Marabella, tosi paljon voimia! Tiedän tuon voimattomuuden tunteen, kun toinen ei kuuntele eikä halua ymmärtää tekojensa seurauksia. Oma mieheni ratkesi ryyppäämään toissapäivänä, ja se oli kamalaa! Hän sekosi kaljasta aivan täysin. Alkoi vaatimaan raskauden aikaista isyystestiä, vaikka tietää että lapsi on hänen 200% varmuudella. Halusin hänet rauhallisemmaksi ja otin selvää vaarattomasta raskaudenaikaisesta testistä. Hinta 1360euroa. Hän oli sitä mieltä että minun nimelläni tilataan ja hoidetaan ja jätetään maksamatta! Sitten hän halusi lukea kaikki sähköpostini facebook viesteihin ja tämän jälkeen lähetteli miespuolisille kavereilleni facebookissa viestejä että he ovat minua "panneet" ja ovat lapsen isä.. olin niin häpeissäni, vihainen, suru ja tuska tuntuivat musertavan. Tämän jälkeen hän keksi että aikoo nostaa äitiäni vastaan syytteen seksuaalisesta häirinnästä.. Tämän jälkeen hän itketti minua tahalleen ja samalla virnisteli ja naurahteli. Tämän jälkeen hän sanoi että paras ystäväni ei saa olla lapsen kummitäti että minun olisi pitänyt heti soittaa hänelle ja sanoa että olen muuttanut mueleni että hän ei saa olla missään tekemisissä koskaan lapseni kanssa. Tämän jälkeen mies sanoi että noniin! Se on päätetty! Abortti! Sitten hän oli lähtemässä erään miehen luo juomaan joka pahoinpiteli minut pahasti muutama vuosi sitten, josta oli käräjät ja kaikkea ja hän joutui vankilaan vähäksi aikaa.. sitten hän oli lähdössä 50km päähän toiselle paikkakunnalle "sekoilemaan" "tuttujensa" kanssa ja yritti käskeä minua siirtämään hänelle rahaa tilille. En suostunut. Häneltä loppui kaljat. Alkoi nuokkumaan vierelläni sohvalla ja kun hän oli nukahtanut en uskaltanut liikahtaa puoleentuntiin etten herättäisi häntä. Tämän jälkeen hiivin nukkumaan. Jouduin seuraavana päivänä jättämään menemättä fysioterapiaan, koska en ollut nukkunut koko yönä ja olin oksentanut itseni kipeäksi stressistä. En edes jaksanut perua aikaa. Häpeä ja väsymys oli niin suuri. Fysio todella tärkeässä asemassa kun selkäydinvamman jälkeen opetellut kävelemään uudestaan vuosi sitten, ja nyt raskauden aikana kaikki taas vaikeutuu.. mieheni oli herättyään soittanut fysioon ja kertonut minun nukkuneen pommiin ja varannut ensiviikolle ajan. Sanoi vain minulle että häntä vitutti kun oli muistanut tapahtumat. Pyysi anteeksi facebookissa kavereiltani jne. Silti osti eilen lisää kaljaa. Tissutteli toki "vain" ja samoja kaljoja tissuttelee edelleen nyt, heti kun heräsi.
Ihmeellisen paljon kuitenkin saa voimia tästä pienestä..