Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meille myös esikoinen tulossa ja ei ole yhtään väliä kumpi on. :) Toisaalta toivon sen takia että olisi tyttö kun niin monet veikanneet tyyliin ihan kuin satavarmasti tietäisivät että on poika. :D Tiistaina se toivottavasti selviää! Itsellä ollut poikafiilis alussa, mut nyt välillä tullut tosi vahva tyttöfiilis... Mies taas on ihan varma että on poika! On tää jännää :D

Okei kiitos Jemina! Ihanan väriset ja ei oo kyllä hinnalla pilattu. :) Itse olen katsellut vauvakulman tarjontaa, sielläkin tosi edullisia :)

Meillä myös sama juttu, että esikoinen on tulossa niin ei niin sukupuolella väliä. Mieheni tosin toivoisi poikaa ;) ja tyttö taas tulis meille "halvemmaksi" kun kaikilla kaveripiirissä on tyttöjä niin kaikki vaatteet ainakin saataisiin ilmatteeksi :D lapsesta asti olen itse miettiny että ensin poika, että sitten olisi "isoveli" niinkuin minulla itselläni on ollut. Joo ei ollut noi rattaat hinnalla pilattu! ja kuitenki menee sinne lapsen ikävuoteen kaksi vai kolme! paitsi tietty tota autoistuinta jossai vaiheessa joutuu uusii.. mutta mutta, ninihän niitä kaikkia ;D

Kahden pojan jälkeen toivoisin tyttöä, tämä kun on melko varmuudella viiminen laatuaan :)
Tyttö olo on ollut vahva, mutta saattaa johtua myös siitä että kaikki puhuu että nyt te varmaan saatte tytön. Miehellä myös taitaa olla tyttö fiilis. Kaupoilla huomaan hiplaavani tyttöjen vaatteita, toisaalla vähän jännittää että mitenkäs sen tytön kanssa toimitaan :D
Esikoinen on kanssa vakuuttunu että tyttö on tulossa ja pikku2 on sitä mieltä että haluaa pikku veljen.
Onneks keksittiin pojallekin nimi niin saa tulla poikakin :laughing002

Rakenneultraan vielä tuskaiset 16 päivää!!!!
Ensi viikolla neuvolalääkäri niin pääsee edes kuunteleen pikkusen sydämen lyöntejä:happy:

Mua ärsyttää, että ulkopuoliset latelee kysymättä "totuuksia" että poikaa odotat kun sykkeet sitä ja mahan muoto tätä. En halua mitään ennustuksia!!! Kysyisin niitä kyllä itse jos haluaisin! Puh. Sainpas avauduttua! :)

Ehkä hintsusti tyttöä toivon. Niin ja ärsyttää myös se että kaikki kysyy aiotaanko kysyä sukupuolta ultrassa. Eihän sitä 100% sieltä edes saakaan selville ja mitä sekään asia muille kuuluu!

Vissiin patoumat tässä purkautuu eilisten sukujulien jlkn joissa sain mm noihin kysymyksiin vastailla.

Niistä viikonloppusuunnitelmista niin tultiin viikonlopuksi omaan kotiin ja oli niiiiiiiin ihanaa nukkua omassa sängyssä!!!!!
Oli tarkotus tänään jo palata mun vanhemmille, kun meillä on heidän auto lainassa, mutta pakko saada nukkua vielä toinen yö omassa sängyssä :happy:

Esikoinen täälläkkin ja oikeesti sama kumpi vaan. Itselläni on poikaolo ja huomannu kaupassa hiplaavani poikien vaatteita. Mies haluaisi myös pojan ja alkanut näkemään pojasta unia. Ukki on "päättänyt" että lapsi on poika koska haluaa itselleen metsästys kaverin. (miehen puolella metsästys on suuuren suuri harrastus).
Ei mulle oikeasti ole väliä kumpi tulee. Tyttö tulis meilläkin "halvemmaksi" koska meillä on suku aika tyttö painotteinen ja vaatetta tulis sieltä ilmatteeks. Just eilen puhuin enon kanssa ja hänellä olisi sittereitä antaa pois, taidan tarttua tilaisuuteen vaikka ne olisikin tytöille ja oma olisikin poika. :)

Poikaolo on tääläkin :) ja olis hyvä jos olisi poika, sillä viihtyisi todella hyvin mieheni vanhempien maatilalla traktorien ja mopojen ja peltoautojen kanssa, vaikka eihän se semmosista mitään ymmärrä vähään aikaan, mutta kumminkin. Silti vähän jännittää juuri tuo miten osaa pojan kanssa olla, mutta eiköhän siihe itsestää opi kun oma lapsi kyseessä :)

Mulla oli alkuun poikaolo, mutta se muuttui melko nopeasti tyttöoloksi. Tyttöä vähän toivonkin, vaikkei sillä sinänsä ole merkitystä. Mieskin toivoisi tyttöä. Saas nähdä kumpi tulee. Olisi kyllä huippua, jos rakenneultrassa sukupuoli näkyisi. Meillä ultra vasta 10.8.

ddf42a505349eb57280549656b9681fb
Tässä mun massu, se alkaa jo näkyä pikkuhiljaa :3 Tännään poksahti 17+0

Mä taidan olla addiktoitunut tähän palstaan, käyn jatkuvasti kurkkimas, ootteko kirjoitellut mitään...

