Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olipa tosi kurja kokemus, Neppppsu :sad001. Mutta pysythän täällä meidän kanssa? Ikävä tulee, jos siirryt marraskuisiin. Viekottelen sua jäämään sillä, että mulla käynnistetään marraskuun puolella tämä, niin meilläkin todellisuudessa melkoisen varmasti marraskuun lapsi tulossa :happy:

Neppppsu eikä! Onpas sulla ollu tosi epämiellyttävä kokemus! :/ kannattaa melkei kysyä että saatko vaihtaa niitä koska kyllähän niitten pitäis olla semmosia kenen luona on mukava käyä raskauden ajan.. kannattaa melkei neuvolan tätin kanssa ottaa esille se asia..

Eikiko ihania uutisia <3

Juu täällä pysyn, oon kiintynyt teihin kaikkiin jo sen verran, että ollaan kaikki kuin yhtä suurta perhettä <3

Edelleen masutaisteluita käyn itseni kanssa.... Milloin tiedän että toi on vaavimasu eikä vaan pullukka pallo :D:D ku en haluu et ihmiset tulee kyselee millon lähen synnyttämään ja viikkoja 12+4 kääk, anteeksi vähäpukeisuus ja kamalat lököalkkarit :D:D

ImageUploadedByVau Foorumi1432046885.258891.jpg

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1432046810.701945.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1432046810.701945.jpg
    93.4 KB · Katsottu: 37
Juu täällä pysyn, oon kiintynyt teihin kaikkiin jo sen verran, että ollaan kaikki kuin yhtä suurta perhettä <3

Edelleen masutaisteluita käyn itseni kanssa.... Milloin tiedän että toi on vaavimasu eikä vaan pullukka pallo :D:D ku en haluu et ihmiset tulee kyselee millon lähen synnyttämään ja viikkoja 12+4 kääk, anteeksi vähäpukeisuus ja kamalat lököalkkarit :D:D

Ihana masu neppppsulla :) musta tuntuu ettei mun maha kasva ollenkaan enää.... Paitsi sillä että syön kaikkea mitä mieli tekee :D

Mä oon myös tullu johtopäätökseen et pelkkää turvotusta tää mun vauvamaha on, kun eilen ultrassakin ihmettelin et kohtu on vieläkin niin alhaalla :D Kasvais jo!!!

Nepsu hyvä että vaavilla kaikki hyvin, vaikka oli huono kokemus se ultraus, jos sulle jäi itselle yhtään epävarma olo niin suosittelemaan olemaan yhteydessä joko neuvolaan tai sinne missä sut ultrattiin että jos ne vois uudestaan katsoa? Kyllä sulla on ihana vaavi masu:) kiva tatska!
Mindeli ja eikiko hienoa että teidänkin massuissa kaverilla kaikki hyvin:)
Omaan ultraan vielä 1viiko ja 2 päivää. Ei oikein osaa ajatella mitään muutakaan, päästään tosta ykkösestä eroon niin sit lasketaan tunteja ;)

Meidän vanhimmalla tyttärellä oli tänään 4-v syntymäpäivä ja kerhon kevät juhla, oli taas hormoonit kohdillaan ja itkuhan siellä tuli:)
En voi uskoa että meidän tyttö on jo 4, vastahan mä tulin laitokselta kotiin sen kanssa :) ja taas alahuuli väpättää... Hiton hormoonit!
Rv 11+1

Kuules nepsu odotas kun päästään kunnolla mahan kasvatuksessa vauhtiin niin eiköhän noita masukuvia ala tulla enemmän:) ei tässä nyt parista kuvasta hermostuta, älä siitä huoli :)

Laitoin äidilleni kuvan niin tokas vaan "ei ensisynnyttäjillä maha vielä näy, olet vaan lihonu"

Aaaa kuukaudessako oon lihonut noihin mittoihin ja vaaka ei heilu suuntaan tai toiseen?

ImageUploadedByVau Foorumi1432056709.736905.jpg
Tässä nyt tästä mun masusta kuva... Kasvaa vaan:)
Pakko laittaa niin et nepsu tunne itseäsi yksinäiseksi masu kuvien kanssa. Kaupassa käydessäni joku mummeli kysy multa että koska laskettu aika ja saako se kokeilla mun mahaa, vähä sillä leuka tipahti kun kerroin olevani vasta rv 11 :)

Takaisin