Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jemina hurjasti onnea pienestä ja tsemppiä tulevaan ja down-diagnoosin sulatteluun. Aivan tosi upeasti ootteki jo lähtenyt tilannetta käsittelemään. <3

Täällä on vauva mahassa edelleen. Huomenna 39+0. Monta viikkoa ollu sormelle auki ja paikat pehmeenä ym. Mahan kovettumista ja kauheita menkkakipuja ja liitoskipuja. Ulos ei vaan aio tulla. Painoarvio 4kg jos loppuun asti mennään...

Täälläki vielä vauva massussa ja tänään rv 40+0. Tosin huomenna käynnistys. :)

Onnea lilith ja jemina. <3 Jeminalle voimia uuden tilanteen sulatteluun. :)

Täälläki vauvva massussa vielä.. tänään rv39+0 ja keskiviikkona kontrolliaika ja sit varmaan siitä jäähäänki käynnistykseen :) paikat on visusti kiinni ja mittää pehmenemistä/muutoksia ei oo koko raskauden aikana tapahtunu.. :/

Paljon onnea lilith!!!<3

Jemina onnea pikku tytöstä <3 voimia yllätyksen käsittelyyn!

Hansu mulla nyt vasta vuoto loppumaan päin, kohta 3 vko synnytyksestä :)

Sale tsemppiä!

Tänään ristiäiset, yksi lapsista ja mä kipeenä... Mitäköhän tästä päivästä tulee?

Kauan yleensä ensisynnyttäjä joutuu oleen sairaalassa? Perjantai iltapäivällä synnytin.. Enoo kysyny ees et pääsenkö millonka kotia. Kotiututetaanko viikonloppusin? Ahdistaa ku kätilöt koko ajan seuraa nii tarkoin ja sit pitävät iha uusavuttimana ku yrittävät koko ajan tehä kaiken puolesta ja sitten toinen sanoo että ehdottomasti sun pitää tehdä näin ja toinen että ei missään nimessä noin. Onneks yks sano että tee nii ku susta tuntuu, että se on SUN vauva. Niinpä.

Lilith_Mist ja Jemina Onnea joulutontuista:santa

Täällä kans oikee nilkka turvoksissa, laitoin illalla kinesioteipin nii on turvotus laskenut yön aikana :)

Poks 40+0 ei sen ihmeempiä oireita kuin ennenkään, kauhee mylvintä masussa jatkuu edelleen!

#Joulu synnärillä#

Täällä on vauva mahassa edelleen. Huomenna 39+0. Monta viikkoa ollu sormelle auki ja paikat pehmeenä ym. Mahan kovettumista ja kauheita menkkakipuja ja liitoskipuja. Ulos ei vaan aio tulla. Painoarvio 4kg jos loppuun asti mennään...

Mulla sama tilanne, arvio tulee olemaan 4 kg jos viikoille 42 mennään. Viikkoon ei ole tapahtunut yhtään mitään. Pelottaa että menee käynnistykseen jotain 42+1 ja sektioon kun on niin iso. Tai alateitse ja hajoan täysin.

Onneksi poika liikkuu reippaasti. Harmittaa vaan kun joutuu löllyy kotona kun on jo niin raskasta liikkua.

Nuppu täällä jo nyt tiistaina rv38+2 sen hetkinen vauvan kokoarvio 3500g ja kädelle tuntu vielä isommalta, joten luultavasti nyt 23.12 käynnistetään kun vauva alkaa olla tosi iso.. kasvua vauva on nyt alkanut ottaa tosi hurjasti ja etenki ku kohdun sf mitta on huihkeet 38.5 ni vauvalla on tilaa kasvaa eikä tarvetta laskeutua/kiinnittyä.. että onnellinen oon jos nyt rv39+3 käynnistetään koska vauva varmaan sen yli 4kg jo sillon!! :O ja niinku sanoin ni paikat alhaalla on täysin kiinni ja ei pehmenneet eikä kohdunkaulakaan oo lyhentyny yhtään eli todennäköisesti menee viikko jo sairaalassa pelkässä käynnistyksessä ja sen aikana vauva kasvaa vielä lisää!! :O täälläki siis tuskan hikikarpalot ottalla ja sydän tuhatta ja sataa lyöden ootellaan keskiviikkoo..

Mindis ja Nuppu, toivottavasti teillä alkais pian tapahtuun tai ainakin ettei käynnistys kestäisi montaa päivää. Ilmeisesti erilainen joulu ainakin tiedossa!

Metsäläinen juuh, tosi erilainen joulu, mut mua ei haittaa kyllä olla sairaalassa joulua :) muutenki oisin koiran kans yksin kotona joulun ni saa nyt mies joustaa ja huolehtia koirasta oman perhejoulunsa keskellä!!
Ittekki toivon että ne käynnistyslääkkeet alkais vaikuttaa tehokkaasti ni ei tarviis viikkoa käynnistellä! :)

Minkälaisia joulusuunnitelmia teillä on metsäläinen? Pieni varmaan kasvaa hurjana) :)

Heh, ei kauheesti suunnitelmia. Ollaan kolmelleen kotona. Mihinkään kun ei voi oikeen vielä mennä, ettei poika sairastus. Lahjojen määrästä päätellen nuori herra on ollu tosi kiltti mutta vanhemmat ei niinkään.. :)

Hassua pienen miehen kans kun päivät menee niiiin nopeesti ja kun vielä tuo valosa aika on niin lyhyt. Mulla on ollut tonttuverhot silitettynä ekasta adventusta lähtien mutta ei niitoo saatu vielä laitettua! Kuusi pitäs lähipäivinä hakee.

Metsäläinen ihana siellähän on ihan kunnon joulu jo kotona <3 :)
Hih, ihana pienen miehen ihan eka joulu!! :) taitaa kaikki teiä läheiset olla ihan sekasin pienestä <3

Takaisin