Tytsyn kanssa oon samoilla linjoilla. Koitan vaan nauttia tästä, kun ei ikinä tiedä onko tää ehkä ainoa kerta, kun saa olla raskaana ja tuntea vauvan liikkeet.
En ole kirjoitellut mitään pitkään aikaan, mutta jos nyt vähän jotain päivittelis..
Oon kyllä onnellinen, kun oon loppuraskaudessa ainakin tähän asti helpolla päässyt. Toki jotain kipuiluja on välillä, mutta ei mitään suurempaa. Tiistain lääkärineuvolassa sf-mitta keskikäyrällä, vauva raivotarjonnassa ja verenpaineet normaalit. Hemoglobiinitkin oli noussut niin ei tarvii rautaa syödä ainakaan joka päivä enää.
Mulla otettiin streptokokki näytteen yhteydessä myös MRSA- näyte. Onko muilta tutkittu sairaalabakteeria? Tietääkö joku miten vaikuttaa ja mihin jos se on positiivinen? Seuraava neuvola vasta ensviikon perjantaina niin kiinnostaisi tietää.
Voi kun saisi itsekin tietää painoarvion. Pelottaa, että sieltä tulee joku 5 kiloinen vauva, kun potkii niin kipakasti kylkeen ja tuntuu että koko maha ihan kireenä koko ajan.
Tsemppiä kaikille joilla jo kipeästi supistaa tai on muita vaivoja. Jokunen viikko onneksi enää jäljellä.
Nyt on täällä 36+4 :)