Jemina vuoden iässä siirrytään lehmän maitoon, mä oon tehny niin et tossa 11kk jälkeen tehnyt 80/20 suhteella ja viikottain alkanut nostaa suhteita tyyliin toka viikko 60/40, kolmas viikko 40/60 (maitoa enempi) ja neljäs viikko sit jo pelkkää lehmänmaitoa:) ajatellu et kevyt muutos on parempi kun et kerta laakista vaihtaa maitoa...
Juu oon:) esikolle tein sen virheen et 19.5 (syntymäpäivä) lopetin korvikkeen ja 20.5 annoin maitoa niin oli maha sit tooooodella jumissa, sit tokan kohalla kokeilin tota lantraamista niin ei vaikuttanu oikeastaan mitään, pieri ehkä hiukan enempi mut masu toimi ihan normaalisti:) ja sit oon toiminu tolleen muidenkin kanssa ja kohta sanniakin kohtaa sama "kohtalo"
Meillä on maisteltu raejuustoa, rahkaa kermalla ja ruokien seassa normaalia kermaa/maitoa. Toki jätetty lihat niiltä päiviltä kun maisteltu proteiinipitoisempia maitotuotteita. Nyt olis kaapissa turkkilaista jukurttia odottelemassa :)
Ei kun juu samoja syöty täälläkin kun warheartin taloudessa:D pää, se ei toimi
Sanni paralle on tulossa 4 hammasta kerralla, kaikki ylös se on niin kiukkunen, sen ylä ikenet on ihan sinipunaset... Nyt on kipee:,( vähänkö meidän unikoulu kärsii...
Me päästään tänään kotiin :) Siellä saa jatkaa parantelua ja toipumista. Isosisko ja isikin napanneet flunssan uusiksi saa nähdä milloin saan nukuttua seuraavan kerran...
Pakko mainita näistä meidän neidin hampaista... ekat teki vappuna, seuraavat heti perään helatorstaiksi. Sitten kaksi lisää juhannuksena ja nyt veljen synttäreiksi puski 2 läpi. Seuraavat varmaan sit omina synttäreinä tai jouluna :D yhteensä meillä on nyt 8 hammasta. Etuhampaat tehty :)
Saini hienoa että ootte kotiutunut, toivotaan että pienin toipuu pian leikkauksesta ja vällytäis flunssan! Ja flunssaa sairastaville pikaista paranemista... Voimia sinne![emoji173]️