Mun oli pakko tänään kertoa pojalle tästä vauva-asiasta. Jos yritän pitää poikaa sylissä niin alavatsaan alkaa jomottaa. Kerroin että syy ei ole hänessä vaan äidin massuun sattuu koska siellä on kasvamassa vauva. Saa nähdä minkä verran asiasta ymmärsi (siitä ei ollut vielä puhetta miten vauva sinne pääsi

) ja muistaako miten pitkään. Yleensä on kyllä hyvämuistinen. Toivottavasti ei kerro asiasta ihan jokaiselle vastaantulijalle. :) Minun äiti oli sitä mieltä että asiasta ei kannata vielä kertoa kenellekään. Mutta kyllä mä olen kertonut jo aikaisessa vaiheessa työkavereille ja lähimmille kavereille, siskolle, äidille ja miehen porukoille. Voin kyllä jakaa heidän kanssaan hyvät ja huonot uutiset. Mutta en kuvittelekaan missään Facebookissa asiasta tiedottavani.
Tiistaina oli siis ultra ja lääkärin arvio oli 6+?. Laskettua aikaa ei vielä osannut määrittää, joten kahden viikon päästä pääsen/ joudun käymään uudestaan ultrassa. Sitten saa myös laput sikiöseulontoihin ja verikokeeseen. Kuinka moni aikoo osallistua niihin sikiöseulontoihin? Nehän ovat vapaaehtoisia. Esikoista odottaessa kävin niissä ja samoin aion tehdä nyt. Sokerirasituskokeeseen tuleekin automaattisesti lähete koska painoindeksisi on 30.
Ihana kun tänään ollut vapaa päivä. Käytiin uimassa ja jätskillä. Pojan päikkäreiden aikaan kerettiin miehen kanssa vähän heilutella peittojakin

. Nyt isännät unilla ja saan rauhassa vähän surffailla netissä. Huomenna meillä olisikin työkavereiden kanssa illanvietto. Ostin sitä varten pari holitonta siideriä. Tiedossa oli Me&i vaate-esittely ja leikkimielisiä alaan liittyviä kisailuja.

Syödään, (juodaan), jutellaan ja kuunnellaan musiikkia. Toivottavasti jaksan olla mukana edes iltayhdeksään.

Joka ilta tällä viikolla oon ollut ihan töttöröö ja kasin maissa.