Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä hyyyyyh, pelkkä ajatuskin inhottaa. :wtf: Toivottavasti ei teidän huusholliin niitä tule!

Heh, meil on ollut jo kahdesti täitä. Pari vuotta sitten ja nyt tänä syksynä. Se on melkonen show pystyyn ku tän tönön tyypit ja kamat hoidetaan... Sauna oli kuumana koko päivän ja pakastimessa ei muuta ollukaan ku tavaroita xD kaikilla kutisi pää vaikka yhdellä vaan oli :D

Apteekista saa semmosta ehkäisysuihketta, joka tekee "hiukset näkymättömäksi täille". Meillä suihkittiin sitä kun esikoisen päikkyryhmässä oli täivaara viime keväänä. Tänä syksynä sit iski kihomatovaroitus >. <

Poodle kiitti vinkistä pitääpä huomenna käydä apteekissa! Mua niin ällöttää noi lois öttiäiset o.O tyttöjen kerhossa oli noita matoja viime vuonna ja meillä ei varmaan koskaan oo ollu niin siistit saniteettitilat:D hyi hitto, ihan puistattaa...

Eiks laventeli yms luonnonmukaiset systeemit ehkäise myös. Äkkiä frantsilan eteeristen öljyjen pariin :)

Joskus oli puhetta, mutta uudet vinkit olis tarpeen: meillä on alkanut vaippa flaskaan joka ikinen yö, vaikkei olisi edes hirveän täynnä vaippa. Käytössä muumin housuvaippa. Kestoja en ole enää käyttänyt :( Ja energia etsiä uusia isoja sopivia kestoja ei tällä hetkellä ole. Vinkkejä pliis?!

Tytsy kiitti vinkistä :) täytyykin googlata...
Tohon sun pisu ongelmaan, ookko kokeillu muita vaippoja? Jos niissä ois teidän jäbälle parempi istuvuus? Meidän likoille ei oikein muut kun liberot sovi, kaikki muut päästää läpi helpommin...
Mun ihanaakin ihanampi kummi poika "merkkas" mut omaks kun vaippa valskas täysin, vaipassa ei ollut mitään mutta kummi ja poika lähti suihkuun :D syynä tähänkin oli kummin väärä vaippa valinta, laitoin jäbälle liberot vaikka hänelle sopii pampers o.O

Joo linicin ainetta täiden ehkäisyyn meilläkin käytössä... Ja nykyään on sitten jo sellasta geeliä jolla voi nähdä jos tartunta on. Ja jos tartunta tulee ni suosittelen täitä tukahduttavaa ainetta niiden myrkkyjen sijaan. Mua ärsyttää kun meidän terveydenhoitaja koululla mainostaa niitä myrkkyjä aina ja monta tutkimusta siitä että täit tulee niille vastustuskykyiseksi... Äh!
Vaipoista, meille sopii vain pampers, sit mulla on ollut muumilapsi, liberolapsi jne että se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle...

Wop paljon onnea<3 vietähän railakkaat juhlat;) tsemppiä leikkaukseen ja polven kuntoon saamiseen:)!
Tällä vietetään ihan kotoilu viikonloppu ihan vaan perheen kesken... mies pitkästä aikaa viikonloppu vapaalla joten koko lössi koossa:) ens viikonloppuna ois muksujen syysloma ja olis tarkotus et menisivät käymään mummolassa ja tää sais päivän vapaata, sais vähän ladattua akkuja...

Onnea wopwop! :)

Meillä mies autohommissa, esikoinen lähti mummolaan ja loput nuhaillaan kotona. Kolme vrk lähes ilman unta ja ruoka tulee suoraan läpi, että alkaa olemaan olo ihan kohdillaan :D Täällä ois ens viikko syyslomaa muksuilla :)

Tytsy, meillä auttoi kun käytetään teippivaippaa ja kirii sen vaan tarpeeksi hyvin. Ei nyt niin että oikeasti puristaa mutta kyllä siinä selvä ero on housuvaippaan nähden. Onhan siinä vähän enemmän tappelemista kuin housuvaipan pukemisessa mutta onneksi vain kerran päivässä. Meillä pampersit käytössä, muumit ja liberot on jotenkin niin matalia.

Onnea wopwop ja tsempit leikkaukseen!

Me köllitään edelleen sairaalan hikilakanoissa kun tissittely on jälleen samanlainen haaste kuin esikoisesta. Yllätyshän tämä ei ollut mutta kyllähän sitä toivoi että sujuisi helpommin toisella kertaa. Onneksi on tosi ihana, vähän höpsö kätilö tässä apuna jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella. Lastenhoitajan kanssa ollaan aika kaukana toisistamme ja se saa kyllä vahvoja veetutuksen tunteita aikaan. Mutta kätilö :Heartred

huomenna varmaan kotiin opettelemaan arkea :happy: esikoinen on käynyt kahdesti tässä ja ollut tosi ihana, saa nähdä miten etenee kun vauva tuleekin jäädäkseen :rolleyes:

Pitäkää kaikki kivaa viikonloppua munkin puolesta, mä keskityn hikoamaan ja herumaan :angelic:

Toivottavasti pääsette nuppu huomenna kotiin:) jospa se maito sieltä alkais nousemaan ja imetys sujumaan... onnea on kyllä ihanat kätilöt<3
Mä yritän saada täällä Siiri neitiä nukkumaan et päästäs miehen kaa kattoo lefffaa, mut tää on sitä mieltä että sänky on turha kapistus ja syli on parasta ikinä :p

Voi kraaak. En muistanukaan ollenkaan tätä eroahdistus ikävaihetta... Viikko menny huutamalla nukkumaan ja heräillään ja nukahdellaan tietty sit päivällä, oravanpyörä on valmis. Ihan jäätävä huutometeli ku vie pojan nukkumaan, hysteerisesti huutaa. Eikä kauaa aikaa ku täällä just sanoin että lässynlää ja päiväunet pois. No tosiaan olin ihan täysin unohtanut tän ikävaiheen... Oikeen perseestä! Ei voi ku olla iloinen etten oo töissä! Miehen unetkin välillä tosi niukassa ku ei malta siirtyä toiseen huoneeseen nukkumaan. Toivottavasti menis ohi pian. Prkl.

Takaisin