Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huoh, täällä alkaa olla jo punkero-olo.
Maha on tiellä ja kääntyminen sängyssä vaikeaa
Kyllä sen äkkiä unohtaa, minkälainen olotila raskauden loppua kohden tulee
Mulla on tollanen pömppis ja viikkoja 23+6

Liitteet

• 1439895546882.jpg
    1439895546882.jpg
    36.6 KB · Katsottu: 67
Meikä taitaa siirtyä täältä foorumilta kokonaan pois. Ei oikein tunnu enää samalta kun aiemmin. Täällä porukkakin vaihtunu niistä alun ihmisistä. Täällä ei taida oikein ketään alkuperäsiä olla enää. Ja täällä tuntuu muutenkin olevan tiivistä, minä kun en oo instassa niin on vähän ulkopuolinen olo sit, mut ei se mitään :)
Eikä täältä tullu sit kuitenkaan niitä ystäviä, joita ois voinu tavata ihan kasvokkainkin. Tai siis toki oisin voinu tavata vaikka kaikkia, mut kun kaikki asuu niin kaukana ettei siihen taida olla mahollisuuksia. :(

Hyvää odotusta kaikille ja pitäkää pikkuisistanne huolta, niin minäkin aijon <3

Voi wildis, harmi että meidät jätät. Olen kovasti mielelläni lukenut kuulumisiasi. Itsekin mietin, että uskaltaisiko sitä kuinka itsestään asioita paljastaa, mutta en täällä yleisellä puolella oikein viitsi. Salaisella puolella voisikin vapaammin keskustella ja toisiin tutustua. Minäkin olen vähän toivonut saavani tämän foorumin kautta uusia tuttuja, joiden kanssa voisi tavata joulukuun mammojen miiteissä eri puolella suomea. Siskoni näki omia raskausaikaisia huhtikuun hulivilikavereitaan aina silloin tällöin ja oppi tuntemaan ihmiset ja lapset. Ovat nykyäänkin facebook kavereita, vaikka lapset jo teini-ikäisiä. Olen koko ajan odotellut toiveikkaasti porukan siirtymistä salaiselle puolelle, mutta suurin osa keskustelusta käydään edelleen täällä julkisella puolella, jonne en kauheasti haluaisi yksityiskohtaisia juttuja ja kuvia laittaa...

Onks siellä salaisessa ryhmässä sit paljonkin aktiivisempaa keskustelua? Onks siellä paljon porukkaa? Tällä ei Keski-Suomen mammoja tainnu hirveämmin olla mitä tuota listaa kattelin lasketuista ajoista ja synnäreistä...

Täälä ollaan porista :) eipä pahemmin satakuntalaisia täälä varmaankaan?

Mäkään en oo salaiselle puolelle liittynyt enkä tiedä pääsisinkö kun menee laskettu aika vähän marraskuun puolelle.
Mä olen Warheart KS alueelta mut ei taida tuolta listastakaan löytyä.

Niin salaiseen ryhmään pääsystä on ohjeet tossa laskettujen aikojen listan alla erillisessä ketjussa :)

Mä olen salaisessa ryhmässä, mutta enemmän täällä mun mielestä keskustellaan, ja laajemmassa skaalassa :) Enkä mäkään ole instassa :) Nyt tosin alko himottaan että sinnekki vois tehä tunnukset... >:)

Wildside minä myös "alkuperäisiä" enkä myöskään kuulu faceen,instaan, Twitteriin tai mitä näitä nyt sitten onkaan:) ja enkä kyllä liittymässäkään...

Harmi että meidät jätät olisi kiva kuulla sinusta silloin tällöin mutta jos et taho niin ymmärrän! Kaikkea hyvää ja iloista loppu odotusta:)

Niin Äippä olet alkuperäisiä ja mielelläni kyllä seuraan muiden kuulumisia.
Voihan se olla, että mieli vielä tässä muuttuu.. Mut tuntuu vaan et kaikki on niin hyvää pataa keskenään ja sit minä oon jotenki "musta lammas" :D En ossaa paremminkaan selittää.

Niin Äippä olet alkuperäisiä ja mielelläni kyllä seuraan muiden kuulumisia.
Voihan se olla, että mieli vielä tässä muuttuu.. Mut tuntuu vaan et kaikki on niin hyvää pataa keskenään ja sit minä oon jotenki "musta lammas" :D En ossaa paremminkaan selittää.

Mulla kans hiukan ulkopuolinen olo kun en kerkee ees kaikkia viestejä selata läpi saatika osallistua keskusteluihin sillä tavalla kuin moni muu :D

Juu, salaisella puolella ihan samat jutut kun täälläkin, mutta pienemmässä mittakaavassa, kun ei siellä ole niin isoa porukkaa. Isoimpana erona se, että tätä ketjua voi lukea kuka vaan googlettaja ja tuota salaista vaan foorumin jäsenet ja vielä sellaiset, jotka on tänne joulukuun mammoihinkin kirjoitelleet. Sinne saa myös auki eri keskusteluja ja jaetaan masukuvia jne. Osa lukee vaan salaista puolta ja osa (niinku mä) seuraa molempia.

Etkä sä wildis oo mikään musta lammas! Ydinpoppootahan sä oot ollut alusta asti ;)

Takaisin