Onkohan tää sitä pesänrakennusviettiä, kun yhtäkkiä tekis mieli uusia kaikki sisustus? Ja varsinkin muuttaa johonkin isompaan kämppään... Mutta siihen ei nyt just oo rahkeita, et pitää selvitä uusilla verhoilla

Miulla myös sama "ongelma", että koko ajan melkein kurkkii täällä,että onko uutta tekstiä tullu :D

Meillä muuttuu vähän makkarin järjestys,että sintin sänkykin mahtuu ;) saa nähdä,miten kauan jaksan odottaa,ennen kun vaihtuu järjestys ;D

Tekis mieli ostella jo turvakaukalo ja rattaat mutta jos odottaisi rakenneultran jälkeen joka on vasta 13.8.

Möh,ei yhtään kiinnostais mennä huomenna töihin. Muutoin oisin lomalla,mutta menin tyhmänä lupautumaan ens viikoks töihin.. Toivottavasti siis ens viikko menee tosi nopeasti!!

Rv 15+5 <3

Täällä kärsitty viime yöstä asti hirveistä alaselkä kivuista :-( välillä supistaakin :-( onko muilla ollut tällästä? Torstaina vasta ois neuvolassa käynti, mutta saa nähä pitääkö jo huomenna sinne soitella, jos ei ala helpottaa... Huomenna ois tasan puolivälissä, eli 20+0 <3 niin se aika vaan rientää :-)

Ottaa päähän ja harmittaa! Miehen isoäiti ja vanhemmat oli ostanu kirppikseltä turvakaukalon vauvaa varten. En sitten oikein osannut siinä mitenkään olla ha tiennyt mitä sanoa. Ikipäivänä en vauvaani siihen kaukaloon pistä! Kaks kymppiä oli maksanut ja yhdellä lapsella käytetty, mutta mitään muuta tietoa kaukalosta ei ole. Se ainoa ehdoton juttu, jonka haluan ostaa uutena ja nyt meillä on turhan panttia kaukalo, jota en uskaltaisi edes myydä eteenpäin kuin omalla vastuulla... hohhoijaa. Mies lupasi jossain vaiheessa asiasta vanhemmilleen puhua. Mua vaan itkettää, kun oli kyllä ihana ajatus ja inhottaa kieltäytyä ottamasta lahjaa vastaan...

Mulla on alkanut iltaisin supistelee aina viimeistään rv 22... Ilman syytä! Mutta todellakin kannattaa soitella neuvolaan tulehduksista :)

Meille taas tulis poika "kalliiksi" kun meillä ei ole mitään pojalle, paljon kyllä löytyy tyttöjen vaatteita ja leluja;)
Olis kyllä kiva päästä shoppailemaan!

Pesänrakennus viestistä, miehellä aina kova ja nyt tän hotelli elämyksen jälkeen niin ehkä vähän itselläkin... Sohvat pitäis melkein uusia kun ne on aikas huonot jo, ovat siis meidän "poikamies" boxesta:)
Onneksi saan olla 4kk täyspalkaisella lokakuusta eteenpäin, shoppin!

Air4M voittehan pitää sen turvakaukalon sellaisena missä kuletatte vauvaa vain ulkona (siis tarkoitan ilman autoa) tai sitten pitää sitä sellasena "sitteri" tyyppisenä sisällä, missä vauva voi vain oleilla. Ostatte autoon sitten turvallisemman ja uuden jos niin haluatte.
Olisin kyllä itsekkin suuttunut jos mun puolesta olis hommattu turvakaukalo kysymättä.. Eriasia jos olisin antanut tehtäväks jollekkin hommata sellaisen, mutta mekin haluttiin kaikki isommat hommata itse.

Air aika ikävä tilanne, eivät varmaan asiaa osanneet ajatella:(
Mun porukat olisivat turvakaukalon/turvaistuimet omaan autoonsa ostaneet mutta kerkesin onneksi sanoa EI ennen kuin ostivat! Munkin mielestä turvatonta laittaa vauvaa kirpparilta ostettuun jos ei tiedä historiaa, vaikka kirpparilta hyvää tavaraa löytyykin!
Onneksi eivät 20 enempää maksaneet!

Äityli, mulla selkä kans kipeytyny, mutta supisteluja ei onneks ole. Nytkin töissä oon tukivyö päällä, mut eipä se juur auta :/

Takaisin