J
Jasmin
Vieras
No kyfillähän onkin jo syitä tosiaan. Onko ne tutkinu tuota raskausmyrkytystä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seurannalla menty että kahdesti viikossa nyt loppuvaiheessa neuvola/lääkärikäyntiä jossa arvoja tsekataan niin verenpaineen kuin protskujen osalta, samalla seurattu raskausdiabetesta vaikkei insuliinia tarvittuNo kyfillähän onkin jo syitä tosiaan. Onko ne tutkinu tuota raskausmyrkytystä?
Kuinka nopeasti sulla synnytys tapahtui?Mulla käynnistetään edellisen syöksysynnytyksen takia. Eli varmistetaan ns turvallinen synnytys sairaalassa edellinen kun syntyi autoon..
Viime viikolla oli labraan vietävä virtsakoe josta tuloksia eivät jostain syystä vielä kertoneetNiin tosiaan cicadolla oli syöksysynnytys. Kiva, että voit nyt olla rauhallisin mielin. Varmasti helpottaa sun stressiä :)
Onko sulla kyfi tehty ollenkaan sitä pissin keräystä? Sillon ku mulla epäilivät, niin jouduin kolme vuorokautta pissiä keräilee purkkiin ja siitä sit kattovat nuo protsku arvot... 300ml proteiinia litrassa pissiä jos oli niin sit ois täyttyny myrkytysoireet, mut mulla oli vaan 150ml. Verenpaineet on mulla edelleen korkeet, mut eivät tee mitään ku ei ole tarpeeks protskua pississä. Varmaan noista korkeista verenpaineista johtuu tää mun järkyttävä painonnousuki, jota on tullu jo 25kg lähtöpainoon :O