Äippäx3: olipa mukava lukea että mua oli kaivattu, tai no ainakin huomattu poissaolo...

Mutta tosiaan josko nyt sitä uskaltas rentoutua... Ultra meni hyvin, kaikki näytti normaalilta, niskaturvotus normaali ja eloisa veijari siä oli. Mutta l.a. aikastu aikalailla, eli neuvolan mukaan oli 2.1. ja ultran mukaan 24.12., eli todellista joulutonttua odotetaan :) Oikeestaan l.a. on helpotus, kun tiedän että mun isä ja sen vaimo on ainakin meillä auttamassa lasten kanssa, ja josko mies pääsis synnytykseen tällä kerralla mukaan.....
Lapsille kerroin jo melki heti plussauksen jälkeen, kyllä ne aistii ja huomaa musta melki kaikki asiat muutenkin...
Tervetuloa uudet: Tiittärä, nasu 86 jaT87 ainakin
Oon seurannut keskustelua noista lääkkeistä, aika hurjalta tuntuis ottaa raskausaikana opamoxia... Onhan se totta, että joskus on pakko syödä jotain lääkettä raskausaikanakin, mutta varmaan unilääkkeet ja rauhottavat olis ihan vihoviimesenä listalla. Raskauteenhan osittain kuuluu yöheräilyt ja unettomat yötkin, olen itekkin jokaisessa raskaudessa niitä kokenut ja sen lisäksi tietty lasten yöhuudot ja heräilyt. Tuntuu,että olen enemmän tai vähemmän valvonut viimeiset 6 vuotta... Ite olen sairastanut toistuvaa keskivaikeaa masennusta yli 10 vuotta ja on ollut lääkitys siihen,mutta koskaan en ole raskausaikana sitä suostunut syömään, en vain uskalla kun mielestäni tutkimustietoa sikiölle aiheutuvista vaaroista ei ole riittävästi. Olen kyllä joutunut sitten käymään terapiassa loppuraskausaikoina, mutta josko nyt ei tarvitsisi... (ite sain muuten myös ristiriitaista suositusta lääkeestäni, psykiatrin mukaan olisi ehdotonta jatkaa ja neuvolalääkäri taas ei suositellut, mutta päätöksen tein ihan itse oman arvioni perusteella)
Tsemppiä kovasti kaikille, jotka painii näiden jonkinlaisten ongelmien kanssa
Päätä särkee jo toista päivää, johtuskohan matalapaineesta... Tulis nyt se kunnon kesä jo!
Mukkis rv 13+5