Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka vaaan kaikki! Hirveesti on tekstiä tullu näin viikon aikana :D en edes jaksanut kaikkea lukea.
Täällä möksällä ollaa vielä tää päivä ja huomenna pääsee vihdoin käymään kotonakin :)
Ja miekkonen tuumas että nyt ku hänel on lomaa vielä kolme viikkoa jäljellä niin eiköhän vielä varata toinen möksä viikoks :D no miksipä ei.
Ja ens viikolla pitäs tallinnaa lähtee viettää siskon 18 v synttäreitä ! Kaikkee taas olis. En kyllä yhtään valita (työttömänä alkaa pikkuhiljaa tylsäks ).
Eli tässä nyt nää muutama viikko menee silleen että en hirveesti tänne tuu kirjottelemaan mutta viimeistään tuun kertoo neuvola uutiset :) ja sitte ku taas tylsä arki alkaa ni sit alanki lukeen ahkerasti taas tätä ketjuu ku ei muutakaan tekemistä oo haha! :D mutta hei kivaa kesää naiset! :)

Minä kans vähän suunnittelin, että josko lähtis tänä vuonna käymään KuopioRockissa vielä.. :) Jos vaan saan vapaat sovittua. Jos kävis ees toisena päivänä. Nyt ollutkin pari vuotta etten oo käynytkään..

Mä jo "varasin" lapsivahtia ensikesäksi :) mua nyt ei saa mihinkään missä on kova meno.. Joko oon jo "vanha" tai oire, mut ensikesänä olis tarkoitus mennä iskelmä festareille jos tilanne salli :)

Mä oon ollu Kuopiorockissa viimeks 2003. Sillon kun se oli ekaa vuotta ja vielä satamassa. Mua risoo se kuin korkeeks lippujen hinnat on hilattu. Festarit aika ok hinnoissa mut itte pari kertaa Helldonessa tavastialla olleena niin periaatteessa vaan Himin keikasta maksanu sen 70e. Ihan älytöntä.

Etelä-Suomesta ollaan ja salmiakkia/lakritsia olen vetänyt, kun on mieli tehnyt... Verenpaineet olleet eka neuvolakerralla 100/59 ja nyt toka kerralla 93/63... Pulssi oli ekalla kerralla vain 46, ja nyt toisella jotain 50-60 välillä, sitä ei kirjattu ylös niin en enää tarkkaan muista. Paineista kyseli, että huimaako. Eihän mua muuten huimaa kuin joskus kun ei oo syönyt muutamaan tuntiin ja tempasee ittensä rivakasti ylös. Mutta ei siis mitenkään pahasti.

Joo ninnu tuosta syystä itsekkään en ole kierrellyt festareita enää nykypäivänä niin paljoa. Mies tykkää käydä jalometallissa kun hänellä on se ollut perinteenä ja tykkää raskaammasta musiikista. Mikäs siinä, häneltä en ole sitä kieltänytkään. Itekki tykkäisin käydä siellä, mutta kun on niin kaukana ja ei enää jaksa istua niin pitkään autossa. Oon sitten sanonu, että mies saa reissun pitää jätkien reissuna. :)

Tänään 15+0!!!Pahoinvointi on väistynyt,mutta väsymystä edelleen.Nyt alkaa jo masu näkyä,varsinkin iltaisin on pyöreä!

Minen oo koskaan käyny muuta ku Pori Jazzeilla joka vuosi. Oon kotosin siltä suunnalta ja fiilis kaupungissa on niin ihana aina jazzien aikaan! Toki välillä oon käyny oikein kuuntelemassakin, etenkin lapsena sukulaisten kanssa ja nyt viime vuosina. Teininä muistan halunneeni palavasti Provinssiin, mutta eihän sinne kai 15-16-vuotiaat pääsekään. Jäänyt sitten kokeilematta myöhemminkin. Toisaalta en tykkää juuri mistään suomalaisesta musiikista, joten eipä olisi ollut oikeastaan syytäkään mennä...

Air, minäkin olen siltä suunnalta, oikeasti siis Porista lähtösin :) ja jazzit on kanssa koluttu melkein joka vuosi läpitte!

Mul vahvemmat asuu poris ja jo montaa vuottaa peräkkäin lapsien kaa olla piipahdettua jazz kadulla ;) mut muuten ei oo kiinnostusta heilua siel :) teininä se sit oli eri asia

Wildis, oon kuullu hyvää tuosta jalometallista ja viime vuonna olisin sinne yhden esiintyjän takia lähtenyt mutta toinen meno osui samaan aikaan, jota ei voinu siirtää :( Raskaan musiikin ystävinä meitä harmittaa älyttömästi, että juuri parhaillaan menevä tuska jäi tänä vuonna käymättä. Tuskin sinne ensi vuonnakaan tulee muista syistä johtuen lähdettyä ;)

Mäkin vetelen salmiakkia ja lakua jos siltä tuntuu. Verenpaineiden kanssa nyt ei muutenkaan oo ollu ongelmia. Tapana nyt ei kuitenkaan oo vedellä pussikaupalla päivässä :)

Mulla oli pojasta kauhee terveysruokavalio, vaan puuro ja hedelmät uppoa. Tytöstä taas elin karkilla, ku mikään muu ei pysyny sisällä. Tuolloin hedelmätkin vaan närästi. Tää tapaus on taas jotain noiden kahden ääripään väliltä :)

13+6

Onko tääl kellä voimakkaita mieliala valehtelija? Mä oon jo niin kypsää omaan pään :( yhteen päivän mahtuu itku ja kiukku, nauru ja onnellisuus ja sit masennus.. Hetki sitten onnellisena laulaakin ja nyt masentaa..

AryA olin yhtenä vuonna ite siellä entisen mieheni kanssa (nykyinen miehenikin oli samassa seurueessa), oli tosi hyvät keikat kyllä ja voin suositella sinne menoa kyllä :) niin siis mun entinen mies ja nykyinen ovat parhaita kavereita ja olin jo tuolloin ihastunut nykyiseen. :)

Me vietetään ensviikonloppu Himoksella Jysärifestareilla :) tykätään miehen kans molemmat ysärimusasta. Isommalla kaveriporukalla lähdetään, 10 hengen mökki siellä varattuna! Samanlainen setti vedettiin viimekesänä ja ihana reissu oli :) nyt vähän tosin jänskättää miten oma hermo kestää katella muun porukan känniörvellystä kun ite koko vklopun selvinpäin :D et saa nähdä monestiko tulee hermot menetettyä :D mut oon yrittäny nyt valmistella itteeni henkisesti ja rennoilla mielin lähen reissuun :)

Takaisin