Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onks huono juttu jos turvottaa ja päätä särkee? Menee varmaan normiolojen piikkiin, valvominen tekee hedarin ja noh turvotusta on ihan pirusti muutenkin raskausaikana. .

Onnea kaikille synnyttäneille ❤ Ei jää nimet mieleen. Tässä istun sohvalla ja kumpikin muksu nukkuu, isompi vieressä ja mini sylissä. Tää äippä tihrustaa itkua kun on niin happy. :)

Huomenna mennään vielä Kättärille bilikontrolliin. Eilen illalla arvo oli 230, lääkäri halus vielä tarkistaa suunnan.

No ainakin tää syö ihan hulluna, kakkaakin tulee PALJON! Maito nousi kunnolla eilen. Tosin odotinkin nopeaa nousua, eihän tässä oo ku alle vuosi imetyksen lopettamisesta.. :)

Mikähän tankkaustarve täällä oikein on, kun tuntuu, että se on ihan sama miten paljon syön niin jo on puolen tunnin, viimeistään tunnin päästä niin hirvee nälkä, että vois taas syödä jotain? Koko ajan pitäis olla napostelemassa tai juomassa jotain, että tuo nälkä pysyis poikessa..

Täällä havaittu veristä vuotoa... Nenästä! Hahhahaahaha! No joo, tosi huono oli... :D Malttamattomuutta alkaa täälläkin pikkuhiljaa esiintyä, vaikka oon kyllä asennoitunu jo siihen että tammikuulle mennään.. :/ Ei juurikaan mitään ennakoivia oireita oo, jotka enteilis synnytyksen lähenevän, nyt rv 38+6..

Tiittärä täälläki alkanu olemaan nälkä tunti ruokailun jälkeen!! Ihme ku ei vielä öisin oo tarvinnu kans syömään heräillä :'D
Myös tuota veristä vuotoa on täällä liikkeellä ja nimenomaanki juuri nenästä :'D ei muuten mittää ennakoivia oireita, ku vähän nivuset kipeenä ja siinä se :O
Rv38+2

Mindis, mulla kans tuo alakerran alue, varsinkin tuo häpyluun alue ollu kipeenä jo useemman viikon, herkästi rasituksesta kipeytyy, mut siinäpä kaikki.. Perjantaina kävin äippäpolilla, ei mitään merkkejä avautumisesta. Tiukasti kiinni paikat oli. Jonkun verran menkkamaisia kipuja välillä ja välillä kiristelee kivuttomasti, mut ei oo mitään kipeitä supistuksia, ei ees sellasia mitkä tuntuis.. Valitusvirsi.. :D

Tiittärä mä kävin tänää lääkärillä ja ei yhtää mittää oo tapahtunu tuolla alakerrassa!! :O eli siis paikat on visusti kiinni ja kanavakaa ei oo lyhentyny milliäkkää!! Että eiköhä tässä tammikuulle pitkälle mennä tällä menolla :DD tuskin mitkää käynnistyslääkkeetkää saa tätä tuheroo avautumaan :'D

Täällä ruvennu naamassa finnit lisääntyyn, oliskohan se kohta synnytys edessä..? Pitkään ollu vaan toi yks, mutta nyt ilmaantunu muutama lisää.
Ja just kun manattiin miehen kans, että syntyy tietty sillon, kun on näille kahdelle seuraavalle päivälle pari sovittua menoo tiedossa... :D

Täällä on niin väsynyt ja kiukkunen olo koko ajan. Eikä mitään syytä edes, todella antisosiaalinen olo ja sarvi keskellä otsaa :( Hormonit vois rauhottua jo :(

Nilimaa onnea! :)

Täällä jouduttiin menemään äippäpolille takaisin kun virtsaamisesta ei tullut yhtään mitään ballongin kanssa. Uusi ballonki laitettiin ja lähdettiin takaisin kotiin. Jo automatkalla alkoi kovat supistuskivut niin että ihan kyyneleitä sai vääntää. Nyt vaan makoilua lämpimän kauratyynyn kanssa ja supistusten kellottamista.

Lilith, jaksamista ja pitkiä hermoja!Minä olin lauantaina ihan poikki vaikka en ollu mitään edellisenä päivänä juuri tehny.. Nukuin ja pötköttelin melkein koko päivän.. :/

Takaisin