Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ite syön jugurttia mustikkakeiton kanssa. Miksipä ei lapsikin kun sokerittoman version tekee. Marjat ja hedelmät tietty hyviä myös.

Radilaiset hoi, paljon oli paasto arvo maks? 5.5? Mittasin aamulla kun pirunmoinen jano päällä ja mittariin pamahti 6.7 :(

sainille tsempit ja pikkuiselle paranemisia ❤
mä kans oon vähän unohtanu tota miten tavis maito tuotteisiin siirrytään ollaan maisteltu kumminki rahkaa mustikoilla, viiliä, raejuustoo ja nyt ostan piimää ja alan sitä tarjoo... meillähän on hyvin vähäistä tuo korvikkeen anto, eli oikeestaan nyt on iltaisin saatu pullosta n. 100ml menee et pääsee nukkuu jos mä olen töissä... muuten mennään tissillä... ja voi että mun vauvakuume vaan kasvaa... miehen veljelle synty just tyttö... ja muutenki.... isäntäki kyl jo vähän lämpenee ajatukselle ☺

meillä on nyt 10kk neuvola ku seuraavat tuota kehitystä, mut eipä siitä huolta poika pyörii paikasta a paikkaan b ja menee peruuttamalla, istuu tuetta, mutta on kova heittäytyy selälleen... ja pikku vahinkokoki sattu just edellisen kirjoituksen jälkeen ku poika tipahti yöllä sängystä, oli siis reunan puolella tissillä ja olin nukahtanu ja kun se pyöriminen tulee uneen ni pöyörähti lattialle, onneks oli matto siin alla ja muovimattolattia ja säikähdyksellä selvittiin... ensimmäinen joka mul tippu ja kumminki 4 muksu.... olin vissiin liian väsy.... aamulla sit myöhästyinki töistä.... en kyl oo sen nälkeen imettänyt sillain vaan vaihdan sängyssä oman pään jalkapäätyyn....

Wop kiitti:) ja voi kakka, taitaa taas radia pukata:(
Madonna hienoa että pikkuselle ei käyny mitään muksahduksessa! Tonne perustettiin uusien odottajat ja yrittäjät joten tervetuloa vaan sinne juttelemaan yrityksestä ja odotuksesta ;)

Jemina, vaikuttaako istuin hyvältä? Onko sivuilla tukea törmäyksen varalta? Oon pähkäilly et hankitaanko just toi istuin. Mut pitäis ns sokkona ostaa/tilata kun lähiseuduilla ei ole jälleenmyyjillä mallikappaletta.

Kyllä me tykätään. Sai Jämäkästi autoon ja muksulla tilaa liikkua. Myyjä sanoi että saa laittaa takapenkille keskellekkin. Meillä oli budjetti max 300e ja ja saatiin viime vuoden väri 199e. On niitä varmasti kuppimaisempia istuimia mutta luulemme että tämä istuin on tarpeeksi suojaava :) onko sulla muita mahdollisuuksia mielessä sitten?

Toinen vaihtoehto oli Britaxin Multitech II. Mut se näyttää niin ison lapsen istuimelta.
Luulen,että päädyn tohon myös. Ja jos kerta saa tukevasti laitettua kiinni. Meillä kun ei oo tarvetta siirtää istuinta vaan se saa olla siinä paikoillaan.

Meillä seistään jo ilman tukea! Hui ! Ja kävellään siis tuen kanssa. Työntelee tota lelukoria ympäri kämppää :D
Tääällä ollaa kipeenä. Ääh. Poitsulla hirvee yskä ja nenä tukossa. Ja eilen käytii lääkärissä näyttää korvia mutta ei mitään taaskaan mutta hyvä vaan. Suuhun ku lääkäri katso ni sano että hampaita tulossa taakse että se varmaan ottaa korviin.. voi voi.. :(

Meillä kans seistään ilman tukea ja kävellään tuen kanssa, ihan hilkulla että ottais askeleita. Mä odottaisin niitä mielellään sen pari kuukautta vielä, siis niitä askelia:)

Saini kiva kun ootte päässy kotiin. Nopeaa toipumista pienelle!
Paranemisia nuhanenille!

Voi vitsit, poika herkistyi tänään ensimmäisen kerran kun lauloin! Iltaisin välillä laulan Tuiki tuiki tähtönen, ja yleensä poika vain kikattaa ja naureskelee kun laulan, mutta tänään herkistyi! Ensin tuijotti naama vakavana, sitten alkoi alahuuli väpättämään ja kyyneleet valumaan, muttei ääneen itkenyt. Meinasi äidilläkin tulla itku kun toinen oli niin herkkänä. :Heartred

Takaisin