sainille tsempit ja pikkuiselle paranemisia ❤
mä kans oon vähän unohtanu tota miten tavis maito tuotteisiin siirrytään ollaan maisteltu kumminki rahkaa mustikoilla, viiliä, raejuustoo ja nyt ostan piimää ja alan sitä tarjoo... meillähän on hyvin vähäistä tuo korvikkeen anto, eli oikeestaan nyt on iltaisin saatu pullosta n. 100ml menee et pääsee nukkuu jos mä olen töissä... muuten mennään tissillä... ja voi että mun vauvakuume vaan kasvaa... miehen veljelle synty just tyttö... ja muutenki.... isäntäki kyl jo vähän lämpenee ajatukselle ☺
meillä on nyt 10kk neuvola ku seuraavat tuota kehitystä, mut eipä siitä huolta poika pyörii paikasta a paikkaan b ja menee peruuttamalla, istuu tuetta, mutta on kova heittäytyy selälleen... ja pikku vahinkokoki sattu just edellisen kirjoituksen jälkeen ku poika tipahti yöllä sängystä, oli siis reunan puolella tissillä ja olin nukahtanu ja kun se pyöriminen tulee uneen ni pöyörähti lattialle, onneks oli matto siin alla ja muovimattolattia ja säikähdyksellä selvittiin... ensimmäinen joka mul tippu ja kumminki 4 muksu.... olin vissiin liian väsy.... aamulla sit myöhästyinki töistä.... en kyl oo sen nälkeen imettänyt sillain vaan vaihdan sängyssä oman pään jalkapäätyyn....