuussa tulee jo 28 mittariin, ikä karttuu viisaus ei niinkään :D

Itse en ole pettynyt yhteenkään kuvaan vaikka noi lantionseudulla olevat ottanut vähän osumaa, venynyt paikoin ihan muodottomaksi :( no jos jossain kävis korjauttamassa tai mahaa kiristämässä kun jostain kumman syystä on toi nahka vähän venynyt :)
Mieskin aika tatuoitu, kaulasta nilkkoihin, mun iso nallekarhu:)

Kyllä täällä kauniita ja persoonallisia mammoja juttelemassa!

Ngale aivan kamalaa:( mun mielestä tärkeimpiä asioita mitä vanhemmat voi lapsilleen opettaa on että erilaisuus on tärkeää ja hyväksyttävää! Se miltä ihminen näyttää ei ole syy syrjintään tai kiusaamiseen! Kaikki on hyväksyttävä just sellaisena kun on!

Ngale, olen kanssa törmännyt kyseisen järjestön kuviin Facebookissa.
Hälyttävää, että jostain päin maailmaa (jenkit) löytyy ihmisiä jotka oikeasti ajattelee noin. Onneksi Suomessa olen kohdannut nuo kuvat vain huumorimielellä postattuina.

Ootteko muuten huomannut, että vau.fi:n sovellus, jonka kautta voi seurata raskauden kulkua päivittäin, kulkee viikon edellä samaisen puljun kirjaa, jonka saa apteekeista? Just luin kirjasta viikon 17 tekstiä ja huomasin, että samainen teksri oli sovelluksessa viikolla 16. Nyt hämmentää, että onko se sikiö 14 vai 15 viikkoa vanha. Omien laskujen mukaan 15.

Jaa, taisinkin selvittää ihan itse syyn tähän. Kirjassa pitääkin lukea viikon 18 juttuja kun rv 17 täyttyy, koska 18. viikko on "Raskaus 17 viikosta 0 päivästä 17 viikkoon ja 6 päivään". Hämmentävää miten erilailla rakennettu kirja ja sovellus.

Minä sekotan ihteni muutenki näisä laskuisa. Luulin että viies raskauskk alko ku poksahti 17+0 mutta ilmeisesti se on alkanu jo 16+0.

Itsekkin olen lävistyksiä omaava esikoisen odottaja. Punanen tukka ja pukeudun melko "goottimaisesti" vaikka en itseäni gootiksi kutsuiskaan. Kuuntelen heviä, industriaalia ja black metallia. Myös death metal menee. :) Saan varmaan osaks myös noita katseita kun työntelen vaunuja tuolla. Ja usein ajatellaan et näin tummiin pukeutuva on niin raikuli, ettei voi osata pitää lapsesta huolta.. Just et huumeita käyttää ja bilettää ja sastanaa palvoo ja ihmisiä syö -tyyliin. Oikeesti en oo koskaan edes maistanu kannabista enkä mitään muutakaan huumetta. Enkä ota alkoholiakaan enää kun kerran kuussa (raskaana en tietenkään ollenkaan).. Olen oikeesti lempeä luonne! Koskaan en myöskään ole satanistia ymmärtänyt enkä sellaseen halua sekaantua!! Mun haave pienestä tytöstä lähtiin on ollu olla äiti. Se että saa olla kotiäiti ja ilahduttaa perhettään huolehtimalla heistä :)

Aikaa nuorta porukkaa tääl :) tunnen itseäni niin vanhaksi ;)
Tänään lähden Poriin, perinteinen heinäkuureissu. Vanhemmat asuu siel ja muksut on mummolassa kesälomil ❤️
Haen apinat kotiin ❤️
(toistaiseksi) nuorimmainen täyttää lauantaina 7v. ja tottakai täytyy kynttilät puhaltaa hänen kanssa ❤️

Äippä×3 etkös säkin oo Espoossa? :) mä oon ollut muutamissa kuvauksissa ja pyydettäessä lähteny mukaan. Nyt hiukan vähemmän tosin. Aloitin ihan omakustanne kuvista. Jos kaipaat joskus muksujen kanssa puistoseuraa niin ota yhteyttä ;)

Mä kävin kuuntelee vauvan sydänäänet avoimessa neuvolassa.. Saakeli ku säikäytti ihan kunnolla. Vartin yrittivät saada kuuluviin eikä mitään kuulunu ku vaan istukan kohinaa... Sit onneks löyty tuolta ihan oikeelta puolelta toooosi alhaalta. Ihan tuossa häpyluun ja suoliluun vieressä piilossa hengailee toinen.. Hui saakeli ku tämä mamma säikähti!! Mut onneks pikkusen syke oli normaali. Nyt vauveli tökkiituolla alhaalla äitiä kostoks ku heräteltiin toinen :3

Takaisin