Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kävin myös tänään kuuntelee taas sydänäänet ja voi sitä riemua!! Pikkunen uiskenteli kovasti karkuun mut saatiin onneks kuuluviin <3 ja sain nauhotettua tulevalle isällekki pientä pätkää kun hän ei ole vielä kertaakaan päässyt kuulemaan. Ja voihan sen soittaa tuleville isovanhemmillekki :)

Marabella tosiaan juttele neuvolassa masennuksesta, toisi ikävä vaiva! Voimia<3

Naiset arvatkaa mikä tuli tänään postista... No se mun gender maker testi :)
Niin himottaisi mennä tekemään samoin tein mutta ajattelin odotaa miehen kotiin ja hautoa pissiä vahvemmaksi ennen testin tekoa. Mutta kovin se tuolla keittiössä huutelee tekijäänsä:)
Ajattelin samalla tehdä kloori ja sooda testit niin tulen sitten kertoon mikä "tuomio" tulee!
Onko väärin jos vähän toivoisin poikaa? Uskoisin että mieskin sitä salaa toivoo:)
Kyllä se tyttökin rakas on ja meille kelpaa jos sellainen onni meille jo 4 kerran suodaan!
Rv 18+1 puoli väli lähestyy:O

Okei tein testin
Ja tältä

Poikaa mun mielestä
Mitä mieltä te ootte?

Eli
Gendermaker - poika
Sooda - aikaisemmin poika
Kloori - tyttö
Kiinalainen kalenteri - poika
Sormus - poika
Rakenneultra - ?

Joten 4/6 poika
Saa nähdä mitä ultrassa sanotaan mutta humpuuki testeillä meille olis tulossa pikku poika:)

Mites noi humpuukitestit tehdään? :D siis sormus, kloori ja sooda.

Marabella, onko sulla taustalla mielenterveysongelmia vai ensimmäistä kertaa elämässä tällästä? Ehdottomasti kannataa keskustella neuvolassa ja miettiä mikä voisi aiheuttaa alakuloisuutta. Arjen rutiineista kannattaa pitää kiinni, karsi sellaiset asiat elämästä mitkä voit, lisää asioita joista nautit. Pidä päiväkirjaa tunteista ja mikä voinut saada sinut tuntemaan näin! Omien tunteiden tunnistaminen on tärkeää ja päiväkirjan avulla saatat löytää syyn alakuloisuuteen.
Tärkein kaikista: puhupuhupuhu. Jos puhuminen ei luonnistu niin kirjoita/piirrä/maalaa jne. Ilmaise tunteet jollain tavalla.

Nonniih...eilen olin sokerirasituskokeessa ja tänään sitten tuloksia soittelin. Paastoarvosta jäin kiinni...ihan tyhmää. Mut hei,ei ainakaan tarvii mennä toiseen kokeeseen sitten enää =) (jos jotain hyvää pitää löytää).

Tuli sitten itsekin ostettua se doppler vaikka miten päätin etten sitä hanki..mut voi niitä sydänääniä,ei niistä saa tarpeekseen ♡♡♡

Tirriäinen rv 16+4

Kettuliini eli sooda ja kloriitti samallalailla pissiä + soodaa tai kloriittia , jos tulee reaktio niin poika jos ei niin tyttö
Sormus tai neula lankaan ja ilmaan mahan päälle jos pyörii tyttö jo menee eestaas niin poika:) ja eikun testaan!
Varmaan noissa pissa testeissä olis hyvä se aamu liru mutta kun en pysty pidätetään mihinkään vuorokauden aikaan pidempään kuin 3 h, niin tein päivällä ;)

Misbero tervetuloa seuraan mukavaan, täällä se Radi jo toisella kierroksella ja ei se mun mielestä mikään maailmanloppu ole:)
Muakin himottaa se dopleri, mutta kun itseni tunnen ja vainoharhaiseksi tulen jos sykkeitä en löydä niin en uskalla ostaa :)

Rakenneultra ohi. Kaikki oli kunnossa. Hieman pienempi pää viikkoihin verrattuna, mutta aivot olivat normaalit päänkokoon suhteutettuna ja siis kaikki löytyi mitä pitikin :)

Kokeneen lääkärin mielestä kovasti vaikutti tytöltä kaikin puolin, mutta pieni piti visusti reitensä supussa joten ei päästy sukupuolta varmistamaan. Seuraava ultra elokuun lopulla!

Mukavaa kun ultra meni hyvin! Siveellinen muksu :D mikä ultra on viel tulossa? Hyvinkäällä ei oo vissiin rakenneultran jälkeen enään ultria :(

Milloin ton sokerirasitustestin voi tehdä aikaisintaan? Mulle ehdotettiin joskus elo-syyskuussa, mut mielummin hoitaisin jo heinäkuussa ku elokuussa alkaa päivätyö toisella paikkakunnalla ja toi sokerirasitustesti vie vissiin aika paljon aikaa.. ja siis työt alkaa 7-9aikaa aamulla

Kettukuittaa, oon HAL-Polin asiakkaana ja siellä hieman tarkemmassa kontrollissa :) mulla on vielä 2-4 ultraa ennen synnytystä!

Nepsu meillä kaikki 3 likkaa pitänyt jalat tosi tiukasti yhdessä:) onnea prinsessasta<3

Kettukuittaa rasitus tavallisesti vasta rv 24-28 ja jos riskitekijöitä niin sit 12-16, voithan sä kysästä jos neuvola suostuu laittaa sulle lähetteen aikasemmin :)

Näin yöllä unta, että aloin valtoimenaan vuotamaan ja tajusin et tää oli sit tässä. Täytyy sinne foorumillekin käydä ilmottamassa... Onko mun tarkotus olla vaan yhden lapsen äiti...

Päivällä sitten lääkäri soitti: geenit kunnossa, entsyymit toimii vilkkaasti ja kromosomit ok! Lähdin suoraan neuvolaan kuuntelemaan sykkeet ja siellähän ne jumputti kovaa tahtia <3

Nyt meinaan vaan vollottaa koko ajan. Mun terve pieni pallura, jota vihdoinkin uskallan rakastaa koko sydämestä <3 Ensimmäinen kerta, kun valo pilkahtaa pimeydessä sitten tytön kuoleman :)

Nepsu meillä kaikki 3 likkaa pitänyt jalat tosi tiukasti yhdessä:) onnea prinsessasta<3

Kettukuittaa rasitus tavallisesti vasta rv 24-28 ja jos riskitekijöitä niin sit 12-16, voithan sä kysästä jos neuvola suostuu laittaa sulle lähetteen aikasemmin :)

Sitä mä jäin ihmettelemään, että mistä kaikesta se pätevä lääkäri sitten katselee että on tyttö? :D puhui jostakin kolmikaiku jutusta? Tyttö-olo täällä on kyllä ollut joten kyllä mä pidän sitä mun prinsessana, vaikka en ehkä vielä lähtis mekko ostoksille.. Kheh

Takaisin