Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ollu tänään normioireinen päivä ilman pahempia kipuja. Eilenkään ei kovin nippaillut. En silti nosta toiveita kovin korkealle ennen ultraa.. Onneksi huomennakin oon kokopäivän menossa niinku tänäänki niin ei kerkee niin paljo murehtii kotona. Tänään olin naisporukalla+mun 11kuinen ja kaverin 2,5kuinen Hailuodossa retkeilemässä :)

Katottiin tossa ukon kanssa ice age 1 :D :D kyyneleet vuodatin kesken elokuvan sekä lopussa, Oiskohan aika mennä nukkumaan..

Täällä kanssa oireeton päivä :)

Minun pitää varmaan heittää näin asiaankuulumaton kommentti että toi sun sun profiilikuvan laukku näyttää kivalta Nepppsu :D

Kauhea laukunmetsästys itsellä käynnissä niin sen takia kiinnitti huomion ^^ Pitäis löytää uusi laukku (entinen sanoutui irti) mihin sopisi minun jutut kuten avaimet, puhelin jne, sekä mahdollisesti neidille vaihtovaatekerta vesipullon ja ruokapurkin lisäksi eikä sekään haittaisi jos sinne vauvankin vermeitä menee ainakin jonkin verran xD Aina ei jaksa ottaa erillistä hoitolaukkua matkaan niin siinäpä sitä savottaa onkin et löytää laukun joka on tarpeeksi iso mut kuitenkin yksinkin liikkuessa kehtaa kantaa mukana :D

Olipas pitkä laukkusepustus x)

t. Pienoinen käsilaukku fani =)

Kiitos Neppppsu! Kyllä jännittää voin kertoa... Tähän asti tähän raskauteen on oireista huolimatta jotenkin hankala uskoa. Etenkin kun se vuodentakainen km takana. Toivon ja rukoilen, että huomenna raskaus muuttuisi vähän todellisemman tuntuiseksi!

Onko kuinka moni tuolla salaisessa ryhmässä?

Mulla taitaa jäädä salainen ryhmä nyt kyllä kokonaan käymättä, tänään tulis se 1kk foorumilla täyteen mut lähdetään vajaan kolmen viikon päästä pariks kuukaudeks reissuun ja netin ulottumattomiin, joten saisin kenkää sieltä heti.. :/

Noniin miehen vanhemmille kerrottiin eilen ilouutiset. Tuli kauhisteluja ja kommentti että eikö kolme olisi riittänyt, ei kuulunut onnitteluja:(
Muutenkin anoppi kovin temppuilevalla päällä! Ei tunnu hirveen hyvälle tämmöinen toiminta :(
Täällä itkua asian takia tihrustettu eilisestä lähtien, vaikka kyllä odotinkin tollaista kommentointia.... Itkettää, suututtaa, ketjuttaa!!!!!
Huomenna alkaa rv 11, ultraan enää 1viikkoa ja 4 päivää :) (kohta päästään laskemaan tunteja:))

Mulla on tullu nivusiin semmonen patti joka ilmeisesti on tulehtunut.. Näinköhän ois joku imusolmuke vai mistäköhän johtuu, pitäiskö soittaa lääkäriin/neuvolaan vai jäisinä oottaa tiistain np-ultraan ja kertoisin huoleni siellä..

Kannattaa varmaan soittaa neuvolaan. Mun äitillä on jans sellanen kivulias patti ja se todettiin nivustyräks.

Neppppsu kyllä mäkin suosittelen soittamaan heti huomenna neuvolaan :)

Äippä onpa siellä ollut ilkeitä kommentteja :/ ei mikään ihme jos ketuttaa ja surettaa kun muut ei voi olla onnellisia teiä puolesta! Mut jeee siellä päästään kohta ultraan!!! :)

Tsc minnes reissuun ootte menossa? :)

Äippäx3, onpa ikäviä tuommoiset kommentit. Jotenkin ainakin itte ajattelen, että se on vain ja ainoastaan tulevan lapsen vanhempien oma asia, kuinka monta lasta hankitaan, minkä ikäisenä, milloin ne syntyy jne. Eikä siihen luulisi kellään olevan sanomista. Mielipiteitä voi tottakai olla, mutta ei niitä kyllä tarttis ihan päin naamaa kertoa, jos eivät millään tavalla ole positiivisia. Lastenhankintaan kun usein liittyy kaikenlaisia juttuja, jotka eivät välttämättä ole muitten kuin asianosaisten tiedossa ja siksikin aiheeton ankara kommentointi voi tuntua kohtuuttomalta. Voimia!

Joo äippäx3 teidän asia se on kuinka monta pientä saatatte maailmaan. Ei anopin. Eikä ole myöskään hänen asiansa alkaa spekuloimaan kuinka monta on riittävä määrä!!! Paljon voimia sulle ja koita jättää hänen sanomiset omaan arvoonsa.

Olipa Äipän anoppi ilkeä :(

Nepppsu mulla on nyt raskauden aikana myös tullut patti nivusen viereen jalan puolelle ja se on sitten itsestään lähtenyt. Kannattaa varmaan kuitenkin kysyä siitä.

Mulla ultra ensi perjantaina, jee! :)

11+1

mindiS, Kuubaan lähdetään miehen perheen luokse kyläilemään ja mä vähän samalla haen taas töitä varten uutta inspiraatioo ja oppia Havannan parhailta tanssijoilta :)

Kylläpä on kurjaa Äippä :/ Mun äitipuoli joka on yleensä aika suorapuheinen ja ajattelematon sanoi että jokainen lapsi on aina ilo ja onni jos vaan vanhemmat itse niin ajattelee. Olin vähän huolissani että kuinka paljon mun isä ja ätipuoli järkyttyy uutisista. Mä aina ihmettelen että mitä ihmiset ajattelee saavuttavansa ikävillä kommenteilla :/

Täällä olis keskiviikkona ultra, sillon viikkoja kasassa 12+1 ^_^

Mulla tulee aina välillä kans nivusiin patteja, en tie liittyiskö karvatuppiin tms mut ei oo ikinä olleet kovin kipeitä ja aina on lähteneet pois. Mäkin silti ehkä varmuuden vuoks soittaisin Neppppsu neuvolaan, ei siinä nyt ainakaan mitään häviä :)

Tica ei enää kauaa ultraan sielläkään!!! :)

Oi miten ihana!! Pääsette sinne lämpimään makoilemaan :) mukavaa reissua jos unohdan sit lähempänä toivotella :)

Takaisin