Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En mä nyt pelkästään sykkeiden perusteella sitä veikkaakaan :) ollut vaan kokoaika sellanen olo et tää on poika. Ja tää olo vaan vahvistuu mitä lähemmäs päästään rakenne ultraa :D mielenkiintosta vaan nähdä osuuko omat tuntemukset oikeaan :)

Kaikista aiheista poiketen :D onko kuinka paha juttu käyttää kasvovettä, jossa tuoteselostuksessa alkoholia?

LilithMist en usko että mitään vaaraa on sellasta kasvovettä käyttää, sehän ei kuitenkaan verenkiertoon pääse, vaan vaikuttaa vaan ihan siihen ihon päällimmäiseen kerrokseen eli epidermikseen.

Itekkää en lähtis sykkeiden perusteella sukupuolta veikkaamaan vaikka onhan se kiva arvuutella. Meillä on sykkeet 150 luokkaa ja itselläni vahva poika olo. :)

Mies näki viime yönä unta et tää on poika. Oli kuullemma juossu pakkasessa ilman kenkiä ja oltiin huudettu häntä pojan nimellä :D

Alaselän lisäks niit käynnistyksen akupisteitä on muistaakseni myös jossainpäin pohkeita.

Wilside ja muut jotka haluaa imettää, suosittelen imetyksen tuen fb-ryhmää/nettisivuja.. Ja maidot kannattaa pakastaa 60-100ml satseissa. 90ml vastaa imetetyn vauvan 3h maidontarvetta eikä sitä enempää sais kerralla antaa..

Saa toisella kolmanneksella syyä buranaa, ei ensisijaisesti mut ei oo niin haitallinen ku ekalla ja viimeselle kolmanneksella :)

Mist toi 90 ml tulee? Mulla esikoinen veti heti 100, tosi pienenä jo 200 kerrallaan. Ja keskolassakin meidän neidin maitoannos oli yli 100 ml. Molemmat söi n. 3 h välein.

Mä oonkin jo liittynyt tuonne imetyksen tuki-ryhmään, todella hyvää tietoa ja juttuja! :) Pystyy paljon paremmin valmistautumaan tulevaan ja tekemään kaikkensa että imetys onnistuu.

W: Ei sitä tiedäkään :) Suuntaa saa siitä, jos joskus joutuu antaa pullosta. Neuvolassa ne on rintalasten kohdalla kiinnostuneita siitä kuinka monesti syö/vrk ja kuinka kauan about on kerrallaan rinnalla. Mut lapsi syö ku on nälkänen ja jos paino nousee, ni saa ruokaa riittävästä. Alkuunhan neuvolassa saako rampata jatkuvasti puntarilla :)

Hei tänään poksu 20 viikkoa täyteen, mahtavaa! Miten on tuon masun laita, milloin tai mihin aikaa se kasvaa "eniten"?

Ja laitan tän viikon aikana sen pätkismokkapala -reseptin teille tänne!! :) kun niin moni kyseli. Se oli kyllä menestys tänään

En mä tiedä mut niin imetyksen tukiäidit on tuol ryhmässä kertoneet.. Ootko Mindis facessa? Imetyksen tuki ry on ryhmän nimi. Löytyy haulla :)

Takaisin