Joulukuun mammat 2015

Tänne ei mitään uutta, puolikuntoisena edelleen. Huomenna käydään mun vanhemmilla syömässä, aamusta varmaan piilotellaan munat ja annan lapsille kartan minkä mukaan niitä etsivät :) Ostettiin sellaiset isot munat missä askartelusälää sisällä, sit sellaisia pahvimunia täytettiin sopivilla herkuilla ja yhdet mignonit per nassu.
 
Meidän tytöt syntyi eilen 9min ikäerolla.
A-vauva 2462g/46cm ja B-vauva 1974/44cm :dummy1::dummy1:
Kaikki meni hienosti ja pärjäsin ilokaasulla niin kun oli toiveissa. Tytöt voi hyvin. Yhden yön oli lasten valvontaosastolla jossa saatiin miehen kanssa olla yötä ja nyt ollaan perhehuoneessa.
 
T87 mahtavaa että sulla on hyvä olo:) nyt vaan lepiä (mikäli mahdollista) ja pikkusille kasvu energiaa niin pääsette kotiin nauttimaan vauva arjesta:)
 
Mitäs tänne, pojat kasvaa ja arki rullaa omalla painollaan. Meillä ei mitää erikoisia pääsiäissuunnitelmia ollu, käytiin miehen vanhemmilla syömässä ja tänään oli tarkotus mennä mun porukoille syömään, mut mulle iski eilen illalla vatsatauti... Taas. Sama tauti kuin joulukuussa. Oon niin väsyny tähän sairasteluu, just kun toivuttiin koko perhe siitä pitkästä kuumetaudista niin nyt tämä. :banghead: Ei voi kuin toivoo et muut säästyis tältä...
 
Onnea T87 teille kaikille pienistä! [emoji4]

Jeminalle myös voimia! Toivottavasti saatte jotain korvausta ja pääsette pian rauhaan remppamiehiltä!

Talvitintin ja Warheartin perheille paranemisia ja jaksamista! Sairasteluputket kyllä syö ihmistä... Me oltiin koko viime vuosi ihan jatkuvasti kipeenä ja nyt kun tytöt on olleet kotona ja sairastelleet tooosi paljon vähemmän, huomaa miten hemmetin raskasta se tautikierre oli.

Meillä meni pääsiäinen muuttopuuhissa! Mehän muutettiin siis vuoden alussa takaisin kotiseudullemme pienen "etelän" mutkan jälkeen ja aateltiin, että siinä asunnossa nyt ollaan ainakin kaks vuotta, ettei tarvi taas heti muuttaa. Noh, kävi kuitenkin ilmi, että siinä asunnossa oli sisäilmaongelmia (lähinnä voimakas haju) ja tosi paha muurahaisongelma (tavallisia murkkuja+lentomurkkuja, jipii!) , joten jouduttiin taas muuttamaan :O Nyt on onneksi muuttoviikko taas ohi, ja mää rakastan tätä meidän uutta asuntoa :Heartred Kerrankin on tilaa meijän koko Kiljusen herrasväelle ja miehen tilaa vievälle harrastukselle :) Ja mä pääsen jopa sisustamaan, kun ykkösprioriteetti ei oo huoneiden ahtaminen ääriään myöten täyteen :)
 
Onnea t_87 vauvoista :happy:

Poodlelle onnea uuteen kotiin.

Me ulkoiltiin pääsiäisenä. Pe käytiin mun vanhemmilla syömässä ja käytiin pilkillä, oli upea keli. La käytiin taas jäällä ja illalla kävin katsomassa Antti Tuiskua. Hyvin oli isi pärjännyt tyttöjen kanssa, nuorimmaiselle oli maistunut pakastettu äm tuttipullosta mikä itseä siis eniten etukäteen hirvitti. Su käytiin vielä pidemmän kaavan mukaan isommalla sukulaisporukalla paistelemassa makkaraa yms nauttimassa kevätkelistä ennen lumikatastrofia. Ma ollaan vaan oltu kotona ja lepäilty ja ihmetelty kun meistä tuo lumikatastrofi näyttää lähinnä normaalilta lumisateelta. Mutta ehkä jossain on sitten se katastrofi päällänsä.

Mämmiä on vedetty kaksin käsin jo ennen pääsiäistä, pääsiäiseksi en sitten muistanutkaan ostaa. Suklaamunia on mennyt muutama mutta voipi olla että ensi vuonna sitten enemmän kun jouluinenkin alkanee olla jo persompi herkuille. On toki nytkin mutta ei ymmärrä vaatia jos ei kerro eikä näytä että herkkuja on :D
 
Paljon onnea T87 tytöistä :Heartred

Paranemista sairastupiin :Heartred

Onnea uuteen kotiin poodle :Heartred

Pääsiäisenä tuli mun sisko kyläilemään reiluksi viikoksi. Vapaat vietettiin koko porukalla mun vanhempien luona. Piti taas vähän toppuutella vanhempia ettei syytäs niin paljon herkkuja pojille. Kotiin saatiin iso kassillinen suklaamunia, onneksi on viikonloppuna esikoisen 8-vee juhlat niin eiköhän mene munat kaupaksi :D
 
Poodle, teillä taitaa onneksi olla vuokra-asunto, niin pääsitte helposti sisäilmaongelmista eroon! Meillä olisi kova uuden kodin ja tilan tarve, mutta hirvittää nuo hinnat ja vanhojen asuntojen riskit. Eli edelleen vaan haaveena sekä uusi koti, uusi hauva ja uusi työkin olisi kiva.

Ihana kuulla, että täällä on muitakin vauhdikkaita veijareita kuin meidän joulukuinen. Vertaistuki :Heartred Meillä on mennyt viime aikoina kaikki touhu hirveäksi taisteluksi. Poika haluaa yhtä ja sitten taas toista ja ei oikein taida itsekään tietää mitä haluaa ja miksi itkee ja huutaa. Välillä miettii, että onko tämä ihan normaalia, mutta onneksi välillä on niitä yhteistyökykyisempiäkin hetkiä, että pitää vaan yrittää selvitä.
 
Takaisin
Top