Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me asutaan pohjostuusulassa. Tuo pph on ihan parasta, mutta hoitajan vapaapäivät on tosiaan välillä haastavia. Jos mies sattuu oleen vapaaviikolla kotona niin ei mitn ongelmaa mutta muuten joo. Pojalla varahoitopaikka pph paikan naapurissa isossa päiväkodissa mutta en sinne vielä raaski toista viedä kun siellä olis kaikki ihan outoja..

Blaaah minä sekä poika ollaan kipeinä, poika vieläpä kuumeessa. :sorry: Ei ole aikasemmin ollut näin kipeä kuin nyt, nukkuminenkin on mitä on... Pojalla on kurkku niin kipeä, että ruuan ja nesteiden saaminen alas on välillä vähän vaikeeta. Maitoa ja vettä on onneks suostunut edes jotenkuten juomaan, mutta mitä voisi yrittää saada alas?

Talvitintti, kokeile vaikka kohmeisia hedelmiä soseutettuna? Meillä yleensä kylmä menee alas ja sehän laskee turvotusta kurkussa ja lievittää kipua. Paranemisia!

Hei miten teillä joilla syntyi vauva aattona juhlittiin synttäreitä? Meillä ensvuonna järjestelyt edessä ja nyt jo mietityttää

Voih talvitintti:( meillä tytöt tykännyt juoda smoothieita ja lämpösiä mehukeittoja, makeutettuna hunajalla... kylmistä nää ei välitä yhtään kipeenä, kaikki pitää olla vähintään huoneen lämpöstä tai lämpösempää. Pikaista paranemista!

Äh, oli mul kysymyskin (mahtava tää mun muisti nykyään :D) eli onko teillä muksut mustasukkaisia esim miehelle? Sanni on ehdottomasti sitä mieltä että isi ei saa halata äitiä vaan tunkee itsensä sinne meidän väliin ja huutaa äpiä( eli äitiä) tai sit mies hiero aamulla mun hartioita, mä istuin lattialla miehen jalkojen välissä niin Sanni tuli tönimään sen käsiä pois... Mikä juttu? Onko muilla?

Äippä, meillä on ihan sama. Vähän ku rapsutan tai hieron miestä niin tulee lahkeeseen kiinni ja alkaa huutaa ja on muka pakko päästä tissille :)

Hyvää ystävänpäivää kaikille. ❤️

Jemina onnea tytön uudesta taidosta! :)

Äippä, meillä on niin että pojasta on tullut ihan isin poika. Jos mies esim. ottaa mut kainaloon kun makoillaan, niin poika tulee tönimään mua pois ja asettuu itse miehen kainaloon. o_O Isin perään aina itketään mutta jos mä käyn jossain niin ei välitä yhtään, on vaan innoissaan kun saa laatuaikaa isimiehen kanssa. :p Myöskin heti aamulla sängystä noustessa on pakko katseella etsiä onko isi paikalla vai ei.

Mir ja talvitintti, :) eli tää on joku vaihe? Kumma kun en muista et tämmöistä olis ollu muilla...

Juu en myöskään muista noista vanhemmista tällaista, se toki ei tarkoita etteikö sitä olisi tapahtunut :D

Meillä oli tänään 1v. hammashoitaja käynti. No eipä siellä mitään erikoista ollut. Suuhun kun hoitaja halusi kurkata, niin kamala huuto, mutta sai katsottua että neljä hammasta suussa. Ksylitolipastilleja suositteli käyttämään.

Meillä on lasten välinen kamppailu mun huomiosta, isä ei kelpaa. Jos esim körötän toista niin sitten toinen tulee ja karhunpaini on valmis alkamaan. Ei kelpaa isän körötys :D mä kyllä luulen, et tää tulee jatkumaan vielä pitkään... kaipa nuo jossain vaiheessa ymmärtää, että äitiä on vaan yksi eli vuorotellaan.

Meillä oli kk sitten toi hammaslääkäri. 15min käynti ja tosiaan ei mitään ihmeellistä. Tällä hetkellä 16 hammasta, tuli aika ryminällä :D

Me ollaan varmaan kaikista hitaimmat joulukuiset hampaiden teossa. Alhaalla kaksi hammasta :D siinä kaikki. Ylös koittaa tulla ainakin nyt kolme kerralla, mutta niitäkin ollaan kauhealla kiukulla ja unettomilla öillä tehty jo ainakin 1-2kk :( argh!

Takaisin