Sossu tapaaminen ohi! ja niin nätiksi olin pöydän laittanu, keksejä, teetä ja hunajaa, kuka voi kieltäytyä sellasesta? No, saampahan itte enemmän keksejä :D
Tosi asiallinen oli mun mielestäni, vähän liikaa jauho ehkä mun lapsuudestani, että sinä olet ollut pienenä lastenkodeissa, että miksi ja millaisissa jne. ja kyllä, takertui kaikkiin negatiiviisiin asioihin mun menneisyydessäni, mutta omasta mielestäni sain selitettyä kyllä, että ne asiat on menneisyyttä, että menneisyys on siellä ja pysyy, siihen ei voi vaikuttaa, mutta nykyisyyteen voin ja olenkin vaikuttanut ja tulen vaikuttamaan. Hyvillä mielin hyvästelin sitten lopuksi sossun tantan. Mies meinas että oli ollut hänen mielestään tuo sossu vähän kylmän ja ilkeän oloinen, että jos olisi ollut sossun pari mukana, niin varmasti olisi ollut ilkeämpi jne. Mutta sanoin miehellekin että työtänsä vain teki, ja asiallisesti ja ammattitaitoisesti mun mielestä teki.
Kyllä ressas koko aamun ennen ku alko palaveri. Mieski oikee kiukuttelin mulle, ku sitäkin ahdisti, rupes kiukkuumaan mulle kun laitoin leikkuulaudan keittiössä hänen mielestään väärään paikkaan, siitä kamala sanasota, aika ykspuolinen tosin jossa mies sai olla äänessä. Näin paremmaksi tilanteessa olla vain hiljaa. Nyt kaikki kuitenkin kunnossa.
Nyt sitten miehen poika tulee tänne v-lopuksi, pojalla ollut tunti sitten 4 vuotis rokotukset, että saa nähdä onko kuinka kipeenä. Ihanaa kun tuo tapaaminen on ohi! :)))))))))))) KIITOS kaunis teille kaikille tuesta ja ku rauhottelitte :)