Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu otettiin meijät ja arvatkaa naiset mitä?! :) En tiennyt että meille tulee kaksoset, aiemmissa ultrissa ei näkyny ku toinen. Tosin toinen oli jo menehtyny jonkun aikaa sitten ja siinä vuodon syy. Jollekkin viikolle 6 jo. Toinen voi edelleen hyvin ja porskuttaa menemään siellä. Kauhee shokki oli kuulla, et toinenki oli, mut olen tyytyväinen siihen että edes tämä toinen on elossa. Vastasi täysin viikkoja.
Jännä kuitenkin ajatella, ettei aiemmin tullut toinen ulos jos on jo noin varhain menehtynyt.
Olen nyt tässä osastolla kun seuraavat tuota vuotoa ja illaksi pääsen kotiin.

Rv 11+5 eikä enää pitkä matka ole rajapyykkiin :)

Wildis ihan huikeeta!!! Pahoittelut kuitenkin toisen pienen menetyksestä :/ mutta aivan parasta! Mä täällä jo itkua väänsin teiän puolesta vaikka koko aika oli tosi vahva tunne että teillä on kaikki hyvin <3 ihanaa!! <3

Tämmönen tyhmä kysymys, missä kohti teillä tuntuu kohtu tällä hetkellä? :)
Mulla on nyt menossa 11+4

Jes Wildis!!! Meillähän on sit vähän sama tarina alussa. Tosin meidän toinen hävis kun tuhka tuuleen. Sulla oli nyt noin harmaita hiuksia aiheuttava tilanne. Mut pääasia et kaikki hyvin! <3

Mulla kohtu on noin neljä senttiä navan alapuolella, mut mulla viikkoja nyt 15+0 :)
Tänään ollut alavatsa tosi kipeä, sellaista juilintaa, vähän samanlaista kuin menkkojen aikaan.. Onkohan ne kohdun kasvukipuja vai mitä olevinaan?

Ihana kuulla, että Wildsiden pikkuisella oli kaikki hyvin! Itselläni myös meni toinen pieni kesken aika alkuraskaudessa, mutta ei ole vielä tullut pois... Siinä mielessä siis paljon helpompi tilanne, että osaan odottaa mahdollista vuotoa. Toivon niiiiiin kovasti, että varsinkin sitkeimmin yrittäneet palkittaisiin jo pikkunyytillä! <3 Toki toivon samaa meille kaikille muillekin, mutta keskenmenot/ lapsettomuus ovat vain niin ikäviä kohtaloita.

Kiva kuulla, että saitte wildside hyviä uutisia! :) Ja pahoittelut tietenkin toisen pienen menettämisestä :/

Huh, kyllä pelotti Wildiksen puolesta. Onneks ei ollut ihan niin huonoja uutisia!

Ninnu85, mä olen sellanen tapaus, että alunperin mun mukana oli kaveri kun olin kohdussa. Jossain vaiheessa mun kaksonen on "imeytynyt" muhun mikä ilmenee nyt aikuisiällä niin, että häntäluuhun tai tissivakoon voi toisinaan tulla fisteli mistä kasvaa hiuksia. Kaksonen elää ikään kuin loisena mun kropassa. Eipä siitä ole harmia ollut muuta, kuin se että ne hiuspesiymät pitää leikata aina pois. Oli lääkäreillä hämmästeltävää kun kerroin ekan kerran et mun persiistä kasvaa hiuksia. Ei vissiin hirveen yleistä tällanen.

Kiitos kaikille <3 Tää kyl todella säikäytti mut en osannu edes kuvitella et siellä toinenki oli. Kokoajan olen ollutkin siinä uskossa että vain yksi on ja näin ollen jos totta puhutaan niin en osaa toisen menetystä surra.

Jännä, mun puolella ei oo yhtäkään kaksosta mut miehen puolella on kahet. Luomuna tuli tämä! :O

Onneks kuitenkin kaikki hyvin ja kohta päästäänkin jo uudestaan kurkistaa pikkusta. <3

Takaisin