Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa kun osalla näkyy jo masukin. :) Itsellä vaan jäätävä iltaturvotus. Huomenna olis eka ultra ja pelon ja onnen sekaisin tuntein menossa sinne. Toivottavasti kaverilla on kaikki hyvin. Onko muilla tämmösiä tuntemuksia ultran suhteen?

Rv 11+6

Harmi että ollu inhottava lääkäri ultrassa! Tuollanen olis kyllä ihan hirveetä :O

Pitäskö munki nyt sit laittaa ni pääsee vertailee ku alkaa masu oikeasti kunnolla kasvaa :D turvotusta tuo varmaan on suurimmaksi osaksi, vaikka oonkin laihtunu ja olo tuntunu melko kevyeltä kokoajan tän oksentelun takia. Mut haluisin uskoa et ton pienen pömpön alla alkais jo pieni masu pian näkymään! En malta otodottaa! Tää on kyllä ensimmäinen ja voihan olla et menee vielä pitkäänkin ennenkun se pompsahtaa esiin. Tänään 11+2.

Liitteet

• 1432057814408.jpg
    1432057814408.jpg
    282.4 KB · Katsottu: 62
Helot ihan normi fiilis tuollainen epävarmuus... Tuttua täältäkin, ei voi luottaa että pimpulalla kaikki hyvin, kunnes toisin todistetaan :)
Sarina muistaakseni mulla tuli ekan kanssa kunnon masu siinä rv 15 tienoolla, muiden kanssa siinä 12-13 ja nyt toi pamahtanut jo aikapäivät sitten:)
Mutta tää on niin yksilöllistä, mulla kuulemma kohtu vähän eteenpäin kallellaan että sen takia näkyy selvästi aikasemmin:) mutta eiköhän kaikilla kohta ole sellaiset ihanat pallot siinä missä maha ennen oli:)
Mut tää lähtee nyt nukkuun kun kuitenkin saa taas herätä aikasin, hyvää yötä naiset, ja ihania unia omista nyyteistä:)

On tässä ollut vähän taukoa kirjoittelusta jäätävän väsymyksen takia... Kaikki voimat menee lasten ja kodin hoitamiseen ja mies oli viikon työmatkalla, niin ei apuja ollut...

No nyt hetkeksi helpottaa kun saa nukkua päikkärit aina ruoan jälkeen :)

Monella oli hyviä ultrakuulumisia! Onnea kovasti <3 Nepppsulla kurja kokemus:( toivottavasti jatkossa sujuisi paremmin ultrakäynti!

Äippä*3, kamalaa kun joudut kokemaan tuollasta paskaa appivanhemmiltasi! Kyllä miehesi varmasti pysyy sun rinnalla ja tukena, mutta sitä varmaan ahdistaa olla ristitulessa. Toivottavasti tilanne rauhoittuu pian! Varmaan olis hyvä tosiaan, jos sun ei tarttis olla vähään aikaan puheissa heidän kanssaan... Voimia <3

On. Eipä ihmeitä tänne, läski olo ja naama kukkii kuin teininä... No onneksi saa tänäyönä nukkua ihanassa upouudessa sängyssä! :)

Mukkis rv 7+5

Huomenta kaikki! Menenkin toivottaa teille unia nyyteistä, näin itse sellaista unta että mulla oli niin iso maha että sitä ei voinut peittää yhtään millään ja me saatiin nelostytöt :D toivon että ei nyt sentään enne uni ole... Onko mahdollista edes nelosia saada ilman hed.hoitoja?
Muutenkin tässä taloudessa outo yö, pienin ei suostunut nukkumaan kun 2 h kerrallaan ja silti ylös 5.40, hohhoijaa, vähän haluais väsyttää... :/
Oletteko te muut nähnyt jo vauva unia? Ehkä jopa "enne" sellaisia?

Rv 11+2

Enpä ole juuri unia nähnyt. Yhden kerran olin unessa auttamassa kissaa synnyttämään ja toisessa unessa vaelsin kaupassa vauvanvaatteita katsomaan, mutta päätin vielä olla ostamatta. Ehkä unet muuttuvat kunhan pääsee ultraan pientä katsomaan ja viimeistään, kun vauvan liikkeet alkavat tuntua. Vaikka tietääkin olevansa raskaana, ei juttu vielä ole täysin konkretisoitunut... ehkä

Mä näin unta et tulee kolmoset ja sit toisena aamuyönä mulla vuoti vähän verta unessa.. Mut ei oo muita ollu. Nuo oli molemmar ihan aamusta et oisin varma et en ees nukkunu ellen ois nähny unia. Ilmeisesti jotain pelkoja..

