Siis täällä on niin aktiivista!! :)
Joku kyseli ammattia. Mä oon vakkaritöissä trukkiasentajana. Niin ja oon 24v esikoista odottava. Mies 31v ja hänelle myös ensimmäinen :)
Saa nähdä miten menee tää loppuaika, on aika fyysistä työtä. Voitteko uskoa muuten, et oon edelleen sairaslomalla tän pahan olon ja oksentamisen takia!! :/ en koht kestä enää.. oon ollu nyt kotona jo reilu 9 viikkoa ja ens viikon ainakin. Kauhee stressi vaikka neuvolassa rauhoteltiin. Jotenkim huono omatunto kun 4 viikon päästä alkais jo kesäloma ja kesäloman jälkeen ei oo kun se reilu pari kuukautta äippälomaan et näinkö puol raskautta menee kotona

ei oo kivaa. Nyt menossa 15+1.
Mulla oli just tällä viikolla toka neuvolakäynti. Kaikki oli muuten hyvin mut pissakokeessa oli tulehdusarvot yhdellä plussalla. Ei oo ollu mitään oireita kylläkään, kahtena päivänä tullu tällä viikolla pyyhkiessä kerran vähän rusehtavaa verta ja pari kertaa viiltäny alavatsaa mut siinä se. Ei kuulemma tarvinnu vielä huolestua. Kahden viikon päästä onki sit eka neuvolalääkäri käynti ja siitä 3 viikkoa ni pääsee rakenneultraan 27.7 :) ihanaa kun on kaikkea mitä odottaa!
Nauran ääneen tolle kakskieliselle perseelle!! :D :D
Tääl oli vaik mitä kaikkea muuta mut en kerkee taas kirjoitella ku omat kuulumiset itsekeskeinen kun olen :D hah. No ei, yritmä päästä lueskelee taas lisää pian!
Ihanaa viikonloppua kaikille!