Vaihtelee ilmeisesti tosi paljon koska noi neuvolat ja lääkärit on. Mulla 1. neuvola 8+, 2. neuvola+lääkäri 16+2 tossa välissä nt-ultra. Seuraavaa aikaa ei oo annettu, sitä katsotaan kuulemma tarpeen mukaan rakenneultran jälkeen (?). Ensimmäinen lapsi tulossa, mutta olen perusterve ja ikää 25. Vaihdoin neuvolaa muuton takia ja toi uus akka vaikutti ainakin puhelimessa tosi nyrpeältä, tyyliin, jaaha taas pitäs yhen mamman seurannat johonkin väliin saada mahtumaan. Mieluummin kävisin kyllä seurannat siellä vanhassa neuvolassa, kun se neuvolatätikin oli tosi mukava.
Mun mielestä facebook on kiva tapa pitää yhteyttä ja seurata kavereiden kuulumisia. Jokainen päättää, mitä sinne laittaa ja ketä pitää kavereina. Itse laitan varmaan jotain vauva uutisesta myöhemmin, mutta vielä ei tiedä edes kaikki läheisemmät ystävät, niin en halua, että saavat facesta sen lukea.
Viime vuonna laitoin serkun asetukset niin, etten näe seinälläni hänen kirjoituksiaan. Suoraan sanottuna vitutti, koska olin itse juuri saanut keskenmenon ja hän päivitteli useaan otteeseen kuinka rankkaa on vauvan kanssa ja kuka tulis hoitaan, että pääsee isukin kanssa baariin. Olemme lähinnä facebookin kautta missään tekemisissä serkun kanssa, mutta sain silti tietää hänen raskaudestaan heti plussan jälkeen. Kukin tekee tavallaan. Kiva kuitenkin pitää hänet kaverina niin voi käydä kattomassa hänen siskonsa ja lasten kuvia. Tämä toinen serkkuni ei jaksa päivitellä facebookkiaan niin usein, mutta ei häntä näytä myöskään haittaavan, että lapsista on paljon kuvia siskonsa facessa.
Onko täällä muita työttömiä? Olen valmistumassa tässä kesän aikana ja sen jälkeen jään työttömäksi. Raha-asiat stressaa, mutta toisaalta onhan tässä vuosikausia opiskelijabudjetilla selvitty, joten varmasti kituuttelu onnistuu vauvankin kanssa. Mies on töissä, mutta hänellä matala palkka.