Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä minä olen pojille äiti ja mies on papi. Lattareissa on monesti tapana kutsua vaimoa `mami` ja miestä `papi` ja aika usein tulee silleen kutsuttua. Mun vanhemmat ei halunnu olla ihan tavallisia mummi ja ukki, joten heitä kutsutaan nana ja tata ja miehen puolella on abuelita.

Meillä kanssa molempien puolelta on vanhemmat jo isovanhempiakin, joten samat nimitykset siirtyy: tuffa ja mummo sekä mummo ja pappa, sekä näiden puolisot. Itse olen ollut iltatähti, joten omat vanhempani ovat jo paljon vanhempia, äiti 67v ja isä syksyllä 70v...

Valtakunnassa kaikki hyvin <3 Huh mikä helpotus! Natiainen oli 6,2cm pitkä, ja niskaturvotus oli 1,3mm <3 laskettuaika pysyi ennallaan eli 26.12 :) saatiin jo varovainen veikkaus sukupuolestaki!

Liitteet

• CollageNokiaImageSDK_b80895d1-35d6-4ff1-a0eb-9c25c8da29bb.jpg
    CollageNokiaImageSDK_b80895d1-35d6-4ff1-a0eb-9c25c8da29bb.jpg
    141.1 KB · Katsottu: 54
Hei vaan mammat! Viiden päivän Berliinin reissu takana, oli huippua irrottautua arjesta. Ainoat miinukset oli jatkuva vessahätä ja nälkä sekä huokailut aamiaispuffetin valkohomejuustoille :D

Meidän vanhemmat on jo isovanhempia, joten samat nimitykset jatkaa -> mummo ja paappa sekä mumma ja paappa.

Me ei olla ostettu vielä muuta kuin reissusta pari lelua ja yks body. Toki oon jo aiemmin ommellut muutamia bodeja, housuja ja jumpsuiteja :)

Hyvää juhannusta kaikille!

Hilla 14+1

Ihanat ultrakuvat Jepulis! Niitä tulee varmasti haltioituneena katseltua moneen otteeseen :) Kivaa Hilla2 että oli mukava reissu, tiiän niin tuon tunteen kun vesikielellä kattelee juustotarjotinta. Synnytyksen jälkeen tulen nauttimaan valkohomejuustosta omenan kera, nam! Meillä tuleva vauva on kummankin vanhempien ensimmäinen lapsenlapsi joten saa nähdä, millaiset kutsumanimet heille muodostuu. Itse nimesin toisen mummoni lapsena aika erikoisella tavalla joten voihan se olla että lapsi sitten itse keksii omat nimet :)

Pitäkää naiset mulle sormia ristissä, istuskelen täällä Jorvin naistentautien polilla kun kaaduin mahalleni ja masuun koskee. Toivottavasti pienellä kaikki hyvin! Pelottaa ja stressaa ihan älyttömästi:(

Voi ei!! Toivottavasti kaikki on kunnossa! Nää pikkuset on kyllä aika alhaalla vielä joten on hyvinkin voinu säästyä tyssäkseltä. Kuinka sä kaaduit? Täällä peukut ja varpaat pystyssä että kaikki on hyvin

Voi kurjuus Äippä x3! Toivottavasti siellä on kaikki hyvin! Pidetään ehdottomasti peukut pystyssä, että kaikki on kunnossa.

Koiran kanssa olin aamu lenkillä ja se päätti ottaa ja lähtee toisen koiran kimppuun. Kaaduin suoraan eteenpäin ja nyt polvi, kyyner ja olkapää kipee ja samoin maha:( onneksi oli mies mukana niin päästiin kotiin ja nyt täällä odotellaan että lääkäri joutaa katsomaan että massa kaikki hyvin... Ikävä alku päivälle

Voi Äippä! Täällä on kaikki sormet ja varpaat ristissä. Toivottavasti selviää pelkällä säikähdyksellä!

Kaikki peukut ja varpaat pystyssä Äipän puolesta..

Meillä miehen vanhemmat on mummo ja vaari, mun äiti on mummi ja mun isä olisi ukki jos olisi kuvioissa.

14+ jotain, ei taas pysty muistamaan :D

Ihana kuulla Äippä että kaikki kunnossa ja vaavikin isompi mitä piti! :)

Meillä mun vanhemmat mummi ja pappa sekä isän vaimo mummo, miehen puolelta pappa ja mummi sekä appiukon uusi puoliso granny.

Ihanaa olla viettämässä juhannusta omien isovanhempien luona maalla lähellä luontoa sukulaisten ympäröimänä. Tästä nauttii koska tahansa! Oikein ihanaa juhannusta kaikille, syökää hycin ja voikaa hyvin

Takaisin