Mä näin kanssa vauva unta, oltiin laivalla ja kaveri synnytti siellä, jouduin pitää vastasyntynyttä sylissä ja siitä ei tullut mitään :D

Oho sanamuoto JOUDUIN :D :D ehkä sitä on saanut pitää, näin sen huomaa, että uni ei näköjään ollu ihan mieleinen.... Alitajuisesti pelot tulee uneen

Enpä oo nähny kyllä mitään unia liittyen raskauteen tai vauvvoihin.. kait tää on vieläki nii epätodellista että en osaa hirveenä ees olla onnelline/iloita tästä raskaudesta. Uskon että mullakin tilanne muuttuu heti kunhan on ultrassa käyty kuukauden päästä niin näkee mitä massun sisällä oikei tapahtuu :)

Mä näin unta et meijän POIKA synty ennen laskettua aikaa autoon ja käytiin vaan sairaalassa leikkaamassa napanuora ja lähettiin kotiin. Ja autossa imetin matkalla kotiin. Luulen et käsittelen vaan sitä edellistä synnytystä kun poika syntyi autoon..

Hömötiainen onnea ultraan, toivotaan ja luotetaan että kaikki hyvin :)

Nepsu kyllä sä osaat vauvaa sylissä pitää, ainut juttu ainakin omalla kohdalla, että se oma rakkauspakkaus painaa ekat viikot aivan älyttömän paljon... :D vaikka oikeestihan se ei paina mitään:) kumma homma!

Kai se kaikki mitä mielessään pyörittää tulee uniin, kun täällä vähän mietiskellään tota toukkien lukumäärää, kuin vain otan niin monta kun saan mut mieluummin max 2, vaikka yksikin riittäisi :D

Me käytiin eilen varhaisultrassa ja melkein itku pääsi kun siellä se huikeat 1.15cm pitkä tyyppi köllötteli. Sydän sykki vahvasti ja "kaikki näytti niin normaalilta kuin vaan voi". Kerrottiin sitten eilen myös poikaystävän isälle ja vaimolle, he olivat uutisesta aivan mielettömän onnellisia. :-) LA siirtyi kolmella päivällä 3.1, mittojen mukaan bebe olis 7+3 tänään (kierron mukaan 7+6).

Huhu muakin alkaa jännittää monta nyyttiä sulla Äippä siellä masussa kasvaa!! :)
On kyllä taas pinna niin kireällä, eilen oli niin huono päivä et mies sai taas tuntea nahoissaan mun kiukuttelun.. Käy ihan sääliksi toista. Mutta olenhan raskaana, kyllä sen täytyy ymmärtää ;)

Ultrassa käyty ja pieni näytti mittojen mukaan 6+3 vasta vaikka kierron mukaan pitäis olla 9+4...sydämmen sykettä ei vielä löytyny.. viikon päästä uus ultra... millä viikolla se syke pitäis löytyä??? Mie en muista yhtään... järkyttävän levoton olo ja melkosen pitkä viikko tulee...

Unista kun tuli puhetta, niin minä näin enneunen jo ennen kuin edes tiesin olevani raskaana! Unessa joku mieshenkilö sanoi minulle vain, että olen raskaana ja lapseT syntyvät joulukuussa. Siitä aloin sitten ensimmäisen kerran epäilemään raskautta ja plussaahan se näytti :) Unikin oli sinällään oikeassa, että varhaisultrassa kävi ilmi raskauden alkaneen kaksosraskautena -toinen ei vain sitten ilmeisesti jaksanutkaan elää kovin pitkään.

Muitakin unia oon nähnyt, mutta ne on olleet lähinnä pelkounia keskenmenoista. Yksi sellainen kyllä oli myös, että en meinannut millään löytää tarpeeksi pientä toppapukua vauvalle ja mietin, voisinko vain kääriä hänet useampaan makuupussiin :D

Kysymys teille labrassa jo käyneille: Kauanko siinä meni, että tulokset tulivat?

Hömötiainen, mun mielestä syke pitäis näkyä 6+, mulla näkyi 6+4 ultrassa..

Hömötiainen mulla näky sykkeet jo rv 6+1. Ja jos oikein muistan niin aika monella on jo noilla viikoilla näkyny.
Toivottavasti oli vain huonompi laite ettei niitä vielä näkynyt ja seuraavassa näkyy. :)

Takaisin