Voimia kaikille itkeskelijöille, kipulijoille ja flunssaisille. Meillä on kolmas flunssa 1,5 kk aikana menossa. Alkais riittää jo. Onneksi ei kuumeinen ole ollut kuin ekana iltana mutta räkää on riittämiin
Olen ollut nyt töissä kohta pari viikkoa. Tyttö ja mies on pärjänneet tosi hyvin (en epäillytkään). On ollut vähän itkuisempia öitä ja itselle meinaa olla rankkaa, etenkin nyt flunssan aikaan. Mies kun ei meinaa itkeskelyyn herätä ilman että häntä tökin
Olen antanut maitoa aamuisin 1-2 krt. Oma herätys on n 6, joten riippuen siitä herääkö vauva jo 5 aikaan ekalle maidolle jolloin saa vielä ennen 7 toisen kerran vai vasta 6. 7 aikaan nousevat ja puuro 8. 9 jälk päiväunille, 1-2 h. Lounas 11, välipala 14, toiset unet sen jälkeen, 1-2 h.
Tulen kotiin 15-17 välillä ja loppupäivän saa maitoa kun haluaa. Yleensä syö kunnolla heti tullessa ja sitten pari kertaa välissä vähän maistaa ja 18-19 syö taas kunnolla, ja puuron jälkeen vielä.
Illallinen 17, iltapala, maito ja nukkumaan 20. Yöllä heräilee vaihtelevasti 3-8 kertaa ehkä. Sen verran heräilyt katkoo unia joten itse täytyy pyrkiä myös nukkumaan kun vauva nukahtaa että saisi sen verran unta että pärjää.
Tulikohan kuinka sekava teksti.. Pitkä ainakin. Ei pysty nyt parempaan ;D