Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä kiitos kysymästä :) yön aikana oli side ihan rutikuiva ja tänään sit lorahti taas kirkasta kun jouduin vähän kovempaa tahtia kävelemään että ehdin kouluun. Veikkaan että noissa urheilusuorituksissa mulla vaan lorahtelee kirkasta valkkaria :) eli en usko että lapsivettä on tuo, tai siis tämmöseen diagnoosiin itte päädyin :D

Tänään on ollu jännät paikat ku aamulla miehen kanssa otettiin ilo irti siitä että pojat ei ole kotona ja pistettiin peitot heiluen, tai no ei siinä paljoa peittoja tarvinnut :D No vaikka touhu oli kivaa niin sen jälkeen alkokin pieni vuoto :( Kaupungilla ollessa oli tullu vähän pikkuhousuihinkin verta, uskon sen kuitenkin olevan vaan limakalvoilta. Ei mitään kipuja ole ja juniorkin tuntuu heittävän volttia. Ainoo että huomenaamulla lähdetään reissuun, Tukholmaan neljäksi päiväksi ja aloin tietty kuvitella kaikkia kauhukuvia :/

Toivotaan että on vaan valkkaria, sitä kyllä tuntuu lorahtelevan jos joutuu ponnistelemaan. :) Ja kyllähän neuvolassa voi käydä tarkistamassa jos tuntuu et pitkään jatkuu!

Mindis toivottavasti vaan valkkaria kun vaan huolettaa ninnun tilanteen takia toi sunkin liruttelu:/

Hitto kun ihan poikki, tuli tänään tehtyä piha hommia tyttöjen kanssa ja haettiin porukoilta iskän koira hoitoon kun ne lähtee parin päivän matkalle, ja eiköhän täällä ole sitten kaiken kukkuraksi kunnon uhma päivä... Mamma ihan poikki!:(

Tuli mieleen tuos mir77 jutusta että onko kellä ollu minkälaisia tuntemuksia ja oireita seksin jälkeen tai aikana ja onko teillä miten aktiivinen sänkyelämä näin raskausaikaan? Itellä joissain asennoissa vihloo paljon ja on pitäny lopettaa touhut siihen .. :\

Toivottavasti Mindis oot oikeessa sen suhteen että vaan on valkkaria. Itse oon kyllä huomannut sen lisääntyneen raskauden myötä ja välillä oikein "lörähtelee" niin että on pakko rynnätä vessaan tarkistamaan. Mulla se valkkari on ollut ihan melkein valkoista että ei ole tarvinnut epäillä lapsivedeksi.

Hui Mirr, toivottavasti on vaan limakalvo ärsytyksestä johtuvaa tuo vuotelu. Varmasti saa kyllä ajatukset laukkaamaan. Seurailet vaan tarkkaan että ei lisäänny ja soittaisin melkein vielä neuvolaan varmuuden vuoksi.

Miullakin on raskausaikaan ollu hyvin hyvin paljon valkovuotoa päivääkään ei oo oltu ilman pikkuhousunsuojaa. Muuten loppuis pikkarit kesken :D

Täällä seksi elämä kovin "tylsää" hyvällä tuurilla 2 kertaa viikossa mutta aika usein kerta "riittää"...
Mies ei kyllä päällä voi olla kun alkaa mahaan painamaan ikävästä :/
Kaiholla teidän mammojen aamuseksi juttuja luen kun eipä ole aikoihin ollu tai oikeastaan mihinkään muuhun vuorokauden aikaan kun yöllä.

Eiköhän sitä seksiä saa harrastaa just niin paljon kun jaksaa/kerkiää/huvittaa ja kunhan tuntuu hyvälle eikä lääkäri pistä "pupuiluun" stoppia:)

Eipä täälläkään aamuisin irtoa kun miehen tapa on herätä kymmenen min ennrn kouluun lähtöö niin siinä paljo kerkee.. Meillä on melkein päivittäistä tuo seksi kun jotenkin vaan koko ajan himottaa :D

Täällä voisi heilutella kans peittoja ja vilttejä päivät pitkät, mutta mä oon nii varovainen ja jotenkin pelkään sen seksin aiheuttavan jotain, niin mieluummin sitten ei. Ja sit nuo asennot alkaa olee jo aika mahottomuuksia :( Ja sitten kun on synnyttäny nii senki jälkee pitää olla mieluusti vielä harrastelematta että paikat paranee :(((

Niinhän toi haluttais mutta helpommin sanottu kun tehty kiitos ihanien prinsessojen :)
Kun näitä oli vaan 2 niin tuli touhuiltua paljon enemmän kun nukkuivat päikkäritkin toisin kun nykyään, täällä siis enää 1 nukkuu päikkärit:/

Niin, no meillä ei vielä ole lapsia rajottamassa kun ensimmäinen tuloillaan :) koirakin oppi nopeesti että iskä ei satuta äitii vaikka ihme ääniä pääseekin :D koiranpentuaikaan oltiin myökin paussilla kun ei tullut mitään hätääntyneen pennun kanssa :D

Mä aion jäädä äitiyslomalle jo lokakuun alussa eli varhennettuna :) Oon osa-aikatyössä niin sopii näin parhaiten. Aion siis sunnuntaisin tehdä töitä edelleen, joka ei vähennä äitiyspäivärahaa. :)
Meillä seksiä on viikossa yleensä 5-10 kertaa, riippuen aina tilanteesta. Kyllä seksi on nyt vaan raskauden aikana tuntunut erityisen hyvältä ❤️

Joo ei hirveen usein tule harrastettua, tää oli ihan luksusta. En edes muista milloin viimeksi varmaan pari kolme viikkoa sitten yleensä noin kerran viikossa nyt sattu vaan jotenkin pitkä tauko. Ja parasta tosiaan aamulla ku illalla oon niin väsyny et ei millään pysty. En taida reissun aikana uskaltaa touhuta...
Vinkkinä jos lapset kattoo pikku2:sta niin sinä aikana on hyvä sujahtaa vessaan ja ovi lukkoon ;) Meidän pojat ainakin kattoo niin keskittyneesti ettei nää eikä kuule mitään muuta:)

Siis onko tuohon varhennetulle jotain kriteerejä? Ku oon käsittäny, että sille voi jäädä vain jos työnantaja ei voi järjestää turvallista työympäristöä. Onko mulla nyt jotain menny ohi?
Siis voinko itekki jäädä varhennetulle jos oon työtön. Eli olikse nyt se 50 päivää ennen laskettua aikaa?

Takaisin